Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Sanji en ik wonen te ver weg voor @Miss Tiffany begreep ik eerder 😅
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor. Het NL HK van mijn werk staat in AMS. Ik en sommigen van mijn collegae wonen in het diepe zuiden van Nederland.
Meestal zijn de activiteiten ergens midden in het land😅😅

Dus theoretisch gezien kunnen we vast ergens in het midden een zaal huren en eigen dingen meenemen 😎😏😏
ik denk gewoon even hardop :)
 
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor. Het NL HK van mijn werk staat in AMS. Ik en sommigen van mijn collegae wonen in het diepe zuiden van Nederland.
Meestal zijn de activiteiten ergens midden in het land😅😅

Dus theoretisch gezien kunnen we vast ergens in het midden een zaal huren en eigen dingen meenemen 😎😏😏
ik denk gewoon even hardop :)
Als ik achter de bbq mag staan kom ik met plezier af.
 
Ik kan jullie ook trakteren 😊😊
Coming Now On My Way GIF by Bombay Softwares
 
Ik kan jullie ook trakteren 😊😊
IK ben opgevoed datbde man betaald op de date. 😁😇
Compromis voorstel gezien ik dips had op pannenkoeken 😎
Ik heb alleen gezegd dat ik de pannenkoeken doe, ongeacht de "gang" waar ze "officieel" onder zouden vallen.
Wij splitsen ons op in Team dessert, ik doe daarbinnen de pannenkoeken en jij andere (bijpassende) dingen😁😁
Een passend deuntje

 
Heb ik nou van iederen telegram naam? Volgens mij mis ik er nog een paar.

Ik wil het echt plannen voor wie wil.
Ipv Efteling gewoon een grote bbq doen op een huur tuin? Dat is niet waar ik woon en voor iedereen dan anoniem genoeg 😊

Ik zorg voor naam kaartjes met de forum namen. Annoniemer kan niet 🤭
En drinken verzorg ik ook.

Dat is misschien inderdaad beter dan de Efteling. Hier kan iedereen meedoen die wil en het is uiteindelijk toch de bedoeling om elkaar te leren kennen. We kunnen onderling afspreken wie wat meebrengt. Details locatie en dergelijke waarschijnlijk beter via telegram voor er iemand zijn kat stuurt.
 
Heb ik nou van iederen telegram naam? Volgens mij mis ik er nog een paar.

Ik wil het echt plannen voor wie wil.
Ipv Efteling gewoon een grote bbq doen op een huur tuin? Dat is niet waar ik woon en voor iedereen dan anoniem genoeg 😊

Ik zorg voor naam kaartjes met de forum namen. Annoniemer kan niet 🤭
En drinken verzorg ik ook.
Ik geen telegram 😅 ik wi het wel gerust aanmaken.😁

Ik moet wel eerlijk zijn dat ik er waarschijnlijk niet zal graken. 😔
 
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor. Het NL HK van mijn werk staat in AMS. Ik en sommigen van mijn collegae wonen in het diepe zuiden van Nederland.
Meestal zijn de activiteiten ergens midden in het land😅😅

Dus theoretisch gezien kunnen we vast ergens in het midden een zaal huren en eigen dingen meenemen 😎😏😏
ik denk gewoon even hardop :)
Ah dat kan tuurlijk. Ik dacht even dat de Miss ging rouleren langs ons allen 😉
 
Het is iets wat ik wat ik denk dat mijn pa niet oke zal vinden. Omdat het mensen mee ga dat ik nie ken.

Praktische zaken kan ik mee helpen maar dat moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken. Persoonlijk ga ik het niet zeggen tegen mijn vader. Hij is al een dagje ouder maar vooral omdat hij anders nog in staat is om mee te komen :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan