Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dat ook mee gaakt met een dvp waar ik vaak kwam. We deden doggy en ik dacht ik stimuleer ook eens haar clitoris tijdens doggy. Ik had dat gezien in een sex tutorial. 🙈

Eerst vond ze het erg prettig maar na even zei ze stop,stop. Meteen heb ik alles gestopt. Haar clitoris was over gevoelig. En de combo was te veel.

IK heb haar rustig laten bekomen. We hebben besproken wat ging en wat niet. Ik heb haar ook laten weten als het terug te gevoelig word of als er iets anders is, dat ze het meteen moet zeggen of 2x op mijn arm tikken.

We zijn dan voorzichtig opnieuw begonnen.

Hoe vaak heeft mevrouw nog op arm getikt???



🐾🐾🐾🐾
 
Nah ik merk dat het topic van Noortje wel wat met mij doet 😅
Voordeel is dat ik hyper actief wordt als ik bepaalde dingen aan het overdenken ben. Dus ik heb mijn muren geschilderd, een deur en mijn kast 🤭

Ook heel veel in de tuin gesnoeid 😅

Nu tijd voor whiskey en een bad.
Ontstressen voor morgen 🥰🥰👌🏼
Doet noortje haar topic goed of minder goed met je?

geniet er van meid. 😁
 
Nah ik merk dat het topic van Noortje wel wat met mij doet 😅
Voordeel is dat ik hyper actief wordt als ik bepaalde dingen aan het overdenken ben. Dus ik heb mijn muren geschilderd, een deur en mijn kast 🤭

Ook heel veel in de tuin gesnoeid 😅

Nu tijd voor whiskey en een bad.
Ontstressen voor morgen 🥰🥰👌🏼
Ik snap wat je bedoelt over het betreffende Topic. Persoonlijk merk ik dat ik steeds meer moeite ermee krijg.
Het lijkt net alsof ze even een eindsprint wil trekken voor ze overzee gaat.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap haar frustraties, alleen gaat ze uiteindelijk dezelfde fout maken die ze anderen verwijt namelijk iedere wandelaar over 1 kam scheren.
Ik reageer er niet meer op. Is slecht voor me 😅😅
Genoeg over je concullega.

Lekker actief dagje dan😁😁😁
Geniet van je whiskey en je had, welke whiskey drink je als ik vragen mag ? Heb zelf een Highland Park staan 😎😎😎

Zo'n drukke planning dan voor morgen 😟😟😟
Relax, je hebt het verdiend 😘
 
Ik lust geen pure whiskey wel in irish coffee. Mijn opa drinkt wel graag eens een whiskey. Ik heb voor zijn verjaardag 2 jaar geleden een fles chivas regal gekocht van 25 jaar
Ik hoop dat je opa die 25 jaar oude Chivas niet in de koffie gooit @Roxas, das een vorm van drankmisbruik 😢.
Van dergelijke goede whiskey moet je langzaam genieten, zoals van …..🙈.
Zolang het niet vies zoet is, lust ik alle drank die er is.
 
Plundert Dasdarin zijn wijnkast🤣
Om vervolgens samen een fles open te trekken 😁

Meer dan welkom! :giggle: 🍷🍷🍷🍷🍷

Party Cheers GIF by DR


Drunk Happy Hour GIF
 
Ik hoop dat je opa die 25 jaar oude Chivas niet in de koffie gooit @Roxas, das een vorm van drankmisbruik 😢.
Van dergelijke goede whiskey moet je langzaam genieten, zoals van …..🙈.
Zolang het niet vies zoet is, lust ik alle drank die er is.
Oh en whiskey zonder ijs graag. Hooguit een druppel water om t open te breken. Zoete drank sla ik sowieso liever over 😅
En van alle geneugten des levens moet je langzaam genieten...
 
Over alcohol gesproken ongeveer 6 maanden geleden was er een darts wedstrijd waar er vrienden aan mee deden. Niet ver van mijn deur en ze zeiden kom je niet af.

Ik ga en we praten even na een tijdje zei een van mijn maten wnr ga jij nog eens naar de dvp´s het zou je goed terug doen. Daar na zegt hij tegen mij roxas waarom doe jij dat eens niet. Ik lach eens en zeg ik heb dat al een paar keer gedaan. Hij kijkt mij verbaast aan en zegt dat had ik niet verwacht van jou, je bent zo een brave stille persoon. 😂

Een andere persoon pikt in en zegt jullie zijn de slimste. Jullie heben sex met de knapste, geilste en vaak vriendelijkste vrouwen. En wij zitten hier op café te drinken omdat we al lang op onze kin mogen kloppen of om weg te graken van de vrouw.

Iemand die ik niet ken antwoord daar op ja ik zou geen geld willen betalen om op zo een vuil wijf te zitten. Iedereen kijkt hem aan en negeerd hem. Even later begon hij te stoefen v´ van ik heb zaterdag 180€ verzopen op café en ik herinner er niks van.

(het was sterker dan me zelf.) Ik heb geantwoord ik heb 2 weken geleden 150€ betaald en ik heb er een heel mooie herinnering aan.
 
Over alcohol gesproken ongeveer 6 maanden geleden was er een darts wedstrijd waar er vrienden aan mee deden. Niet ver van mijn deur en ze zeiden kom je niet af.

Ik ga en we praten even na een tijdje zei een van mijn maten wnr ga jij nog eens naar de dvp´s het zou je goed terug doen. Daar na zegt hij tegen mij roxas waarom doe jij dat eens niet. Ik lach eens en zeg ik heb dat al een paar keer gedaan. Hij kijkt mij verbaast aan en zegt dat had ik niet verwacht van jou, je bent zo een brave stille persoon. 😂

Een andere persoon pikt in en zegt jullie zijn de slimste. Jullie heben sex met de knapste, geilste en vaak vriendelijkste vrouwen. En wij zitten hier op café te drinken omdat we al lang op onze kin mogen kloppen of om weg te graken van de vrouw.

Iemand die ik niet ken antwoord daar op ja ik zou geen geld willen betalen om op zo een vuil wijf te zitten. Iedereen kijkt hem aan en negeerd hem. Even later begon hij te stoefen v´ van ik heb zaterdag 180€ verzopen op café en ik herinner er niks van.

(het was sterker dan me zelf.) Ik heb geantwoord ik heb 2 weken geleden 150€ betaald en ik heb er een heel mooie herinnering aan.
Roxas is een man van de prios op orde hebben😁😁😁
180 euro opgezopen: had ie(die onbekende) veel beter aan een dame kunnen besteden, leukere herinneringen dan een kater 🤣🤣🤣
 
Ik hoop dat je opa die 25 jaar oude Chivas niet in de koffie gooit @Roxas, das een vorm van drankmisbruik 😢.
Van dergelijke goede whiskey moet je langzaam genieten, zoals van …..🙈.
Zolang het niet vies zoet is, lust ik alle drank die er is.
Nee hoor dat is whisky waar alleen hem en zijn beste vriend van mogen drinken van hem. ( ik natuurlijk ook moest ik willen.)
Roxas is een man van de prios op orde hebben😁😁😁
180 euro opgezopen: had ie(die onbekende) veel beter aan een dame kunnen besteden, leukere herinneringen dan een kater 🤣🤣🤣
Dat is toch zo. 😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan