Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is idd ook zoiets raars. Nou heb ik zelf weinig met anaal bij mezelf, maar het is echt een rare kronkel als je denkt dat iemand bi/homo is, omdat ie anaal bij zichzelf lekker vindt.

Het zijn maar seksuele handelingen. Met wie je het doet maakt wat je bent en ook daarvan denk ik persoonlijk dat het een schaal is waarop iedereen zit en niet zwart/wit het ene of het andere.
Azo zie ik het ook. Je sexuele handelingen kunnen ook los staan van je geaardheid vind ik.

Wat je leuk lekker vind kan je niet kiezen. Even als je fetishen. Ik heb de mijne en iemand anders de zijne hoe " "raar" ze ook kunnen zijn.

Even geleden was er op de radio love, sex & drama. Ze vroegen of er mensen zijn die een ongewoone kink/ fetish willen proberen en het niet durven bespreken met hun partner.

Er stuurde een dame dat ze graag wou dat haar partner naalden door haar schaamlippen zou steken. De presentatrice was meteen op haar ongemak. De sexuloog die er bij was probeerde wel om de dame wat raad te geven. Maar wat mij erg stoorde was dat die presentatrice die vrouw uit lachte met op merkingen als :wie wil er nu naalden door haar schaamlippen steken. Omdat zij haar ongmakkelijk er bij voelde.
 
Azo zie ik het ook. Je sexuele handelingen kunnen ook los staan van je geaardheid vind ik.

Wat je leuk lekker vind kan je niet kiezen. Even als je fetishen. Ik heb de mijne en iemand anders de zijne hoe " "raar" ze ook kunnen zijn.

Even geleden was er op de radio love, sex & drama. Ze vroegen of er mensen zijn die een ongewoone kink/ fetish willen proberen en het niet durven bespreken met hun partner.

Er stuurde een dame dat ze graag wou dat haar partner naalden door haar schaamlippen zou steken. De presentatrice was meteen op haar ongemak. De sexuloog die er bij was probeerde wel om de dame wat raad te geven. Maar wat mij erg stoorde was dat die presentatrice die vrouw uit lachte met op merkingen als :wie wil er nu naalden door haar schaamlippen steken. Omdat zij haar ongmakkelijk er bij voelde.
Ik heb toevallig gisteren een youtube filmpje gezien van de meest voorkomende kinks/fetishes. Misschien zijn er meer mensen met dezelfde interesses dan je denkt.

Voor mij is het simpel. Iedereen doet wat ze leuk vinden zolang het met wederzijdse toestemming is en niets te maken heeft met kinderen.

absoluut mee eens. Kinkshamen is echt laag. Het kan zijn dat bepaalde kinks of fetishes je niets zeggen, maar voor bepaalde mensen is het nu eenmaal opwindend en een heel intiem verlangen. En je kiest er inderdaad vaak niet eens zelf bewust voor, je ontdekt het gaandeweg. Die ontdekkingstocht maakt het net zo spannend en fijn 😊
 
Heb je een link?

Video Games Art GIF by Nelson Diaz
 
Helemaal en 100% mee eens!
Je had ook jouw consent gegeven, jezelf dan uit handen geven is dan een cadeau in loslaten 🥰👌🏼



tussen twee haakjes this lady wasn't me 😅🙏🏽



Vertel wat zijn jullie kinks ☺️
Voetfetish, spit play, ondergoed,pyama, prostaat massage en pegging(wil ik proberen),squirten, goth/ emo/alt girls, face sitting en beffen ik doe dat gewoon graag

Er zijn 2 dingen die ik wil proberen om de zien of het iets voor mij is zijn cumplay en piss play.

Waarschijnlijk nog een paar dat ik nog moet ontdekken.
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, tenzij je verbonden voelen door hand en huidcontact als kinky wordt gezien 🙈.
Alles kan een kink zijn toch
 
Vertel wat zijn jullie kinks ☺️
Ik heb eigenlijk geen idee.

Lang geleden wel een paar keer zo een soort van soft BDSM massage gedaan met een dame, en dat was wel tof.
Daar zo geblinddoekt liggen, en het op je af laten komen en dan bespeeld worden met verschillende attributen: sweepjes, kietelen met een plumeau, wat kletsen op de poep. Het vreemdste was wel toen ik ineens een dildo in m'n mond kreeg geduwd terwijl zij me aan het aftrekken was. Seks hebben geblinddoekt, is ook een heel aparte ervaring.
 
Vertel wat zijn jullie kinks ☺️
Gezien (kunnen) worden. Voor een raam op vijf hoog in een hotel. Friemelen in een restaurant. Kleedhokje in de Bijenkorf. In een open veld op een warme zomeravond.

Toekijken is ook lekker. Als anderen gepassioneerd bezig zijn, dan is dat een genot om live en van dichtbij te kunnen aanschouwen.

Een gewillige dame die als servant dient. Hoeft niet totaal slaafs, maar wel onderdanigheid toont, zonder dat het al te vernederend wordt.

Zou ook weleens geblinddoekt willen worden en dat dan random één voor één dames mij een minuut of tien komen plezieren. Van gewoon knuffelen, naar pijpen en neuken en ik geen idee achteraf heb wie het waren.

Cumkiss, snowball, squirten, grool, cim, klaarkomen op gezicht. Ik zou ook weleens een dame met een neukmachine in mijn macht willen hebben.

Denial, teasen, edgen, maar wel met uiteindelijk een orgasme.

Dit soort kinks?
 
een inwendige prostaatmassage.
Is een uitwendige prostaatmassage ook mogelijk dan? (Edit: tnx @Roxas!)

Ooit één keer een dame gehad die dat bij me wilde doen en ook mocht. Volgens mij had ze geen idee waar de prostaat zit en hoe die te masseren. Zat maar wat te raggen. "Ok, en stop maar weer, want dit wordt 'm niet" 🤣
 
Laatst bewerkt:
Is een uitwendige prostaatmassage ook mogelijk dan? 😜

Ooit één keer een dame gehad die dat bij me wilde doen en ook mocht. Volgens mij had ze geen idee waar de prostaat zit en hoe die te masseren. Zat maar wat te raggen. "Ok, en stop maar weer, want dit wordt 'm niet" 🤣
Dat kan tussen de ballen en anus. Mijn eerste prostaat massage was van een griekse . 😁 ze wist wel wat ze deed en ze gaf veel tips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan