Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sanji is weekend weg met the boyz

Plant Based Smile GIF by Publix GreenWise Market
 
Slet

Ik zie hoe gifgroen jaloers je bent als je hoort hoe mijn benen worden gespreid, liefdevol en zacht. Hoe ik oogcontact maak met, elke heer en hoe, heeeerlijk het is om zijn tong en lippen te voelen.
Aan de binnenkant van mijn dijen...mijn liezen...zuigend aan mijn buitenste lippen en heftig zoenend tegen mijn clit.
Hoe hij de tijd neemt om mij klaar te maken voor zijn hard kloppend lid, die ik eerst gulzig naar binnen werk, omdat ik het voorvocht wil proeven tegen mijn tong...

Je adem stokt wanneer ik je vertel dat 8 op de 10 van mijn heren, vrijgezel is. Waarbij ik jouw vooroordeel over mij op lossere schroeven zet.
Want maar 1 op de 3 van jouw Tinderdates is vrijgezel, terwijl 2 op de drie in het geheim met je afspreken terwijl je heimelijk verlangt dat hij voor jou kiest..

Ain't gonna happen...

Je verwijt mij dat ik huwelijken en relaties op het spel zet met mijn "werk".

Relaties die spanning missen, waar de 1 zichzelf niet kan zijn, waar verlangens langzaam uitdoven omdat er geen ruimte meer is door drukke banen, ouderschap, ziekte en een hele hoop andere ongedefinieerde zaken waarover ik geen oordeel vel, maar met teder begrip mijn armen en schoot open om de ander te ontmoeten.
Ontlasten, betasten en bevestig dat hij nog steeds super sexy is als hij zich helemaal overgeeft aan het genot tussen ons op het moment dat we samen zijn.
Geen geruzie, geklaag of zorgen, enkel genieten, voelen, strelen, stoten, zoenen en tot een climax overgaan van lust.

Het groene monster in jou explodeert en je noemt mij een slet. Uit boosheid en onmacht barst je in tranen uit en verbreek je de vriendschap.

Niet omdat ik een slet ben, maar omdat mijn seksuele vrijheid en genot een confrontatie in je opwekt met je eigen vooroordeel van de definitie van slet...

Maar lieverd, laat dat los, maak jezelf vrij en geniet van alles dat jou gelukkiger maakt.
Niet wachtend op je prins maar het heft in eigen handen nemend.
 
Een man heeft op zijn jongeheer de naam van zijn vriendin, Wendy, getattoeerd. Maar in slappe toestand zie je alleen WY.

Op een dag staat hij staan in het toilet en kijkt stiekem over de rand naar de man die naast hem staat. Tot zijn verbazing ziet hij op de jongeheer van de andere man ook WY staan. De man zegt:
"Heb je ook de naam van je vriendin op je jongeheer getattoeerd?"
"Nee joh," zegt de andere man, "WELCOME TO JAMAICA, IT'S A BEAUTIFUL COUNTRY!"
Ik ga stuk😂😂 met vlag en wimpel lachende Buddha jij!
 
Ik ben helemaal niet bijgelovig. We hadden wel thuis dat mijn vader op vakantie in Turkije z'n oog/sieraad/hanger of hoe je dat ook noemt gekocht had voor moeders. En vervolgens brak er thuis een periode aan dat echt ieder apparaat kapot ging. En een bak ellende met vanalles en mijn lieve moeder werd ook ziek en overleed. Toen vertelde mijn vader dat hij s'avonds met de hond was gaan wandelen en dat kettinkje in het kanaal gesmeten had. Ik zei nog tegen hem, dan zal van de week de brug wel stuk zijn. Maar verder niet bijgelovig ofzo😄

Ik geloof wel dat sommige voorwerpen verbonden zijn aan entiteiten.
Overleden moeder is dan wel weer mega eng/zwaar om als oorzaak dat kettinkje aan te wijzen🙏🏽 Daar zal ik zelf geen uitspraak over doen.

Wel geloof ik dat als je een spiritueel viorwerp wegdoet, je de intentie voor jezelf helder moet hebben.
Sommigen bedanken het voorwerp zelfs.

Ik heb het juist andersom meegemaakt, een periode achter elkaar alleen maar narigheid gehad, waarop ik juist alle voorwerpen heb verzameld en heb weg gedaan.
Waarde van zo'n 3000 euro denk ik 🙈
Mijn intentie was, een offer doen (waarde van de voorwerpen) om de energie op te schonen.

Sommige voorwerpen waarvan ik vond dat ze mij geholpen hadden, heb ik weg gegeven en sommigen verkocht. Andere voorwerpen heb ik weggegooid.

Zonder intentie weggooien zou ik zelf nooit aanraden. Zonder intentie kopen zou ik overigens ook niet aanraden 🙏🏽
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof wel dat sommige voorwerpen verbonden zijn aan entiteiten.
Overleden moeder is dan wel weer mega eng om daaraan te verbinden🙏🏽 Daar zal ik zelf geen uitspraak over doen.

Wel geloof ik dat als je een spiritueel viorwerp wegdoet, je de intentie voor jezelf helder moet hebben.
Sommigen bedanken het voorwerp zelfs.

Ik heb juist anders om een periode achter elkaar alleen maar narigheid gehad, waarop ik juist alle voorwerpen heb verzameld en heb weg gedaan.
Waarde van zo'n 3000 euro denk ik 🙈
Mijn intentie was, een offer doen (waarde van de voorwerpen) om de energie op te schonen.

Sommige voorwerpen waarvan ik vond dat ze mij geholpen hadden, heb ik weg gegeven en sommigen verkocht. Andere voorwerpen heb ik weggegooid.

Zonder intentie weggooien zou ik zelf nooit aanraden. Zonder intentie kopen zou ik overigens ook niet aanraden 🙏🏽
@Miss Tiffany
Wat prachtig geschreven weer :)
Het verbranden van salie zuivert je huis van kwade energie 😁 😁
 
@Miss Tiffany
Wat prachtig geschreven weer :)
Het verbranden van salie zuivert je huis van kwade energie 😁 😁

Palo Santo ook.

Maar dit soort dingen zijn ook in mijn beleving heilzaam als je erin gelooft.
Soms doen mensen bepaalde dingen omdat het een trend is, of zonder enig gevoel erbij. Soms zelfs laconiek. Dan zou ik aanraden het niet te doen.
 
Palo Santo ook.

Maar dit soort dingen zijn ook in mijn beleving heilzaam als je erin gelooft.
Soms doen mensen bepaalde dingen omdat het een trend is, of zonder enig gevoel erbij. Soms zelfs laconiek. Dan zou ik aanraden het niet te doen.
Ja precies😍
Vind het altijd zonde als dit soort dingen worden gekaapt door trends 😢
Doet afbreuk aan mensen die er in geloven
 
We zijn tot alles en iedereen verbonden om het simpele feit dat alles een is. Dus je verbonden voelen met of tot iets is helemaal niet raar. Het wordt in de westerse wereld raar gevonden, dat is wat heel anders.
We zien het niet, totdat we het doorzien.
Geloof niets, betwijfel alles, zoek totdat je weet. Geloven staat voor mij gelijk aan iets wat je niet diep van binnen weet en waarvan je aanneemt dat het waar is. Het remt je in je ontwikkeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan