Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk je dat het niet werkt als de uitvoerder er niet echt in gelooft?
Ik denk dat wilskracht een grote kracht is. Als je ergens in wilt geloven of voor open wilt staan, dan is het manifesteren ervan makkelijker.

Veel Oosterse filosofieën, bespreken dat de geest of zegen rondgaat maar als er geen opening (geloof, wilskracht) wordt gevonden het weer terugkeert naar de bron waar het vandaan komt.

Daar geloof ik persoonlijk wel in.
Zo kan je overigens ook een vloek afwenden, althans dat geloof ik.
 
Ik denk dat wilskracht een grote kracht is. Als je ergens in wilt geloven of voor open wilt staan, dan is het manifesteren ervan makkelijker.

Veel Oosterse filosofieën, bespreken dat de geest of zegen rondgaat maar als er geen opening (geloof, wilskracht) wordt gevonden het weer terugkeert naar de bron waar het vandaan komt.

Daar geloof ik persoonlijk wel in.
Zo kan je overigens ook een vloek afwenden, althans dat geloof ik.
Ik heb op netflix een show gezien waar in ze iemand onder hypnose brachten. Blijkbaar kan je niet iederen onder hypnose brengen.
 
Ik denk dat wilskracht een grote kracht is. Als je ergens in wilt geloven of voor open wilt staan, dan is het manifesteren ervan makkelijker.

Veel Oosterse filosofieën, bespreken dat de geest of zegen rondgaat maar als er geen opening (geloof, wilskracht) wordt gevonden het weer terugkeert naar de bron waar het vandaan komt.

Daar geloof ik persoonlijk wel in.
Zo kan je overigens ook een vloek afwenden, althans dat geloof ik.
Waar het mij om gaat....

Als je gelooft dat het verbranden van salie of Palo Santo een goede invloed op de omgeving heeft, maakt het dan uit dat het gedaan wordt in de vorm van een trend? Ik kan me ook voorstellen dat je juist zou zeggen dat het mooi is dat zoiets goeds vaker gebeurt, ook al is het om afwijkende redenen.
 
Ik denk dat wilskracht een grote kracht is. Als je ergens in wilt geloven of voor open wilt staan, dan is het manifesteren ervan makkelijker.

Veel Oosterse filosofieën, bespreken dat de geest of zegen rondgaat maar als er geen opening (geloof, wilskracht) wordt gevonden het weer terugkeert naar de bron waar het vandaan komt.

Daar geloof ik persoonlijk wel in.
Zo kan je overigens ook een vloek afwenden, althans dat geloof ik.
Ik zou een ieder willen adviseren (wil het eigenlijk uitschreeuwen 🤣🤣), vertrouw op het leven en ga mee in de richting die het je opduwt.
 
Ik zou een ieder willen adviseren (wil het eigenlijk uitschreeuwen 🤣🤣), vertrouw op het leven en ga mee in de richting die het je opduwt.
Doe ik eigelijk wel 😅. Als ik iets wil kopen en het is weg waneer ik er om ga. Zie ik dat als een teken dat ik dat niet mocht kopen.

Het zelfde met een dvp als ik een dame wil boeken en het past nooit. Is dat een teken.
 
Het zelfde met een dvp als ik een dame wil boeken en het past nooit. Is dat een teken.
Tussen nooit en niet zit een groot verschil. Jou kennende (corrigeer me als ik t fout heb). Zal je het best bij sommigen vaker proberen voor je besluit dit wordt niets.

Ik denk oprecht dat dit precies hetgeen is waar de meesten bang voor zijn. Hèt loslaten van vaste stramien en lekker yolo doen.

Heb ikzelf ook gedaan en doe t soms nog. Heeft me gebracht waar ik nu sta 😁😁
 
Niet 100% maar wel waar de bedden staan in mijn huis. ☺️

Anderen die hier iets mee doen? Is best interessant

Ja, sommige dingen wel. Ik heb daar vooral op gelet bij de aankoop van mijn huis. Zorgen dat er geen wegkruising vlak voor je huis is, je voordeur niet laten uitkijken op je achterdeur (anders gaat de goeie energie direct weer naar buiten) enz.

Ik vind dat je sommige dingen ook wel aanvoelt. Je bed recht tegenover de deur zetten voelt bij mij al onmiddellijk verkeerd aan. Ik zou zo niet op mijn gemak kunnen slapen. Ook geen direct zicht op een spiegel vanuit het bed en geen elektronische apparaten.

Veel Oosterse filosofieën, bespreken dat de geest of zegen rondgaat maar als er geen opening (geloof, wilskracht) wordt gevonden het weer terugkeert naar de bron waar het vandaan komt.

Dat geloof ik ook. Als je je afsluit van alles dan moet je ook niets verwachten. Om het met een oud gezegde te zeggen. De gebraden kiekens gaan niet in je mond vliegen.

Doe ik eigelijk wel 😅. Als ik iets wil kopen en het is weg waneer ik er om ga. Zie ik dat als een teken dat ik dat niet mocht kopen.

Dan ga ik persoonlijk naar een andere winkel want stock leggen winkels tegenwoordig niet meer aan 😜

Het zelfde met een dvp als ik een dame wil boeken en het past nooit. Is dat een teken.

Dat zou ik dan ook niet doen. Maar dat geldt bij mij eigenlijk voor alle afspraken. Als iemand 1 keer afzegt dan is het toeval. Twee keer is verdacht en een derde afspraak komt er niet meer.
 
Tussen nooit en niet zit een groot verschil. Jou kennende (corrigeer me als ik t fout heb). Zal je het best bij sommigen vaker proberen voor je besluit dit wordt niets.

Ik denk oprecht dat dit precies hetgeen is waar de meesten bang voor zijn. Hèt loslaten van vaste stramien en lekker yolo doen.

Heb ikzelf ook gedaan en doe t soms nog. Heeft me gebracht waar ik nu sta 😁😁
Het duur meestal wel even lang. Ik vind je moet alles en iedereen een eerlijke kans geven. 1x proberen en next doe ik niet echt. Maar je moet wel weten wnr het time is to cut your losses.

Bij dvp´s en andere mensen geef ik niet snel op. Pas waneer ik het gevoel heb van ik ben de enige die er energie en moeite in steekt om het te doen werken. Dan pas zeg ik fuck it en lik ik mijn wonden zeg maar.
 
Als je gelooft dat het verbranden van salie of Palo Santo een goede invloed op de omgeving heeft, maakt het dan uit dat het gedaan wordt in de vorm van een trend?
Er was een man die een kamer huurde met uitzicht op een meer. In de kamer aangekomen leek het raam uit op een berg. De hotel eigenaar zei, het meer ligt achter de berg, ga slapen met het geloof dat de berg morgen weg is, dan zal je het meer zien.
De volgende morgen deed de man de gordijnen open en zag de berg.
Waarop hij zei, zie je wel! Dit dacht ik al.

Dit is hoe velen geloven, zonder enige innerlijke overtuiging.
 
maakt het dan uit dat het gedaan wordt in de vorm van een trend?

Ja soms maakt dit wel uit.
Sommige mensen beginnen bv zonder gedegen training of nog beter qua aanduiding "initiatie" hele ceremonies op te zetten, waarbij ze gebruiken mengen en zonder kennis geest krachten oproepen.
Sommigen bedoelen het vast goed en sommigen puur op winst oogmerk 🙏🏽

Het ding is: Zijn er mensen in jouw huis, of op jouw ceremonie, event etc die hiervoor open staan en vertrouwen op jou als degene die dit in goede banen leidt, maar blijft die begeleiding uit? Dan pakt die "geest" degene die ervoor open staat. Kan ook een kind zijn.

En dat kan heel nare situaties opleveren.
Dit heb ik een aantal keer meegemaakt.
Dan raakt iemand in trance en weet de "begeleider" helemaal niet wat hij of zij moet doen.

Trends zijn leuk maar niet altijd heilzaam is mijn beleving.
 
Dan ga ik persoonlijk naar een andere winkel want stock leggen winkels tegenwoordig niet meer aan 😜



Dat zou ik dan ook niet doen. Maar dat geldt bij mij eigenlijk voor alle afspraken. Als iemand 1 keer afzegt dan is het toeval. Twee keer is verdacht en een derde afspraak komt er niet meer.
idd zo is dat. Ik denk dan wees gewoon eerlijk en zeg dat je geen tijd of zin hebt.

vorige zomer had ik bijna een stormtrooper pak gekocht. 😅 met die gast de prijs af gesproken en al zaterdag mocht ik er om komen. Maar de vrijdag stuurt hij ik kan niet morgen. Ik laat iets weten wnr het past. Achter een week stuur ik weet je al een dag ? Geen antwoord. 2 weken later stuurt hij plots je kan er om komen in 2 u.

Ik heb terug gestuurd sorry ik heb te lang niets gehoord. Ik heb dat geld al anders gespendeerd.
 
Heb ooit overwogen een tattoo te laten zetten, iets van een draak ofzo. Iig iets dat kracht uitstraalt.
Tot ik sprak op een feestje met de eigenaar van 2 shops in Nederland.
Hij overtuigde me vanaf te zien.

Ik parafraseer nu even in grote lijnen wat ie tegen me zei:
Als mensen niet 100 procent achter de keuze voor tattoo staan wijs ik ze af. Immers (en dit is wel letterlijk gezegd) ik vermink mensen voor het leven.
 
Heb ooit overwogen een tattoo te laten zetten, iets van een draak ofzo. Iig iets dat kracht uitstraalt.
Tot ik sprak op een feestje met de eigenaar van 2 shops in Nederland.
Hij overtuigde me vanaf te zien.

Ik parafraseer nu even in grote lijnen wat ie tegen me zei:
Als mensen niet 100 procent achter de keuze voor tattoo staan wijs ik ze af. Immers (en dit is wel letterlijk gezegd) ik vermink mensen voor het leven.
Die man was eerlijk. Als je een tattoo zet moer je er 100% achter staan. Een tattoo zetten om er bij tehoren of gewoon omdat het cool is niet echt een slim idee. Dan is de kans groter dat je er spijt van krijgt.

Ik ken een man die eivor van assassins creed valhalla (game )op zijn arm heeft staan. Als je hem vraagt wie is dat. Zijn antwoord een viking leider zeker van vroeger.😂

Een ander voorbeeld zijn relatie tattoo´s altijd gevaarlijk.

Ook de ingesteldheid van de artist maakt veel is dat iemand die er zijn werk van maakt of iemand die te goed koop is en/of zegt ach zijn ze niet tevreden geef ik wel 100-200€ korting.
 
De meest ontroerende ontmoeting die ik ooit met een dvp heb gehad, was met een dame die onder de tattoos zat.

Ik was nooit eerder bij haar geweest en toen we naakt tegenover elkaar stonden zag ik dat ze vele verschillende tattoos had, van uiteenlopende kwaliteit, heel verschillend in stijl, kleur, etc.

Je zou bij eerste aanblik geneigd zijn om te denken dat het een rommelig allegaartje was, maar ik dacht alleen maar: "Hier moet een verhaal achter zitten."

Gedurende de date kreeg mijn nieuwsgierigheid de overhand en de flapuit die ik ben zei tegen haar: "Ik weet dat ik je iets heel persoonlijks vraag, en je hoeft me niet te antwoorden, maar ik ben oprecht benieuwd naar de betekenissen van je tattoos."

Tot mijn verrassing wilde ze daar wel over vertellen en wat volgde was het ene na het andere mooie ontroerende, soms hartverscheurende verhaal, achter de verschillende tattoos die haar lichaam sierden.

In dat half uur heb ik menig traan weg gepinkt. Dit was een vrouw die enorm bewust had gekozen voor elke afzonderlijke tattoo, de stijl, compositie en kleur, want er zat een heel sterk verhaal achter elk van hen.

Het was niet langer dat "allegaartje" meer wat het eerst heel even leek voor me, maar een prachtig levensverhaal wat ze op deze manier met zich meedroeg.

Tattoos kunnen prachtige kunstwerken zijn, maar in al hun onvolmaaktheid soms net zo mooi of nog mooier als je het verhaal er achter kent en ik ben nog altijd dankbaar dat zij haar verhalen aan mij toevertrouwde. In mijn geheugen gegrift voor altijd.
 
Ik denk oprecht dat dit precies hetgeen is waar de meesten bang voor zijn. Hèt loslaten van vaste stramien en lekker yolo doen.
Ben ik recent beginnen doen, heb een groot deel van mijn leven op zijn hoofd gezet. Ben dat nu terug anders aan het opbouwen.
Het was niet langer dat "allegaartje" meer wat het eerst heel even leek voor me, maar een prachtig levensverhaal wat ze op deze manier met zich meedroeg.
En dit is een van de redens dat ik tattoos zo leuk vind, de verhalen en emoties erachter kunnen zo mooi zijn. Of net je terug brengen naar een geweldig moment in je leven

Als ze dan ook nog eens goed gezet zijn kunnen ze ook nog eens enorm geil zijn.
 
Hoop in de slaapkamer.

Maar dat is leuk, Maar is toch reuze afhankelijk van je woning. Niet ieder huis kan zo ingericht worden, of je moet vrijstaande huis hebben met mega slaapkamers.

Voor mij moet een inrichting functioneel zijn, en bepaalde rijrichtingen hebben.
Nee kan altijd in principe maar idd niet 100%. Bij mij ook niet hoor🤭😂
Mijn slaapkamer heeft links en rechts een raam, mijn bed is mega groot, dus die staat vlakbij de deur😅 Dat "mag" dus eigenlijk niet.
Ik ben ook moeder en dan heb ik het idee, het is natuurlijk geen exacte wetenschap, dat zij er meer gevoelig voor zijn.

Grappige is dat ze dit ook zelf aangeven van nature:
Geen spiegel waar je in kan kijken vanuit je bed;
Slapen ad kant van je hoofdbord;
Niet de gang inkijken vanuit je bed;
Niet tussen raam en deur.

En belangrijkste, voeten dienen niet de kant vd deur op te wijzen.
Feng Shui zegt dat het dan onbewust voelt dat je in je kist de deur uit wordt gedragen in je slaap. 😅🚪

Daar voldoet de kamer van mijn kindjes wel aan.
1 van hen had steeds nachtmerries toen het hoofdbord vlakbij het raam stond. Sinds ik dat heb veranderd is de slaap ook rustiger.
☺️
 
Hoop in de slaapkamer.

Maar dat is leuk, Maar is toch reuze afhankelijk van je woning. Niet ieder huis kan zo ingericht worden, of je moet vrijstaande huis hebben met mega slaapkamers.

Voor mij moet een inrichting functioneel zijn, en bepaalde rijrichtingen hebben.
Ik zie nu een feng shui aanhanger voor me met het bed pontificaal overdwars tegen de voordeur en de televisie op het dak.

Met daar weer bovenop het tv-meubel natuurlijk.
 
Ik heb de tik dat ik nooit met mijn rug naar de deur wil zitten en bij voorkeur zelfs zicht op de deur wil hebben.

Of dat nou op mijn werk is, in een restaurant, mijn huiskamer en dus ook de slaapkamer, ik moet de deur zien.

Betekent door de mogelijkheden die ik heb in mijn slaapkamer dat ik blijkbaar alle Feng Shui regels overtreedt. 😅

Maar ik slaap als een roos. 😊
 
Ik heb de tik dat ik nooit met mijn rug naar de deur wil zitten en bij voorkeur zelfs zicht op de deur wil hebben.

Of dat nou op mijn werk is, in een restaurant, mijn huiskamer en dus ook de slaapkamer, ik moet de deur zien.

Betekent door de mogelijkheden die ik heb in mijn slaapkamer dat ik blijkbaar alle Feng Shui regels overtreedt. 😅

Maar ik slaap als een roos. 😊
Dat van die zicht op de deur en of buiten herken ik wel.
Voel me gevangen als ik bijvoorbeeld tegen de muur aankijk.
Mijn woonkamer is vooral functioneel ingericht.
Slaapkamer ook. Bed staat tegen de muur met een schilderij op de tegengestelde muur.
 
Ik heb de tik dat ik nooit met mijn rug naar de deur wil zitten en bij voorkeur zelfs zicht op de deur wil hebben.

Of dat nou op mijn werk is, in een restaurant, mijn huiskamer en dus ook de slaapkamer, ik moet de deur zien.

Betekent door de mogelijkheden die ik heb in mijn slaapkamer dat ik blijkbaar alle Feng Shui regels overtreedt. 😅

Maar ik slaap als een roos. 😊
In de slaapkamer. Slaap ik met zicht op mijn deur. Anders word het een lange nacht 😅😂
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.434
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan