Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
😱 tattoo buddy. Wat heb je gezet als ik vragen mag.

Goed verzorgen é 😁
Nu staat er nog niets 😁
Heb mijn afspraak dit weekend op zaterdag.

Het wordt een phoenix 😊
Heb al een volledig assortiment aan producten aangeschaft 😅
😱 tattoo buddy.
High Five Comedy Central GIF by Broad City
 
Nee een Park waar ik vd 1e zonnestralen lag te genieten en een bbq 🥰👌🏼

En bepanthen zalfje erop smeren is fijn🥰🥰
Ik heb 4 tattoos.
Het is vrij verslavend kan ik zeggen 🙈❤️
Zon, bbq, klinkt zalig 😀

Bepanthen heb ik 😊👌
Ja dat het verslavend werkt heb ik nog gehoord 😁
Dat is. 😅 ook het vooruit gang zien is ❤️

Wat heb jij staan? Ik een la catrina/ santa muerte tattoo & een water lelie´s tattoo. 😁🥰
Mooie symboliek 😊
 
Eindelijk!! Ik ben bij. 7.279 posts doorgeworsteld, wel met plezier. 243 pagina's verder en in het hier en nu.

Ruim 2 maanden geleden viel het me op dat ik enkele likes kreeg op oude berichten van ene miss Tiffany. Ik schonk er niet al te veel aandacht aan. Ik ben actief op dit medium geworden doordat ik vorig jaar Empress Layla had ontmoet en daar over wilde schrijven. Maar toen zij ophield, ben ik ook (vrijwel) gestopt. En toen kreeg ik een berichtje van Miss Tiffany en vielen de schellen van mijn ogen! Het kon niet waar zijn, maar het was wel zo. Layla is back!

Ik heb nog zulke goede herinneringen aan onze eerste ontmoeting. Het was in de club en je betoverde verschijning nam me mee naar de kamer. Je stelde voor om samen te douchen en voor mijn gevoel hebben we daar eindeloos knuffelend onder gestaan. Daarna op het bed verder gegaan met knuffelen tot je zei: ik wil je pijpen. Het was heerlijk, vertrouwd, overweldigend, sensueel en passioneel deze eerste ontmoeting. Ik was meteen verslaafd en dat terwijl ik je niet eens geneukt had. Maar dat hebben we later ingehaald.

Ik herinner me ons afscheid, toen nog niet wetend dat je zou stoppen. We zijn samen naar het metrostation gelopen, jij moest de ene kant op en ik de andere kant. Daar stond je, mijn mooie, lieve Layla, eenzaam op dat perron aan de overzijde. Een handje omhoog, en je was weg uit mijn leven.

Tot nu. Je bent weer terug!! En hoe! Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je je opstelt in deze wereld. Petje af. En het geeft me een zeer bemoedigend gevoel dat het gelukkig nog kan, en dat ze er zijn, deze vrouwen.

Vanaf nu zal ik me af en toe mengen in de discussies in deze groep met jullie permissie. Maar nu eerst een weekje Munchen.
Ik behoor nu bij de bende waarvan Miss Tiffany de leider is:

 
Laatst bewerkt:
Nog steeds snap ik niet wat mij wellicht anders maakt, ik ben gewoon mijn eigen troubled soul self.
Ik twijfel regelmatig of ik goed doe aan hoe ik mijn seksuele relaties inricht en neem net zovaak even afstand.

But when I like you and feel comfortable enough, I will probably sing u a lil Amy Winehouse or Adele in the bathroom ❤️

@nijmeegsepeter The Shangri Las inspireerde Amy die ook maar "gewoon" haarzelf was, verder niks 😊
Dankje voor je lieve woorden❤️ en heel fijne vakantie😊😘
 
Laatst bewerkt:
Heb ook soms wel de twijfel gehad om een tattoo te laten zetten. Alleen zou ik niet meteen weten wat.

Ik zou wel iets "geeky" willen zetten van de franchises waar ik fan van ben: een pokeball, Dragon Ball, digivice (of een van de Crests), One Piece.

Maar ik heb geen zin in vragen van waar het komt of wat het wilt zeggen 😅 en mijn vader gaat mij ook lynchen vrees ik 🤣
 
Heb ook soms wel de twijfel gehad om een tattoo te laten zetten. Alleen zou ik niet meteen weten wat.

Ik zou wel iets "geeky" willen zetten van de franchises waar ik fan van ben: een pokeball, Dragon Ball, digivice (of een van de Crests), One Piece.

Maar ik heb geen zin in vragen van waar het komt of wat het wilt zeggen 😅 en mijn vader gaat mij ook lynchen vrees ik 🤣
Gewoon op een plek waar niet iedereen het ziet is ook een idee 🥰
In jouw geval niet op je benen🤭😘
 
Heb ook soms wel de twijfel gehad om een tattoo te laten zetten. Alleen zou ik niet meteen weten wat.

Ik zou wel iets "geeky" willen zetten van de franchises waar ik fan van ben: een pokeball, Dragon Ball, digivice (of een van de Crests), One Piece.

Maar ik heb geen zin in vragen van waar het komt of wat het wilt zeggen 😅 en mijn vader gaat mij ook lynchen vrees ik 🤣

:unsure:

1714733056645.png

1714733102092.png
 
Ik wil de tattoo die ik maat zetten ook wel zien 🤣 onderarm lijkt me wel wat. Alleen heb ik nu ook al korten mouwen aan 😅.

Het zal wel enkel bij het idee blijven denk ik. Tenzij iemand mij echt kan overhalen en ik gewoon yolo zeg.
Let me say Yolo for u 😂😂🙌🏽🙌🏽

Een kleine tattoo kan toch wel? Hoeft geen sleeve te zijn he?
Kleine is wel mooi, 3cm bv
Dan is dat echt voor jezelf
 
Gewoon op een plek waar niet iedereen het ziet is ook een idee 🥰
In jouw geval niet op je benen🤭😘
Klinkt also ik eens een onderzoek moet komen doen waar die 4 verstopt zijn 🤔

Ik wil de tattoo die ik maat zetten ook wel zien 🤣 onderarm lijkt me wel wat. Alleen heb ik nu ook al korten mouwen aan 😅.

Het zal wel enkel bij het idee blijven denk ik. Tenzij iemand mij echt kan overhalen en ik gewoon yolo zeg.

ik heb een doel in mijn gedachten als ik dat haal dan is het echt de bedoeling om hem te zetten maar zou er ni van verschieten dat het er niet van komt 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan