Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had ooit een gesprek met een masseuse en toen kwam die vraag ook ter sprake.
Antwoord van haar was: jij kan me niet aan)😟
Was geen awkward gesprek verder hoor en goeie massage gehad 😎

Ik kende haar wel al hoor en niet uit een massage setting :) . Gewoon girl next door type, lief en eigenlijk wel makkelijk tegen te praten. Wat ik me wel nog herinner is dat ze een heel verleidelijke manier van stappen had. Ik kan het moeilijk uitleggen. Heel vrouwelijk maar zonder er moeite voor te doen. Dan zit je tegen je zin in een zaaltje met allemaal saaien pieten. 35C buiten, geen airco. Dan komt ze plotseling binnen in een groen zomerjurkje en stapt van de ene kant van de zaal naar de andere. Best moeilijk om iemand te volgen zonder je hoofd opvallend te draaien. Dat voelde als een fris briesje in een voor de rest hatelijke dag.
 
Ik kende haar wel al hoor en niet uit een massage setting :) . Gewoon girl next door type, lief en eigenlijk wel makkelijk tegen te praten. Wat ik me wel nog herinner is dat ze een heel verleidelijke manier van stappen had. Ik kan het moeilijk uitleggen. Heel vrouwelijk maar zonder er moeite voor te doen. Dan zit je tegen je zin in een zaaltje met allemaal saaien pieten. 35C buiten, geen airco. Dan komt ze plotseling binnen in een groen zomerjurkje en stapt van de ene kant van de zaal naar de andere. Best moeilijk om iemand te volgen zonder je hoofd opvallend te draaien. Dat voelde als een fris briesje in een voor de rest hatelijke dag.
Doet me hieraan denken

 
Wel, jouw opinie aan de hand van een voorbeeld.

Je zit aan een tafel te eten met een meisje en je zit over van alles en nog wat te praten. Ze verteld dingen over haar leven en dan plotseling komt de zin .. het enige dat ik nog niet heb is een vriendje ??

Signaal of niet :unsure:
Ik zou nog met mijn domme kop antwoorden: och, die komt nog wel meisje! No worries.
 
Precies. Ik begin te denken dat wij echt familie zijn :ROFLMAO:
Drake And Josh Laughing GIF
 
Ok, maar hebben jullie ooit gehad dat een meisje je na het stappen mee naar huis vroeg en dat ze daar aangekomen bij je op schoot kwam zitten op de bank. En dat je na een goed gesprek thuis aangekomen dacht: wait a minute....

documentary now cry GIF by IFC

Ik heb dat soort dingen vaak gehad en nog wel.
Hoor ik veel en veel later: "Ja ik was verliefd op je, maar je had geen interesse."

Uh say what?!

Ik heb dat echt bijna nooit door hoor 😅
 
Laatst bewerkt:
Veel 'slimmer' mogen we toch niet meer worden of de mensheid sterft uit ;)
Nou als ik zie vanaf een afstandje he het gaat in de wereld wordt de mensheid eerder dommer dan slimmer 😅
Het ontkennen van wetenschap
Het ontkennen van biologie
In de US het eten van wasmiddel capsules en andere "challenges"
Het dalend lees en reken niveau overal
Al die just a prank bro filmpjes, waarin ze altijd beginnen te huilen als ze worden aangepakt🤣🤣
Media die zelden nog kritische vragen stellen
Zo kan ik nog even doorgaan. 😟
 
Werken en vieren dat het betaaldag is inclusief vakantiegeld.
Dan ben je een bevoorrecht persoon, de maand mei is gebruikelijk waar het om de uitbetaling gaat.
Vervolgens de fiscus vervloeken dat ze de helft pakken 😟😑
Een kwalijke zaak, al schijnt het voor bepaalde inkomens misschien iets gunstiger uit te pakken.
Overigens ben ik dezelfde mening toegedaan over de erfbelasting, vroeger bekend onder de naam successierechten.
Belasting afdragen over iets waarover al eens belasting afgedragen is...
 
Overigens ben ik dezelfde mening toegedaan over de erfbelasting, vroeger bekend onder de naam successierechten.
Belasting afdragen over iets waarover al eens belasting afgedragen is...
Zal wel impopulaire mening hebben, maar t gaat natuurlijk wel om lage percentages en flinke vrijstelling. Gemiddelde Nederlander zal t amper betalen... Het helpt vooral om inkomensongelijkheid te verminderen en draagt bij aan een rechtvaardiger verdeling van welvaart. Het principe is dat niet alleen degenen die actief geld verdienen belasting betalen, maar ook degenen die erfenissen ontvangen. Dit zorgt voor een meer gebalanceerd fiscaal systeem en helpt de samenleving om te gaan met vermogensopbouw die vaak van generatie op generatie wordt doorgegeven.

Overigens dragen we vaker belasting af over iets waar al belasting over is afgedragen... Op ons inkomen is inkomensbelasting in mindering gebracht en wat we vervolgens met de rest kopen zit weer accijns of btw op. Dus zelfde principe...
 
Zal wel impopulaire mening hebben, maar t gaat natuurlijk wel om lage percentages en flinke vrijstelling. Gemiddelde Nederlander zal t amper betalen... Het helpt vooral om inkomensongelijkheid te verminderen en draagt bij aan een rechtvaardiger verdeling van welvaart. Het principe is dat niet alleen degenen die actief geld verdienen belasting betalen, maar ook degenen die erfenissen ontvangen. Dit zorgt voor een meer gebalanceerd fiscaal systeem en helpt de samenleving om te gaan met vermogensopbouw die vaak van generatie op generatie wordt doorgegeven.

Overigens dragen we vaker belasting af over iets waar al belasting over is afgedragen... Op ons inkomen is inkomensbelasting in mindering gebracht en wat we vervolgens met de rest kopen zit weer accijns of btw op. Dus zelfde principe...

De lage percentages zijn wel van toepassing op hoge bedragen. Ik ken de tarieven in Nederland niet maar in Vlaanderen betaal je 27% op alles boven de 250k. In rechte lijn. In het slechtste geval betaal je 55%. 250k mag misschien veel lijken maar als je een huis erft dan val je daar dus meestal wel in. Hierdoor mag je het huis verkopen om de belasting te betalen. Voor mij mag je een paar van de eieren afnemen, maar niet de kip slachten. En dat is hier net wel van toepassing. Mensen met een groot vermogen kunnen die perfect omzeilen met een vastgoed vennootschap. Het is wel degelijk de gewone man in de straat die hiermee (opnieuw) gepluimd wordt.

Vrijstelling kennen wij in Vlaanderen niet hoor.
In t kader van je kan altijd wat bijleren over jezelf: Naast Alpha en Beta is er ook Sigma.

Bestaat hier ook een online test van ? Ik heb die voor mannen proberen doen maar het is puur Amerikaans met vreemde vragen. Ik heb 4 testen gedaan en 4 verschillende antwoorden gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan