Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over alcohol gesproken ongeveer 6 maanden geleden was er een darts wedstrijd waar er vrienden aan mee deden. Niet ver van mijn deur en ze zeiden kom je niet af.

Ik ga en we praten even na een tijdje zei een van mijn maten wnr ga jij nog eens naar de dvp´s het zou je goed terug doen. Daar na zegt hij tegen mij roxas waarom doe jij dat eens niet. Ik lach eens en zeg ik heb dat al een paar keer gedaan. Hij kijkt mij verbaast aan en zegt dat had ik niet verwacht van jou, je bent zo een brave stille persoon. 😂

Een andere persoon pikt in en zegt jullie zijn de slimste. Jullie heben sex met de knapste, geilste en vaak vriendelijkste vrouwen. En wij zitten hier op café te drinken omdat we al lang op onze kin mogen kloppen of om weg te graken van de vrouw.

Iemand die ik niet ken antwoord daar op ja ik zou geen geld willen betalen om op zo een vuil wijf te zitten. Iedereen kijkt hem aan en negeerd hem. Even later begon hij te stoefen v´ van ik heb zaterdag 180€ verzopen op café en ik herinner er niks van.

(het was sterker dan me zelf.) Ik heb geantwoord ik heb 2 weken geleden 150€ betaald en ik heb er een heel mooie herinnering aan.
owned GIF
 
In love met de liefde zelf. Hoe mooi dit lied van Frankie Goes To Hollywood.

Het deed me denken aan sex in relatie tot de kracht van liefde.

Echt vrijen is het beminnen van elkaar, overgave aan elkaar, er zijn voor elkaar, een tijdelijke vorm van egoloosheid. De verbinding van liefde in liefde. Eén van de manieren om de kracht en energie daarvan te ervaren. Fysieke meditatie.

Sex om enkel de sex, snel klaar komen en weer gaan? Een sexpartner als afreageerputje en/of wegwerp product? Het is -zoals de zen analogie beschrijft "kijken naar de vinger die naar de maan wijst" Het is op zich zelf prima om enkel daarvoor te gaan maar je mist zoveel door niet de maan (verbinding in liefde) te zien en te ervaren. Je doet jezelf én de ander tekort.

@Miss Tiffany is een zeldzame diamant, een persoonlijkheid die zich open durft te geven zodat jij kan voelen en ervaren wat verbinding van liefde in liefde is. Wat de power of love is! Weet die diamant te waarderen en eren. Doe haar en alle anderen recht.
Hoewel het het fysieke aspect gekaderd is binnen 1 of enkele betaalde uren en er geen sprake kan of moet zijn van aardse bezittende verliefdheid (dat is verwarring), is het ervaren van liefde, het aangaan van verbinding, het stromen van energie en de heling die dat kan bieden blijvend.
Dit alles uiteraard enkel en alleen voor wie de moeite heeft genomen en de verdieping heeft gezocht om de maan te zien.

Voor een ieder een mooie dag!

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan