Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, ik ook niet. Tis eigenlijk nog veel gekker, dat hele apparaat werkt dan ook niet (was 30 jaar geleden wel anders, dat wel). Maar als ik dan bij iemand als T binnenstap, dan ben ik opeens weer 30 jaar jonger. Het is precies wat je schrijft, uitstraling, persoonlijkheid, gedrag en nog veel meer wat tot een verbondenheid leidt waardoor er direct van alles gewekt wordt. Vind dat heel mooi en bijzonder eerlijk gezegd.

Klopt 100%. Die dame mag objectief gezien nog zo mooi zijn maar als je er niets bij voelt dan gaat het niet lukken. Aangezien we tweelingbroers zijn weten we wel wie in dit departement met de hoofdprijs gaat lopen ;)
Ik heb dat echt nog nooit gestuurd. Maar krijg wel vaak kutberichten!🤣

Ik zie ook elke dag lullen op de baan .. ongevraagd :ROFLMAO:
 
Precies. Voor mij is er ook geen template van , dat moet het zijn of ik heb geen interesse. Zoals je zegt, uitstraling, persoonlijkheid, hoe ze zich gedraagt, intelligentie, weten wat ze wil en ga zo maar verder. Dat maakt een vrouw voor mij aantrekkelijk.
Bij mij hetzelfde inderdaad. Denk dat het ook veel te maken heeft met je eigen gevoeligheid en manier van communiceren. Voor mij zijn dingen als manier van praten/uitdrukken, motoriek en oprechte aandacht heel belangrijk. Blijkbaar ben ik hier zelf dus gevoelig voor. Mensen die deze gevoeligheid minder hebben, zijn misschien weer meer visueel gefixeerd op bepaalde lichamelijke kenmerken.

Onderliggend is denk ik ook of je meer behoefte hebt aan intimititeit of meer het uitleven van lust.
 
Onderliggend is denk ik ook of je meer behoefte hebt aan intimititeit of meer het uitleven van lust.
Ja daar heb je wel een punt denk ik.
Gek genoeg werkt lust bij mij vooral in situaties waar al intimiteit is. Dus met een vriendin of in een relatie. En altijd op het moment zelf. Niet gepland.
In de ochtend samen in de douche elkaar tegen komen, buiten op de gekste plekken, ze kleed zich om, trekt wat uit en pats boem.
Maar nooit bij iemand waar die intimiteit er nog niet is.
 
Bij mij hetzelfde inderdaad. Denk dat het ook veel te maken heeft met je eigen gevoeligheid en manier van communiceren. Voor mij zijn dingen als manier van praten/uitdrukken, motoriek en oprechte aandacht heel belangrijk. Blijkbaar ben ik hier zelf dus gevoelig voor. Mensen die deze gevoeligheid minder hebben, zijn misschien weer meer visueel gefixeerd op bepaalde lichamelijke kenmerken.

Onderliggend is denk ik ook of je meer behoefte hebt aan intimititeit of meer het uitleven van lust.
Zo zie ik het ook persoonlijkheid is bij mij het belangrijkste. Vooral dat ze een lief persoon is. Waar mee je kan babbelen en lachen. Die open is en eerlijk.

Mij intresseerd het niet hoe rijk ze is, welke job ze doet. Ze moet ook geen model zijn of aan het perfecte schoonheidsidiaal voldoen.
 
Ik begrijp ook nooit die obsessie met grote of juist kleine borsten, wel of geen dikke billen. Oud of jong (ehm 30 plus voor mij). Blond of wat dat ook. slank of mollig, heb vrouwen in alle soorten en maten meegemaakt en nog steeds en vind ze allemaal aantrekkelijk. Zolang ze maar een goede uitstraling hebben, volwassen zijn en diepgang hebben. Ik ben van de vaste dames, de vorige was een echte latina, alles erop en eraan. Een mooie zelfstandige vrouw. Das een heel ander uiterlijk dan de huidige
Zou het niet beter kunnen verwoorden.
Ik hoef geen prijs hoor 🙈😅😊
Ik doe ook maar wat 🙈

Weltrusten xx
Dat kan best zijn Miss T ,maar wat je doet doe je met volle overtuiging en overgave en iedereen hier graag meeleest weet dat. Blijf jezelf en doe gerust verder met " zomaar wat doen"
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp ook nooit die obsessie met grote of juist kleine borsten, wel of geen dikke billen. Oud of jong (ehm 30 plus voor mij). Blond of wat dat ook. slank of mollig, heb vrouwen in alle soorten en maten meegemaakt en nog steeds en vind ze allemaal aantrekkelijk.
Ik was afgelopen vrijdag bij een nieuwe dame in een privehuis. Van haar kwam de vraag of ik er wel vaker kwam. Dus ik vertelde wie ik nog meer in het huis al kende.

Haar reactie was: "Oh grappig, want we hebben normaal onze eigen groepjes klanten. Iemand die voor mij kiest gaat normaal nooit naar één van de anderen."

Ik sta daar elke keer weer zo van met mijn oren te klapperen als ik zoiets hoor. Groot, klein, dik, dun, jong, oud, ik vind het allemaal leuk als ze zelf leuk is.

Zij vond het echt ontzettend grappig om mee te maken dat er ook mannen zijn zoals ik die qua uiterlijk zo uiteenlopende keuzes maken.

Blijkbaar toch niet zo gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Ik was afgelopen vrijdag bij een nieuwe dame in een privehuis. Van haar kwam de vraag of ik er wel vaker kwam. Dus ik vertelde wie ik nog meer in het huis al kende.

Haar reactie was: "Oh grappig, want we hebben normaal onze eigen groepjes klanten. Iemand die voor mij kiest gaat normaal nooit naar één van de anderen."

Ik sta daar elke keer weer zo van met mijn oren te klapperen als ik zoiets hoor. Groot, klein, dik, dun, jong, oud, ik vind het allemaal leuk als ze zelf leuk is.

Zij vond het echt ontzettend grappig om mee te maken dat er ook mannen zijn zoals ik die qua uiterlijk zo uiteenlopende keuzes maken.

Blijkbaar toch niet zo gewoon.
Ja precies, dat heb ik dus ook regelmatig.
Ja ik heb één vaste dame die ik het liefste zie. Maar die ene wissel ik af met allemaal hele verschillende vrouwen. Allemaal anders, allemaal mooi, allemaal opwindend. Enige overeenkomst is dat het allemaal vrouwen zijn die leuk overkomen op mij op het moment van voorstellen.
 
Bij mij is het een combi van uiterlijk en mutual lust. Ik moet een dame fysiek aantrekkelijk vinden, persoonlijk betekent dat voor mij bijvoorbeeld een strak en goed verzorgd lichaam, en een kleine cup. Dus geen bepaalde leeftijd, of per se slank of zo, maar wel strak in het vel.

En dan is er de lust; dat heeft alles te maken met uitstraling en oprechte zin in sex. Dus ik word totaal niet opgewonden van een prachtig modepopje die verveeld voor zich uit kijkt of er duidelijk geen zin in heeft. Het moet een spel zijn waar we beide volledig in opgaan, zonder 'oh nee dit mag niet' of handjes ertussen.

En de dames met die - voor mij perfecte - combi zijn verdomd lastig te vinden, vooral het tweede aspect. Een soort schatzoeken, en soms vind je dan zo'n pareltje...en dan is het 🔥
 
Ik was afgelopen vrijdag bij een nieuwe dame in een privehuis. Van haar kwam de vraag of ik er wel vaker kwam. Dus ik vertelde wie ik nog meer in het huis al kende.

Haar reactie was: "Oh grappig, want we hebben normaal onze eigen groepjes klanten. Iemand die voor mij kiest gaat normaal nooit naar één van de anderen."

Ik sta daar elke keer weer zo van met mijn oren te klapperen als ik zoiets hoor. Groot, klein, dik, dun, jong, oud, ik vind het allemaal leuk als ze zelf leuk is.

Zij vond het echt ontzettend grappig om mee te maken dat er ook mannen zijn zoals ik die qua uiterlijk zo uiteenlopende keuzes maken.

Blijkbaar toch niet zo gewoon.
Ik heb het liefste een vaste. Maar ik wissel ook eens af. Dat is ook een van de voordelen van het bezoeken van de dvp´s. Iedereen heeft wel zijn voorkeurs type dame en dat is oke.

Maar elke dame heeft haar ding. Als ik hier op het topic aangaf dat eens met een wat oudere dame eens sex wou hebben. Kreeg ik vaak te horen. Waarom je bent nog jong. Als je ouder bent kan je nog met wat oudere vrouwen sex hebben. Een jonge wilde van 23 of je eigen leeftijd

Mijn laatste voor laatste dame was 37 en ze was wilder dan de meeste van 23 of mijn eigen leeftijd die ik ontmoet heb. Ze was zo lief en haar persoonlijkheid 😍

Het zelfde als je aan geeft dat je met een wat dikkere dvp naar bed wil. Hoor je rap. Allé je betaal je toch niet voor. Zoek dat op café.

Waar ik ook een hekel aan heb en daar zijn sommige dvp´s ook schuldig aan. Is haat naar buitenlandse dames toe. Gewoon omdat ze geen nederlands spreken. Of niet nederlands of belgisch zijn.

ik zou het dom vinden moest ik maar 1 ( type) vrouw bezoeken. Er zo veel te ontdekken je kan echt aangenaam verast worden door een dame.

Het belangrijkste is persoonlijkheid als dat goed zit. Is elke date een leuke date.
 
Dan heb je mij nog... Zeus en Poseidon hebben deze Hades weer eens verbannen uit de drieling familie 😅

Aphrodite had gezegd dat je niet op ons leek. Misschien maakt je dat net Apollo in plaats van Hades. Het wordt hier nu wel ingewikkeld als onze aliassen ook al aliassen beginnen krijgen.

Waar ik ook een hekel aan heb en daar zijn sommige dvp´s ook schuldig aan. Is haat naar buitenlandse dames toe. Gewoon omdat ze geen nederlands spreken. Of niet nederlands of belgisch zijn.

Waarom denk je dat het over haat gaat ? Persoonlijk heb ik ook liever een dame die Nederlands praat. Communicatie is zo al lastig genoeg zonder dat er taalproblemen aanwezig zijn. Nationaliteit of afkomst maakt me niet uit maar ik wil er wel mee kunnen praten. Als het gewoon is voor 30 minuten je ding te doen is het misschien niet nodig maar daar heb ik geen interesse in. Ook kan je niet ontkennen dat er cultuur verschillen gaan zijn tussen ons en bv een Zuid-Amerikaanse dame. Soms zijn die dingen echt subtiel maar het is terug een extra risico. Bovendien weet je ook niet hoelang ze blijven. Misschien zijn ze een paar maand later al terug verhuisd naar een ander land. Het heeft bij mij in ieder geval niets meet haat te maken. Ik heb wel graag dat het voor beiden een aangename ervaring is en het risico met anderstalige buitenlandse dames is nu eenmaal hoger.

Het belangrijkste is persoonlijkheid als dat goed zit. Is elke date een leuke date.

(y)
 
Damn, ga je een weekje op vakantie ben je meteen weer bladzijden vol achter!
Ik vond de discussie over de kinks interessant. Zelf heb ik er vele. Ben de laatste drie, vier jaar mijn grenzen aan het verkennen. De fetish-wereld is een fascinerende vind ik, met veel mooie mensen. Wat me daarin opvalt is de oprechtheid en de openheid die men naar elkaar heeft.

Speciaal voor Miss Tiffany:
een in de vergetelheid geraakte song van een Zweedse Ijmuidenaar
 
al een paar grappige verhalen gehoord. 😁 maar vooral heel lieve mensen een mooie cultuur.

En ik ga niet liegen het zijn mooie schattige dames. De lang jong er uitzien.

Idd ik zou dat 24/7 kunnen doen. Iedere dame is ook anders. Wat er ook fijn is,is wnr ze dan met haar handen in je haar zit. 🥰 of het beeld als je iets naar boven kijkt.
Kwam toevallig deze tegen:

1000012839.jpg
😇☺️😍
 

Bijlagen

  • 1000012839.jpg
    1000012839.jpg
    426,7 KB · Weergaven: 2
Ik heb wel graag dat het voor beiden een aangename ervaring is
Dit maakt het voor mij leuk, als ik zie dat de dame ook van mijn bezoek geniet, daardoor heb ik stillaan een lijstje van dames waar ik nogmaals naartoe ga.

Communicatie is super belangerijk en maakt het een stuk gezelliger. Mijn engels is zo goed als perfect, ook spreek ik nog een boel talen met haar op. Dus je zou denken dat ik er wel mee wegkom maar nederlands en engels zijn de enige talen waar het vlot loopt. Al de rest is gewoon miserie....
Kwam toevallig deze tegen:

Bekijk bijlage 188184
😇☺️😍
Je brengt me op ideeen voor een date 😆
 
Mijn Engels is prima, Duits basisvaardigheid. Heb daar vooral moeite mee wanneer ik oost europese dames bezocht, Ken de Duitse "termen" niet echt 😅😅
Maar uiteindelijk met Engels kom je dr wel maar langzaam.

Daarom vind ik een Nederlandse dame prettig dan is vaak meteen helder wat je wilt en wat ze van je verwacht.

En nogmaals dit zijn mijn ervaringen ☺️☺️

Edit:
Dr. Oetker stookt het ananas vuurtje op🤣
Screenshot_20240513-163413.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan