Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en je machteloos overgeven
Je machteloos overgeven is wat je iedere dag doet, als je eerlijk bent althans en het niet wegduwt of negeert. Het verkeer, je gezondheid en nog zoveel meer. Maar doe mee in vertrouwen dat het gaat zoals het moet en zal gaan. Als je dat alleen al (of maar) in BDSM spel kan ervaren is dat al heel mooi.

Zolang het maar op vertrouwen gebaseerd is en niet op pijn, vernedering of overheersing gebaseerd is. Das een ziekelijke afwijking van beide kanten.
 
Nou het ging over leeftijd en dat Sanji en miss Tiffany samen 80 zouden zijn. Ik schatte Sanji op 25. Ik kon onmogelijk iemand beledigen, door T op 55 jaar te schatten.

Maar ja nu heb ik het gezegd, fuck blijf wel ff in de hoek staan
Maakt niet uit hoor. Als ik er dan nog uitzie als nu mag ik in mijn handjes klappen.

Deze klop ik dus niet af😂😂
 
Ik vond deze wel toepasselijk




Nee, ik had het eerst aangedurfd. Maar eigenlijk heb je gelijk en verdien jij ook een paar kletsen op je blote poep achterste :ROFLMAO:
Laat je maar gaan @Miss Tiffany 😇

Het is niet de eerste keer dat ik stout ben vroeger heb ik nog de bh maat gevraagd aan de godsdienst lerares.😅😇
 
Je machteloos overgeven is wat je iedere dag doet, als je eerlijk bent althans en het niet wegduwt of negeert. Het verkeer, je gezondheid en nog zoveel meer. Maar doe mee in vertrouwen dat het gaat zoals het moet en zal gaan. Als je dat alleen al (of maar) in BDSM spel kan ervaren is dat al heel mooi.

Dat zijn dingen waar je ofwel geen controle over hebt of iets van lange duur. Als je je door iemand laat vastsnoeren is dat een weloverwogen keuze van dat moment. Dan geef je die persoon je volledige vertrouwen en laat je alles los.

Zolang het maar op vertrouwen gebaseerd is en niet op pijn, vernedering of overheersing gebaseerd is. Das een ziekelijke afwijking van beide kanten.

Volledig akkoord van mijn kant. Maar je hebt nu wel mensen die net die pijn zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit hoor. Als ik er dan nog uitzie als nu mag ik in mijn handjes klappen.

Deze klop ik dus niet af😂😂
Ik lees nu net je recensies op deze site, het is dat daar staat leeftijd 30-35 jaar. Gezien de wijze daarop je hier reageert, als een wijze vrouw, had ik je ouder geschat.

Maar ja, ik werd ook al als opa weggezet,... :eek:
Is het Songfestival lollig vinden ook een kink? Ik zit klaar voor de eerste halve finale hoor! 😳
Ik doe met je mee, is het al begonnen
 
Maar je hebt nu wel mensen die net die pijn nodig hebben
Nou daar geloof ik niets van. Die pijn is nodig net zoals mensen drank nodig hebben, of drugs nodig hebben, of sex nodig hebben enz
Wat nodig is is de vraag wat dat gedrag je oplevert, en dat wat dan getoond wordt aanpakken.
Maar ik schat zo in dat je dat wel met me eens bent en we enkel over interpretatie praten.

Overigens is de vraag: Wat heb ik nodig en waarom (wat levert het me op), een hele krachtige die tot veel inzicht en correctie kan leiden
 
Is het Songfestival lollig vinden ook een kink
🤣🤣. Das echt een afwijking. Sorry hoor 😢
Oh ja en de nonnetjes fetisj

Sorry @Lonely Wolf heb er toch meer dan 1😂😂
Het is je vergeven hoor (deze taal moet een moeder overste snappen)
But I won't do that.
Weet niet waarom maar deze komt in mij op
Dat lijkt me een open deur

So I wake in the morning and I step outside
I take deep breath, I get real high
Then I scream from the top of my lungs
What's goin' on
 
Laatst bewerkt:
Nou daar geloof ik niets van. Die pijn is nodig net zoals mensen drank nodig hebben, of drugs nodig hebben, of sex nodig hebben enz
Wat nodig is is de vraag wat dat gedrag je oplevert, en dat wat dan getoond wordt aanpakken.
Maar ik schat zo in dat je dat wel met me eens bent en we enkel over interpretatie praten.

Over het waarom daar heb ik het raden naar. Maar als je ooit al eens een kijkje genomen hebt op een site als fetlife dan zie je dat sommige mensen wel erg ver gaan. Als je ziet hoe sommigen zich bont en blauw laten slaan en daar dan foto's van online zetten ?? En dan spreek ik nog niet over de persoon die in staat is om zoiets te doen met iemand die je dan toch wel graag ziet.

Maar wie ben ik om daar over te oordelen ? Als het voor hen werkt en ze doen er niemand anders kwaad mee. Tja, leven en laten leven zeker. In een badpak rondlopen zal er wel de eerste weken niet inzitten.
 
Ik lees nu net je recensies op deze site, het is dat daar staat leeftijd 30-35 jaar. Gezien de wijze daarop je hier reageert, als een wijze vrouw, had ik je ouder geschat.

Maar ja, ik werd ook al als opa weggezet,... :eek:

Ik doe met je mee, is het al begonnen
Leef tijd is maar een nummer. Ik ken vrouwen van 49 en ouder waar ik geen neen tegen zou zeggen. Ze zijn echt knap en mogen er echt zijn. Ze zijn knap, open en verstandig. 🥰

Moest ik kunnen kiezen tussen een vrouw van 20 jaar en 40 is de kans groot dat ik voor de vrouw van 40 jaar kies.
 
Over het waarom daar heb ik het raden naar. Maar als je ooit al eens een kijkje genomen hebt op een site als fetlife dan zie je dat sommige mensen wel erg ver gaan. Als je ziet hoe sommigen zich bont en blauw laten slaan en daar dan foto's van online zetten ?? En dan spreek ik nog niet over de persoon die in staat is om zoiets te doen met iemand die je dan toch wel graag ziet.

Maar wie ben ik om daar over te oordelen ? Als het voor hen werkt en ze doen er niemand anders kwaad mee
Nog nooit op fetlife of wat dan ook gekeken.
Ze doen er denk ik vooral zichzelf kwaad mee, bijna letterlijk.
Oordelen nee, medelijden wel, hoewel dat in zekere zin ook een oordeel is
Tja, leven en laten leven zeker
Ik snap wat je zegt en ben het niet oneens met je, maar als dit je leven is? Dan gaat er toch iets niet helemaal lekker?
In een badpak rondlopen zal er wel de eerste weken niet inzitten.
Dat is iets wat al jaren aan mij vreet 😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan