Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar hoor je ook! 🤣🤣. Alsof er generaties tussen zitten. Dat valt volgens mij wel mee en oude geit lust ook wel een jong blaadje

Gelukkig ook wel eens een oud enigzins verlept blad 🙈🙈

Denk dat hij de rest van zijn leven bij jouw graf treurt. 😂😂
Keizers sterven, koninkrijken komen en gaan. Helaas zal Miss T nooit meer voor ons staan
Het beste kun je haar eren, door een nieuwe dame te leren, wat zij je heeft bijgebracht tijdens jullie liefdesnacht.

Slappe poging tot grafrede schrijven 😅
 
Het is nu niet dat we zoveel schelen. Ben ook al 33. Al heb ik wel nog altijd een jonge geest van een twintiger.
Nee joh, ik ga al richting de 60, jij bent nog een broekie, en ik voel me nog steeds niet oud.
Keizers sterven, koninkrijken komen en gaan. Helaas zal Miss T nooit meer voor ons staan
Het beste kun je haar eren, door een nieuwe dame te leren, wat zij je heeft bijgebracht tijdens jullie liefdesnacht.
Wordt een grote gedenksteen, maar ik denk, niets meer aan veranderen
 
All this bottled up seksual energy pff. Ik ga maar eens vroeg naar bed denk ik

Vertellen jullie eens een verhaaltje kan ik daarmee climaxes.. 😏💦
Dan leg je de lat best hoog 😁, wil best een poging wagen. 😅

We hebben ons redelijke vaste startpunt, beginnen met een massage. Langzaam voel ik je handen mijn lichaam verkennen.

Steeds lager ga je met je handen, mijn lid wordt met iedere beweging harder. Wanneer die op volle sterkte is gebied je me om te draaien.

Dan uit het niets doe je me een blinddoek voor en bind je mijn handen vast.

Nu ben ik volledig in je macht. Terwijl ik niet anders kan dan afwachten voel ik hoe je mond en tong langzaam afzakken.
Plagend langzaam voer je het tempo op. Tot ik explodeer van genot.

Je doet de blinddoek af en vraagt of ik genoten heb, dat bevestig ik, waarna je plagend zegt: en nu nooit meer bang zijn voor het onbekende.
 
Dan leg je de lat best hoog 😁, wil best een poging wagen. 😅

We hebben ons redelijke vaste startpunt, beginnen met een massage. Langzaam voel ik je handen mijn lichaam verkennen.

Steeds lager ga je met je handen, mijn lid wordt met iedere beweging harder. Wanneer die op volle sterkte is gebied je me om te draaien.

Dan uit het niets doe je me een blinddoek voor en bind je mijn handen vast.

Nu ben ik volledig in je macht. Terwijl ik niet anders kan dan afwachten voel ik hoe je mond en tong langzaam afzakken.
Plagend langzaam voer je het tempo op. Tot ik explodeer van genot.

Je doet de blinddoek af en vraagt of ik genoten heb, dat bevestig ik, waarna je plagend zegt: en nu nooit meer bang zijn voor het onbekende.
Neemt blinddoek mee voor de date...
 
All this bottled up seksual energy pff. Ik ga maar eens vroeg naar bed denk ik

Vertellen jullie eens een verhaaltje kan ik daarmee climaxes.. 😏💦
Roxas heeft zijn verhaal verteld over zijn eerste keer, zal ik het deze keer vertellen.

In het begin bezocht ik vooral massagesalons, half uurtje met happy ending. Was meestal een B2B of Nuru massage. Dames gaven er wel niet voor als ik hun ook aanraakte, vingerde of kustte.

Op een bepaalde dag koos ik voor een oudere dame, Ann. Ik nam voor een keer eens een uurtje, het was mijn verjaardag geweest dus koos voor mezelf een leuk cadeau.

Was ook wel zenuwachtig, want het was ook de eerste keer dat ik met een milf type een massage deed. Al stelde ze me snel op mijn gemak. Bij de massage veel teasen, en toen ik op mijn rug lag af en toe was rustig kussen (met some een tong erbij)

Op een bepaald moment ging ze 69 liggen, en na enige tijd ben ik haar beginne beffen. Waar ze wel van genoot. Ineens vroeg ze aan mij: wat heb je allemaal graag?

Mijn onschuldige zelve vroeg nog: wat bedoel je? En ze moest even lachen en zei: qua standjes.

Ik zei dat ik nog een maagd was, en of het wel ok was dat we intiem deden. Het antwoord was: we zijn beide volwassenen en wat er op de kamer gebeurd is altijd in overleg.

Dus het condoom om gedaan en is ze cowgirl op mij komen zitten en na een minuut kwam ik klaar. Ik schaamde me wel eens beetje, maar Ann stelde me op mijn gemak dat het niet erg was. De massage had ook veel gestimuleerd.

Ze zei: bij de volgende afspreekt vrijen we alleen, en geef ik nog wat tips. En die hebben echt wel geholpen 😁

In totaal 3x met haar afgesproken tot ze gestopt was.
 
Tsja, electrisch ondersreunt, daar kan ik met mijn terugtrap rem niet tegen op. Ik neem mijn Hoge hoed diep voor je af

Het is geen wedstrijd iedereen krijgt een roos 😘❤️

Dusss in China is een eiland waar vrouwen se leiding hebben. Mannen blijven altijd wonen bij hun moeder 😅 en als vrouwen lekker willen vrijen doen ze een bordje ad deur en mag je overal binnen komen.

Volgend leven wil ik daar eens geboren worden als man of vrouw maakt niet uit.
 
Roxas heeft zijn verhaal verteld over zijn eerste keer, zal ik het deze keer vertellen.

In het begin bezocht ik vooral massagesalons, half uurtje met happy ending. Was meestal een B2B of Nuru massage. Dames gaven er wel niet voor als ik hun ook aanraakte, vingerde of kustte.

Op een bepaalde dag koos ik voor een oudere dame, Ann. Ik nam voor een keer eens een uurtje, het was mijn verjaardag geweest dus koos voor mezelf een leuk cadeau.

Was ook wel zenuwachtig, want het was ook de eerste keer dat ik met een milf type een massage deed. Al stelde ze me snel op mijn gemak. Bij de massage veel teasen, en toen ik op mijn rug lag af en toe was rustig kussen (met some een tong erbij)

Op een bepaald moment ging ze 69 liggen, en na enige tijd ben ik haar beginne beffen. Waar ze wel van genoot. Ineens vroeg ze aan mij: wat heb je allemaal graag?

Mijn onschuldige zelve vroeg nog: wat bedoel je? En ze moest even lachen en zei: qua standjes.

Ik zei dat ik nog een maagd was, en of het wel ok was dat we intiem deden. Het antwoord was: we zijn beide volwassenen en wat er op de kamer gebeurd is altijd in overleg.

Dus het condoom om gedaan en is ze cowgirl op mij komen zitten en na een minuut kwam ik klaar. Ik schaamde me wel eens beetje, maar Ann stelde me op mijn gemak dat het niet erg was. De massage had ook veel gestimuleerd.

Ze zei: bij de volgende afspreekt vrijen we alleen, en geef ik nog wat tips. En die hebben echt wel geholpen 😁

In totaal 3x met haar afgesproken tot ze gestopt was.

Ann verdient een prijs 😍🥰❤️‍🔥

Ik vind het ook super bijzonder, bijna ontroerend om een heer te ontknapen.
Wetende dat het zaad nog nooit geproefd is...sorry dat is liquid gold 👌🏼❤️‍🔥💦
 
Roxas heeft zijn verhaal verteld over zijn eerste keer, zal ik het deze keer vertellen.

In het begin bezocht ik vooral massagesalons, half uurtje met happy ending. Was meestal een B2B of Nuru massage. Dames gaven er wel niet voor als ik hun ook aanraakte, vingerde of kustte.

Op een bepaalde dag koos ik voor een oudere dame, Ann. Ik nam voor een keer eens een uurtje, het was mijn verjaardag geweest dus koos voor mezelf een leuk cadeau.

Was ook wel zenuwachtig, want het was ook de eerste keer dat ik met een milf type een massage deed. Al stelde ze me snel op mijn gemak. Bij de massage veel teasen, en toen ik op mijn rug lag af en toe was rustig kussen (met some een tong erbij)

Op een bepaald moment ging ze 69 liggen, en na enige tijd ben ik haar beginne beffen. Waar ze wel van genoot. Ineens vroeg ze aan mij: wat heb je allemaal graag?

Mijn onschuldige zelve vroeg nog: wat bedoel je? En ze moest even lachen en zei: qua standjes.

Ik zei dat ik nog een maagd was, en of het wel ok was dat we intiem deden. Het antwoord was: we zijn beide volwassenen en wat er op de kamer gebeurd is altijd in overleg.

Dus het condoom om gedaan en is ze cowgirl op mij komen zitten en na een minuut kwam ik klaar. Ik schaamde me wel eens beetje, maar Ann stelde me op mijn gemak dat het niet erg was. De massage had ook veel gestimuleerd.

Ze zei: bij de volgende afspreekt vrijen we alleen, en geef ik nog wat tips. En die hebben echt wel geholpen 😁

In totaal 3x met haar afgesproken tot ze gestopt was.
Prachtig
 
Terug
Bovenaan Onderaan