Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Windows 95 Man dan? 🤣 Sjezus, wat is dat dan? 🤣🤣🤣
De meeste acts zijn dit jaar echt van circus niveau. 😬
Heb niks met ESF, en al helemaal niets met iedereen die constant de betekenis van de show van Joost dienen te moeten uitleggen.
We get it opgewerkt vanuit pleeggezin naar succesvolle artiest.

Ben benieuwd hoever Ierland het gaat schoppen, of het wordt ai ai ipv i i🤣
 
Volgens de legende. Zit er een schat verstopt in Rotterdam. Het schijnt dat ze mooier is dan cleopatra.

Hier vind je ook een paar parels.😁
Final Fantasy Xiv Map GIF by Xbox
 
Als Kater en Tiffany elkaar nu vinden ben je verdomme wel de matchmaker van de eeuw lurker

Niet iedereen hoeft mij te vinden gelukkig 😊


Dat valt mee hoor, je hoeft niet eens hard te zoeken🙃
Als het over mij gaat: Ik laat mij vooral makkelijk vinden door wie ik gevonden wil worden 😊

Liever 4 dates met heren waar mijn hart voor overstroomt, dan 40 waar ik niks bij voel ❤️✨🙌🏽
 
Echt vrijen is het beminnen van elkaar, overgave aan elkaar, er zijn voor elkaar, een tijdelijke vorm van egoloosheid. De verbinding van liefde in liefde. Eén van de manieren om de kracht en energie daarvan te ervaren. Fysieke meditatie.
Ik doe feitelijk niks anders dan mijn gevoelens erbij betrekken en mijn hart openstellen ❤

Deze week stroom ik wel extra over van gelukzaligheid 🥰🥰🥰
Dankbaar en ontroerd✨



De whiskey was speciaal besteld omdat het hem aan mij deed denken
Single malt Welsh wiskey
Ontroerd ❤️🥰✨😘
 

Bijlagen

  • 17152857867087115856882809288511.jpg
    17152857867087115856882809288511.jpg
    123,2 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Wie is dan de Juul Cesaar?
In Nederland kennen we het koninkijk meervoud, pluralis majestatis zou Juul zelf zeggen, geen idee hoe dat in Belgie zit.
Is ook van toepassing op miss T , alias Cleopatra denk ik. Die is uitgesproken poly, dus WIJ Julius Caesar is wel op zijn plaats. We zijn het allemaal.
Ik niet, daar liep het niet zo goed mee af,... toch...
Die werd neergestoken, maar niet door Cleopatra, dus geen zorgen daar. Enkel als je je niet gedraagt mag je een linkse hoek verwachten 🤣🤣.

@ForumLurker en @J.a.r.d. ; ik blijf liever mezelf, tis al lastig genoeg om die kerel te begrijpen.
 
In de bruisende straten van Rotterdam leefde eens een Cleopatra die haar eigen draai gaf aan het oude Egyptische regime. Ze heerste met een mix van charme en humor, en haar liefdesleven was een bron van eeuwige roddels.

De Rotterdamse Cleopatra, beter bekend als Tiff, had een legioen van mannelijke aanhangers die haar aanbaden als een ware koningin. Ze noemden zichzelf de "Bende van de Efteling", omdat ze altijd op zoek waren naar avontuur en plezier, net als in het pretpark.

Op een dag organiseerde Tiff een groots banket om haar nieuwste overwinning te vieren. Terwijl ze genoot van haar feestmaal, werden de mannen van de Bende van de Efteling uitgedaagd om haar gunsten te winnen door middel van de meest absurde proeven.

De eerste uitdaging was voor @TeddyB. Hij moest een piramide bouwen van Pizza Hawaii, een favoriete discussiesnack van Tiff en de Bende. Met zijn handen bedekt met tomatensaus en ananasstukjes, slaagde hij erin een kleurrijke piramide te creëren die zelfs de oude farao's zou doen watertanden.

Daarna was het de beurt aan @Roxas om indruk te maken. Hij moest een rap maken over Tiff's grootsheid, met als enige instrument een oud krakkemikkig keyboard. Maar tot ieders verbazing bleek hij een verborgen talent te hebben voor het rijmen van woorden, en al snel klonk zijn rap door de feestzaal, waardoor Tiff lachte tot haar dubbelnavelige buik pijn deed.

De laatste uitdaging viel ten deel aan Dik, de stuntman van de bende. Hij moest een duik nemen in de Nijl, een zwembad dat ze speciaal voor deze gelegenheid hadden opgetuigd. Met een aanloop nam Dik een duik, maar in plaats van in het water te belanden, kwam hij terecht in een bak vol met plastic palmboombladeren en stukjes pizza Hawaii. De hele zaal barstte uit in lachen, inclusief Tiff.

Uiteindelijk won de hele bende van de Efteling de gunsten van Tiff, niet vanwege hun heldendaden, maar vanwege hun aanstekelijke humor en vastberadenheid. En zo werd Tiff de koningin van Rotterdam, met haar bende van dappere, maar vooral hilarische mannen aan haar zijde. En ze leefden nog lang en lachend.
 
In de bruisende straten van Rotterdam leefde eens een Cleopatra die haar eigen draai gaf aan het oude Egyptische regime. Ze heerste met een mix van charme en humor, en haar liefdesleven was een bron van eeuwige roddels.

De Rotterdamse Cleopatra, beter bekend als Tiff, had een legioen van mannelijke aanhangers die haar aanbaden als een ware koningin. Ze noemden zichzelf de "Bende van de Efteling", omdat ze altijd op zoek waren naar avontuur en plezier, net als in het pretpark.

Op een dag organiseerde Tiff een groots banket om haar nieuwste overwinning te vieren. Terwijl ze genoot van haar feestmaal, werden de mannen van de Bende van de Efteling uitgedaagd om haar gunsten te winnen door middel van de meest absurde proeven.

De eerste uitdaging was voor @TeddyB. Hij moest een piramide bouwen van Pizza Hawaii, een favoriete discussiesnack van Tiff en de Bende. Met zijn handen bedekt met tomatensaus en ananasstukjes, slaagde hij erin een kleurrijke piramide te creëren die zelfs de oude farao's zou doen watertanden.

Daarna was het de beurt aan @Roxas om indruk te maken. Hij moest een rap maken over Tiff's grootsheid, met als enige instrument een oud krakkemikkig keyboard. Maar tot ieders verbazing bleek hij een verborgen talent te hebben voor het rijmen van woorden, en al snel klonk zijn rap door de feestzaal, waardoor Tiff lachte tot haar dubbelnavelige buik pijn deed.

De laatste uitdaging viel ten deel aan Dik, de stuntman van de bende. Hij moest een duik nemen in de Nijl, een zwembad dat ze speciaal voor deze gelegenheid hadden opgetuigd. Met een aanloop nam Dik een duik, maar in plaats van in het water te belanden, kwam hij terecht in een bak vol met plastic palmboombladeren en stukjes pizza Hawaii. De hele zaal barstte uit in lachen, inclusief Tiff.

Uiteindelijk won de hele bende van de Efteling de gunsten van Tiff, niet vanwege hun heldendaden, maar vanwege hun aanstekelijke humor en vastberadenheid. En zo werd Tiff de koningin van Rotterdam, met haar bende van dappere, maar vooral hilarische mannen aan haar zijde. En ze leefden nog lang en lachend.
Welke pado, s heb jij dan gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan