Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen lieve mensen. Wat hebben we nu weer geleerd? Als je ooit met Tiffany in bed beland. Gewoon wakker blijven! Heb je al dat gedoe niet met ogen open slapen enzo. Het enigste wat je dan nog hebt, mits je je best doet uiteraard. Is dat die van Tiff een beetje raar wegdraaien!😄
Fijne zondag allemaal!😘

Er zijn er ....... Als je daarbij in slaap valt.....


Word je nooit meer wakker .


🐾🐾🐾🐾
 
Het enigste wat je dan nog hebt, mits je je best doet uiteraard. Is dat die van Tiff een beetje raar wegdraaien!😄
Fijne zondag allemaal!😘
Ssst jij verraad weer veel te veel 🤭😂😂
Mannen gaan daar vanaf nu op letten😅
Niet doen hoor mijne heren, gewoon ontspannen, jezelf laten gaan, dan doe ik dat ook 🤤
It's a new dawn, it's a new day, and I'm feeling good. Voel dat je leeft en vrij bent, ervaar de vreugde en extase die daar bij hoort.

You didn't come into this world, you came out of it. Like a wave from the ocean. You are no stranger here.
Alan Watts
Dat is mijn liedje🙌🏽🥰
 
Goedemorgen lieve mensen. Wat hebben we nu weer geleerd? Als je ooit met Tiffany in bed beland. Gewoon wakker blijven! Heb je al dat gedoe niet met ogen open slapen enzo. Het enigste wat je dan nog hebt, mits je je best doet uiteraard. Is dat die van Tiff een beetje raar wegdraaien!😄
Fijne zondag allemaal!😘
Ik had nooit verwacht dat miss T van de 🙄 was...

Goedemorgen
Goede morgen iedereen.

Ik zou wakker worden met pijn in mijn arm moest ik smorgens wakker worden met tiffany naast me. 🙈

( van in mijn arm te knijpen is dit echt.) 😇😁
 
Laatst bewerkt:
Het enigste wat je dan nog hebt, mits je je best doet uiteraard. Is dat die van Tiff een beetje raar wegdraaien!😄
zo?
The Exorcist GIF by filmeditor
 
Even een vraag ad heren:
Haal je uit deze tekst dat ik intiem met of zonder condoom aanbied?

◇◇◇◇
Bekijk bijlage 185711
◇◇◇◇
nee er staat meer maals met condoom zelfs. Bv anaal, meerdere standjes.

Het enige waar mss een mis verstand kan zijn. Is bij oraal gevend en ontvangend zonder condoom.

Maar als je het leest haal je er toch duideldelijk uit dat he spreekt over oraal zonder condoom.

Volgens mij zijn het klanten die proberen. Om met jou sex te hebben zonder condoom.
 
nee er staat meer maals met condoom zelfs. Bv anaal, meerdere standjes.

Het enige waar mss een mis verstand kan zijn. Is bij oraal gevend en ontvangend zonder condoom.

Maar als je het leest haal je er toch duideldelijk uit dat he spreekt over oraal zonder condoom.

Volgens mij zijn het klanten die proberen. Om met jou sex te hebben zonder condoom.
Denk ik ook. Die mogen mij overslaan. Nadruk op slaan, wat volgt bij meermaals proberen 🚪 slaan van deuren bv 😂👏🏽
 
Precies

Je zou dit kunnen aanpassen, je kan eruit halen dat nzc mogelijk is.

Als Nederlander moeten ze toch weten dat oraal, beffen en pijpen is?

Ik hou niet van die woorden, dus schrijf altijd oraal.
Zal er een zinnetje bij doen:
Drugs en nzc niet bespreekbaar.

Thnx voor de feedback 😊
 
Denk ik ook. Die mogen mij overslaan. Nadruk op slaan, wat volgt bij meermaals proberen 🚪 slaan van deuren bv 😂👏🏽
😂 mag ik eens vragen(algemeen) voel je nu zo veel minder met een condoom dat kan toch niet?
Als Nederlander moeten ze toch weten dat oraal, beffen en pijpen is?

Ik hou niet van die woorden, dus schrijf altijd oraal.
Zal er een zinnetje bij doen:
Drugs en nzc niet bespreekbaar.

Thnx voor de feedback 😊
Dat mss onder streepen of druk letters. Anders zeggen ze nog ik had dat niet gelezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan