Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Toffeetoday mee eens...

Mede hierom is het uitdragen van de vrijheid van een vrouw nog steeds belangrijk.
Zelf hier op een forum ober prostitutie.

Wie betaald die bepaald, is zelfs hier in het westen nog te vaak genormaliseerd.
Terwijl dat in de regel niet op gaat als het over werk met je lichaam gaat.
Je moet altijd op het moment kunnen beslissen wat je wel en niet wilt.

Ook dat is vrijheid.

@TeddyB Deze zijn prachtig vind ik. Een gele klimroos heb ik ook bij de voordeur 🥰
Screenshot_20240429_211242_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240429_211215_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Toffeetoday mee eens...

Mede hierom is het uitdragen van de vrijheid van een vrouw nog steeds belangrijk.
Zelf hier op een forum ober prostitutie.

Wie betaald die bepaald, is zelfs hier in het westen nog te vaak genormaliseerd.
Terwijl dat in de regel niet op gaat als het over werk met je lichaam gaat.
Je moet altijd op het moment kunnen beslissen wat je wel en niet wilt.

Ook dat is vrijheid.

@TeddyB Deze zijn prachtig vind ik. Een gele klimroos heb ik ook bij de voordeur 🥰
Bekijk bijlage 183917Bekijk bijlage 183918
@Miss Tiffany
Ben het volledig met je eens.
Wil daar nog aan toevoegen dat wanneer je insteek is bij een DvP ik betaal dus ik bepaal je helemaal verkeerd bezig bent.

Rozen zijn hele mooie bloemen en veel kleuren hebben ook een betekenis:

Rode rozen staan wereldwijd bekend als het symbool voor de liefde en romantiek. Met rode rozen geef jij echt een gevoel of emotie aan iemand anders.

De symboliek van de elegante witte roos is vertrouwen, onschuld, zuiverheid, loyaliteit en respect

De boodschap die de paarse roos wil afgeven is 'Liefde op het eerste gezicht'

De zwarte rozen hebben geen hele vrolijke betekenis en staan voor het einde van een periode, afsluiting en afscheid

Roze rozen zijn hele veelzijdige rozen. Zo hebben roze rozen ook meerdere betekenissen. Je kunt deze rozen bijvoorbeeld gebruiken als jij iemand dankbaar bent voor iets en diegene met deze rozen dat wil laten blijken. Verder staan roze rozen ook voor verlangen

Vroeger hoorde de gele roos bij jaloezie of ontrouw. Tegenwoordig zien we deze roos als betekenis voor kracht, vriendschap en koestering.

Daarom vind ik het zo mooi dat je een gele roos voor je huis hebt. Dat past wel bij je🤗🤗 vriendschap, koestering en kracht

Jantje Koopmans schreef jaren geleden een liedje over rode rozen. En ieder jaar tot zijn dood pakte hij op zijn trouwdag zijn accordeon en zong dat liedje voor zijn vrouw 🤗🤗🤗

 
Misschien kan iemand me corrigeren als het niet waar is maar volgens mijn ondervinding is dat omdat volgens sommige mensen een vrouw niet van sex mag genieten. Ik herinner me ooit nog een programma gezien te hebben dat ging over besnijdenis bij meisjes. In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken is dit niet enkel het geval in islamitische landen. Ik wil hier niemand traumatiseren maar wat voor een varken moet je nu eigenlijk zijn om een vrouw te verminken en dan wel nog verwachten dat ze lief is voor jou en sex heeft wanneer je daar zin in hebt.

@Ramon de loper dit is een goed voorbeeld van iets dat je kan bestrijden en waar leven en laten leven niet van toepassing is 🙏
Een dom voorbeeld is. Dat mannen zeggen mannen zijn de jagers dus is het normaal dat wij met zo veel mogelijk vrouwen naar bed willen.

Bs mannen en vrouwen zijn beide jagers. De 2 grootste verschillen zijn de manier van jagen & hoe aanvaard het "jagen" is volgens het geslacht.

Als een man een vrouw in zijn bed krijgt. Is hij de man en zij de slet. Want hij is de "jager" en zij de " prooi"

Maar als een vrouw een man in haar bed krijgt. Blijft zij slet en hij de man. Dat is toch dom.
 
Een dom voorbeeld is. Dat mannen zeggen mannen zijn de jagers dus is het normaal dat wij met zo veel mogelijk vrouwen naar bed willen.

Bs mannen en vrouwen zijn beide jagers. De 2 grootste verschillen zijn de manier van jagen & hoe aanvaard het "jagen" is volgens het geslacht.

Als een man een vrouw in zijn bed krijgt. Is hij de man en zij de slet. Want hij is de "jager" en zij de " prooi"

Maar als een vrouw een man in haar bed krijgt. Blijft zij slet en hij de man. Dat is toch dom.
Dit is de Tate filosofie in een notendop 😢
 
Ik ben hier nu ook wel een en al oor voor. Wat blijft er nog over ? Oranje ? Zwart zal het wel niet zijn. Blauw ? Ik dacht dat ze die maar recent gekweekt hadden omdat dit heel moeilijk is. Er zijn trouwens niet zoveel blauwe bloemen.
Mijn gok is oranje omdat die staat voor passie en verlangen

Maar ik laat het aan Miss T of ze het ons wil vertellen ☺️
 
Is een manier van controleren, onderdrukken als een vrouw geniet van sex dan is dat een vorm van vrijheid die deze mensen haar niet willen geven want ze is eigendom.
Toen ik op vakantie was in africa heb ik een traditioneel dorp bezocht er is me toen meermaals een dochter aangeboden voor 60 koeien....


Ook dit is een manier van onderdrukken, deze keer is het in de vorm van jaloezie. Die mannen zijn jaloers dat ze niet de 4de waren.
Dat is dom toch? Onlangs gaf een gast die ik ken. Jaloers was omdat een meisje die hij kent. Samen is met iemand die hij kent van vroeger. Met nog andere gasten sprak dan hem.

Dat is toch gek?!
 
Een dom voorbeeld is. Dat mannen zeggen mannen zijn de jagers dus is het normaal dat wij met zo veel mogelijk vrouwen naar bed willen.

Bs mannen en vrouwen zijn beide jagers. De 2 grootste verschillen zijn de manier van jagen & hoe aanvaard het "jagen" is volgens het geslacht.

Ja, ik snap perfect wat je wil zeggen. Maar het is eigenlijk nooit mijn doel geweest om met zoveel mogelijk vrouwen naar bed te gaan. Liever een wat diepere band dan zo veel mogelijk oppervlakkige contacten. Maar ja, ik ben dan ook een knuffel teddy 😜

Maar als een vrouw een man in haar bed krijgt. Blijft zij slet en hij de man. Dat is toch dom.

Idd. Twee maten en twee gewichten.
 
Naar het schijnt was de verkoop van corona dan ook ineengestort. Vooral in de Verenigde Staten want daar dachten ze blijkbaar echt dat je er corona van kon krijgen.
Sommige mensen kun je alles wijsmaken, het lijkt alsof die Amerikanen helemaal goedgelovig zijn.
Het wordt pas lastig om ze de waarheid te vertellen, als je onderstaande in overweging neemt:

Quotation-Mark-Twain-It-s-easier-to-fool-people-than-to-convince-them-48-62-03.jpg
 
Maar als een vrouw een man in haar bed krijgt. Blijft zij slet en hij de man. Dat is toch dom.
Het komt deels voort uit het idee van seks voor voortplanting.

Begrijp me niet verkeerd het is nog steeds dom en achterhaald en je hebt helemaal gelijk, maar de oorsprong snap ik wel.

Sommige mensen zien seks hoofdzakelijk als middel voor zo veel mogelijk voortplanting. Voor efficiënte voortplanting hoeft een vrouw maar 1 keer per 9 maanden seks te hebben. Een man daarentegen kan als hij dat wil elke dag van het jaar en met zoveel mogelijk vrouwen tegelijk een poging doen zich voort te planten.

Nogmaals, achterhaald en ouderwets en dom, maar vanuit de biologie gezien zit er wel een soort van gedachte achter.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dom toch? Onlangs gaf een gast die ik ken. Jaloers was omdat een meisje die hij kent. Samen is met iemand die hij kent van vroeger. Met nog andere gasten sprak dan hem.

Dat is toch gek?!
het gekke is dat het niet eens zijn lief is.... dan kan je er nog een beetje inkomen..

ga het niet verdedigen en zeker niet goed spreken in mijn eerste relaties had ik daar ook last van want ik was enorm onzeker. Nu sta ik beter in het leven en heb ik dat allemaal onder controle.
 
Ja, ik snap perfect wat je wil zeggen. Maar het is eigenlijk nooit mijn doel geweest om met zoveel mogelijk vrouwen naar bed te gaan. Liever een wat diepere band dan zo veel mogelijk oppervlakkige contacten. Maar ja, ik ben dan ook een knuffel teddy 😜
Ik ben ook zo maar je weet wel welk type man ik bedoel😜
Idd. Twee maten en twee gewichten.
Moet stoppen.
 
Ik heb de ideale roos gevonden voor jou 😜

Bekijk bijlage 183926
Is dit echt?

Want dit is de kleur inderdaad 😍

@Roba Alsnog vind ik de gedachtengang niet alleen achterhaald maar ook vrij dom.
In het begin vd mensheid hadden mensen geen (voorbeel) cafe of mobieltje voor vertier.
Was toch vooral hard werken en wat hou je dan over als ontspanning? Seks.
En een vrouw heeft niet elke dag eisprong en zwanger lan ze ook gewoon seks hebben.
Sommigen hebben zelfs een super hoog libido tijdens de zwangerschap.

Als het lichaam van een vrouw niet gemaakt was om genot te ervaren hadden we niet veel en veel meer zenuwen in onze poes en zelfs 3 plekjes waarop we een climax kunnen ervaren.

Voortplanting ja natuurlijk, dit is belangrijk, maar dit als oorzaak aanwijzen doen mensen veelal om eigen lusten te vergoeilijken en die van een vrouw te veroordelen.
Omg ik vergat nog erogene zone van de borsten 🤤

Zie de film Blue Lagoon ter inspiratie. What to do when bored? Have sex 🤭💦
I might be bored a lot *zoekt hobby
 
het gekke is dat het niet eens zijn lief is.... dan kan je er nog een beetje inkomen..

ga het niet verdedigen en zeker niet goed spreken in mijn eerste relaties had ik daar ook last van want ik was enorm onzeker. Nu sta ik beter in het leven en heb ik dat allemaal onder controle.
Een goede tip is stel je inde plaats van de ander. Als je het zelf niet leuk zou vinden als het bij jou gebeurd doe het dan ook niet bei een ander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan