Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bekijk bijlage 184998
Zoiets is ook leuk 😏
Zeker voor de dames waarmee je afspreekt
Een man heeft op zijn jongeheer de naam van zijn vriendin, Wendy, getattoeerd. Maar in slappe toestand zie je alleen WY.

Op een dag staat hij staan in het toilet en kijkt stiekem over de rand naar de man die naast hem staat. Tot zijn verbazing ziet hij op de jongeheer van de andere man ook WY staan. De man zegt:
"Heb je ook de naam van je vriendin op je jongeheer getattoeerd?"
"Nee joh," zegt de andere man, "WELCOME TO JAMAICA, IT'S A BEAUTIFUL COUNTRY!"
 
Ik ben helemaal niet bijgelovig. We hadden wel thuis dat mijn vader op vakantie in Turkije z'n oog/sieraad/hanger of hoe je dat ook noemt gekocht had voor moeders. En vervolgens brak er thuis een periode aan dat echt ieder apparaat kapot ging. En een bak ellende met vanalles en mijn lieve moeder werd ook ziek en overleed. Toen vertelde mijn vader dat hij s'avonds met de hond was gaan wandelen en dat kettinkje in het kanaal gesmeten had. Ik zei nog tegen hem, dan zal van de week de brug wel stuk zijn. Maar verder niet bijgelovig ofzo😄
 
Ik ben helemaal niet bijgelovig. We hadden wel thuis dat mijn vader op vakantie in Turkije z'n oog/sieraad/hanger of hoe je dat ook noemt gekocht had voor moeders. En vervolgens brak er thuis een periode aan dat echt ieder apparaat kapot ging. En een bak ellende met vanalles en mijn lieve moeder werd ook ziek en overleed. Toen vertelde mijn vader dat hij s'avonds met de hond was gaan wandelen en dat kettinkje in het kanaal gesmeten had. Ik zei nog tegen hem, dan zal van de week de brug wel stuk zijn. Maar verder niet bijgelovig ofzo😄
7-1neye.jpeg
Zo iets
 
Ik ben helemaal niet bijgelovig. We hadden wel thuis dat mijn vader op vakantie in Turkije z'n oog/sieraad/hanger of hoe je dat ook noemt gekocht had voor moeders. En vervolgens brak er thuis een periode aan dat echt ieder apparaat kapot ging. En een bak ellende met vanalles en mijn lieve moeder werd ook ziek en overleed. Toen vertelde mijn vader dat hij s'avonds met de hond was gaan wandelen en dat kettinkje in het kanaal gesmeten had. Ik zei nog tegen hem, dan zal van de week de brug wel stuk zijn. Maar verder niet bijgelovig ofzo😄
Dit klinkt echt als Murphy zijn wet in real life😲😲
Spijtig te horen van je moeder 😓
 
Ik ben helemaal niet bijgelovig. We hadden wel thuis dat mijn vader op vakantie in Turkije z'n oog/sieraad/hanger of hoe je dat ook noemt gekocht had voor moeders. En vervolgens brak er thuis een periode aan dat echt ieder apparaat kapot ging. En een bak ellende met vanalles en mijn lieve moeder werd ook ziek en overleed. Toen vertelde mijn vader dat hij s'avonds met de hond was gaan wandelen en dat kettinkje in het kanaal gesmeten had. Ik zei nog tegen hem, dan zal van de week de brug wel stuk zijn. Maar verder niet bijgelovig ofzo😄
Het geeft je wel te denken. In gedenksteen of wat dan ook geloof ik ook niet. Echter er is wel wat tussen hemel en aarde.

Spijtig om te horen van je moeder. Weet niet hoe jong of oud je toen was of lang geleden dit is. Het blijft altijd een gemis en vooral rond deze tijd met het commerciële gedoe rond moederdag.

Ik zei altijd, elke dag is mama dag. Mama tot vanavond. Helaas kan ik dit al 3 jaar niet meer zeggen. Toch zeg ik elke avond als ik thuis kom. Dag Mam.
 
Het geeft je wel te denken. In gedenksteen of wat dan ook geloof ik ook niet. Echter er is wel wat tussen hemel en aarde.

Spijtig om te horen van je moeder. Weet niet hoe jong of oud je toen was of lang geleden dit is. Het blijft altijd een gemis en vooral rond deze tijd met het commerciële gedoe rond moederdag.

Ik zei altijd, elke dag is mama dag. Mama tot vanavond. Helaas kan ik dit al 3 jaar niet meer zeggen. Toch zeg ik elke avond als ik thuis kom. Dag Mam.
Dat vind ik ook zo dubbel aan moederdag, vaderdag en valentijn. Je moet hun/ elkaar elke dag goed behandelen, respecteren en waarderen. En niet 1 speciale dag per jaar.
 
Wat jou speciaal maakt voor mij en ook anderen( denk ik) is dat je zo open bent. Dat jou troubles voor ons ook zo herkenbaar is. Je ben als een heel goede vriendin die we al jaren kennen. ❤️

Goed omschreven wat ik denk @Roxas.

Omg guys 1 van ons moet een playlist maken van alle liedjes die we hier delen 😂😂👏🏽👏🏽

1 Nederlandstalig en 1 Engels


Ohja iets anders!! ZO cool!!
Paar weken geleden had ik bij de tweede kans winkel een geweldige Buddha gevonden, handbewerkt.
20 euro maar zo een inderbuik gevoel dat deze kostbaar is.
Laten taxeren en is gewoon €450 euro waard 😍🙌🏽😍
Freaking bizar!!

Dat worden wel 2 gave playlisten dan inderdaad.
Heb geen Spotify of zo en eerlijk gezegd ook geen zin om 245 pagina's weer door te scrollen.

Dat is een verdomd leuke meevaller wijffie dat Buddha beeld. Je mag ook wel weer eens een meevaller hebben na je CV en laminaat ellende.
Dat vind ik ook zo dubbel aan moederdag, vaderdag en valentijn. Je moet hun/ elkaar elke dag goed behandelen, respecteren en waarderen. En niet 1 speciale dag per jaar.

Helemaal mee eens. Ben sowieso anti opgedrongen commercieel uitgebuitte dagen. Vroeger moest ik er ook verplicht aan mee doen als kind en ik zette mij er zwaar tegen af.
 
Goed omschreven wat ik denk @Roxas.



Dat worden wel 2 gave playlisten dan inderdaad.
Heb geen Spotify of zo en eerlijk gezegd ook geen zin om 245 pagina's weer door te scrollen.

Dat is een verdomd leuke meevaller wijffie dat Buddha beeld. Je mag ook wel weer eens een meevaller hebben na je CV en laminaat ellende.


Helemaal mee eens. Ben sowieso anti opgedrongen commercieel uitgebuitte dagen. Vroeger moest ik er ook verplicht aan mee doen als kind en ik zette mij er zwaar tegen af.
Ik kan het mss maken op youtube.

Het knutselen vond ik leuk dat kwam meer uit het hart.
 
Dat vind ik ook zo dubbel aan moederdag, vaderdag en valentijn. Je moet hun/ elkaar elke dag goed behandelen, respecteren en waarderen. En niet 1 speciale dag per jaar.

Dat klopt in principe, maar je weet net zo goed dat je nooit apprecieert wat je hebt of elke dag ziet. Ik zie het eerder als een herinnering om eens iets leuks te doen.

Helemaal mee eens. Ben sowieso anti opgedrongen commercieel uitgebuitte dagen. Vroeger moest ik er ook verplicht aan mee doen als kind en ik zette mij er zwaar tegen af.

Het commerciële is wat je er zelf van maakt. Niemand is verplicht van iets te gaan kopen. Je kan net zo goed zelf iets maken, koken of wat dan ook. Ik vind het gezellig om zo af en toe een speciale dag te hebben. Je vult die in hoe je zelf wil.

Je hoeft het zelf niet op die dag zelf te doen. Wat maakt het uit of het iets later of vroeger is. Het is het idee er achter dat telt.
Bekijk bijlage 185128
En nu niet meer klagen dat mensen geen diepvries pizza in de oven gooien 😬

👍 (het duimpje is voor de Merlot wijn)
🍍 🍍 🍍
 
Dit kan echt niet,...

Ik mis de .....

Bekijk bijlage 185130

Op pizza hoort ananas, punt uit
Jose Mourinho GIF by Dream Team FC
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.435
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan