Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn Engels is prima, Duits basisvaardigheid. Heb daar vooral moeite mee wanneer ik oost europese dames bezocht, Ken de Duitse "termen" niet echt 😅😅
Maar uiteindelijk met Engels kom je dr wel maar langzaam.

Daarom vind ik een Nederlandse dame prettig dan is vaak meteen helder wat je wilt en wat ze van je verwacht.

En nogmaals dit zijn mijn ervaringen ☺️
Mijn Engels is ook heel goed, maar toch voelt het op een manier een klein beetje 'kunstmatiger' om een afspraak in het Engels te doen. Het gaat sowieso vlotter en natuurlijker als we allebei gewoon onze moedertaal kunnen spreken in plaats van dat alles mentaal door een 'vertaalfilter' passeert. Engelstalig betekent meestal dat ook de dame niet haar moedertaal gebruikt (tenzij in het zeldzame geval dat je afspreekt met een Britse of Amerikaanse) dus voor ons beide zit er een 'filter' tussen alles wat we zeggen.Voorkeur dus ook voor Nederlandstalig. Heb echter ook al heerlijke Engelstalige dates gehad 😊
 
Mijn Engels is ook heel goed, maar toch voelt het op een manier een klein beetje 'kunstmatiger' om een afspraak in het Engels te doen. Het gaat sowieso vlotter en natuurlijker als we allebei gewoon onze moedertaal kunnen spreken in plaats van dat alles mentaal door een 'vertaalfilter' passeert. Engelstalig betekent meestal dat ook de dame niet haar moedertaal gebruikt (tenzij in het zeldzame geval dat je afspreekt met een Britse of Amerikaanse) dus voor ons beide zit er een 'filter' tussen alles wat we zeggen.Voorkeur dus ook voor Nederlandstalig. Heb echter ook al heerlijke Engelstalige dates gehad 😊
Ja precies dat dus, mijn Engelstalige dates waren redelijk maar dat kwam helaas door de dames :(
 
Het moet een spel zijn waar we beide volledig in opgaan

Dit is voor mij ook de x factor om heren keer op keer te willen zien.

Niet iedereen kent t spel, soms kan ik een man verleiden tot het spel.
Maar het bizarre is: Hoewel het een spel is, je kan de rol niet "spelen". Het moet van nature al in je zitten. Soms kan je dit bij elkaar ontwaken en soms is het er direct al.

Dat geeft de innerlijke sexdrive een kick!
Hierom hou ik er ook van om iemand te horen. De adem, de niet onderdrukte geluidjes 👌🏼❤️‍🔥

En voelen van de hartslag. Soms sta ik zo dichtbij iemand, alleen maar om die warmte en hartslag te voelen door de kleding heen. Heerlijk is dat. Het besef dat je dit bij elkaar te weeg kunt brengen ❤️‍🔥

Ook niet iedere wandelaar wilt deelnemen aan het spel. Maar dat zijn ook niet mijn type klanten.
Aphrodite had gezegd dat je niet op ons leek
Ik had dit niet op deze manier gezegd 🙈😅 zonder te veel te verklappen @Dik Trom je bent eerder mijn twin (I'll tell u when I see u and thats soon enough 😍)
Xx
 
Dit is voor mij ook de x factor om heren keer op keer te willen zien.

Niet iedereen kent t spel, soms kan ik een man verleiden tot het spel.
Maar het bizarre is: Hoewel het een spel is, je kan de rol niet "spelen". Het moet van nature al in je zitten. Soms kan je dit bij elkaar ontwaken en soms is het er direct al.

Dat geeft de innerlijke sexdrive een kick!
Hierom hou ik er ook van om iemand te horen. De adem, de niet onderdrukte geluidjes 👌🏼❤️‍🔥

En voelen van de hartslag. Soms sta ik zo dichtbij iemand, alleen maar om die warmte en hartslag te voelen door de kleding heen. Heerlijk is dat. Het besef dat je dit bij elkaar te weeg kunt brengen ❤️‍🔥
Degene die ook maar een klein beetje een idee hebben wat dot spel is die sleur jij toch gewoon mee ? Op jouw manier natuurlijk. Ik had niet het gevoel dat ik iets moest doen buiten de flow volgen die je creerde.
 
Degene die ook maar een klein beetje een idee hebben wat dot spel is die sleur jij toch gewoon mee ? Op jouw manier natuurlijk. Ik had niet het gevoel dat ik iets moest doen buiten de flow volgen die je creerde.
Die flow is het spel 😊
Lang niet iedereen wilt dat spelen. En het moet matchen natuurlijk
 
Wat betreft de taal die de dame spreekt. Ik ben niet alleen van de fysieke, maar ook heel erg van de verbale communicatie.

Mijn Engels is op zich ook prima, maar het babbelt toch minder soepel en ik heb behoefte aan wat gebabbel als ijsbreker.

De nuances gaan in een andere taal verloren. Het wordt vaak een "comedy of errors" omdat we elkaar verkeerd begrijpen.

Dat is soms ook grappig, maar mezelf goed uitdrukken in het Nederlands vind ik al lastig genoeg, dus liever geen Engels.
 
Wat betreft de taal die de dame spreekt. Ik ben niet alleen van de fysieke, maar ook heel erg van de verbale communicatie.

Mijn Engels is op zich ook prima, maar het babbelt toch minder soepel en ik heb behoefte aan wat gebabbel als ijsbreker.

De nuances gaan in een andere taal verloren. Het wordt vaak een "comedy of errors" omdat we elkaar verkeerd begrijpen.

Dat is soms ook grappig, maar mezelf goed uitdrukken in het Nederlands vind ik al lastig genoeg, dus liever geen Engels.
Dit een beetje:

 
Dat geldt ten diepste voor het hele leven, ook dat is een spel
Een spel dat we allemaal verliezen, gelukkig is meedoen belangrijker dan winnen.

The game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say


Door Johnny Mandel uit de onvolprezen theme song van M*A*S*H .
 
@Dik Trom je bent eerder mijn twin (I'll tell u when I see u and thats soon enough 😍)
Xx
@Dik Trom; dat is heel goed nieuws, kan je die fles whiskey voor me meenemen ,🤣.
Gaat nog even duren voordat je wat terug ziet. Ik verdwijn de komende 4 tot 6 weken grotendeels uit de digitale wereld. En fysiek uit Nederland, en 010.
Lonely bij choise, maar verbonden met alles, no worries. Maar daarna, dat warme kloppende hart weer voelen (en nog meer natuurlijk🤭) , dat wordt dan wel top priority! Komt er dan een goede fles jouw kant op.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Engels is ook heel goed, maar toch voelt het op een manier een klein beetje 'kunstmatiger' om een afspraak in het Engels te doen. Het gaat sowieso vlotter en natuurlijker als we allebei gewoon onze moedertaal kunnen spreken in plaats van dat alles mentaal door een 'vertaalfilter' passeert. Engelstalig betekent meestal dat ook de dame niet haar moedertaal gebruikt (tenzij in het zeldzame geval dat je afspreekt met een Britse of Amerikaanse) dus voor ons beide zit er een 'filter' tussen alles wat we zeggen.Voorkeur dus ook voor Nederlandstalig. Heb echter ook al heerlijke Engelstalige dates gehad 😊

Iedereen denkt en redeneert anders dat weten we allemaal. Maar ik heb niet echt een vertaalfilter. Ik zet de klik naar de taal die ik wil spreken en ik denk en spreek die. Het enige wat ik merk als ik een taal spreek die ik minder goed ken is dat ik een kleine woordenschat heb en meer terugval op dingen zoals ja dat hoge dier met hoeven waar je op kan rijden. Ipv gewoon paard te zeggen.
 
Een spel dat we allemaal verliezen,

Enkel als je dat zelf zo wil bekijken. Ik vind het meer een reis dan een spel. Een reis met vele mogelijkheden en rijrichtingen. Je bepaalt niet altijd 100% zelf welke kant je op kan maar je kan wel bepalen hoe je er mee omgaat. Je verliest enkel als je op de grond blijft zitten en niet verder gaat.
 
Ik weet niet of "Suicide is painless" nou het beste nummer is om het leven te vieren, maar misschien ook juist wel. 😅
Je zou je ook zeer terecht kunnen afvragen of het het beste nummer is om je komedie mee te openen, vervolgens werd die serie wel gewoon een succesverhaal van 11 jaar.

Met de directe referentie naar zelfmoord in de titel en het refrein heb ik niks en helaas werkt dat afleidend, de tekst van de coupletten vind ik ronduit fantastisch.
 
Waarom denk je dat het over haat gaat ? Persoonlijk heb ik ook liever een dame die Nederlands praat. Communicatie is zo al lastig genoeg zonder dat er taalproblemen aanwezig zijn. Nationaliteit of afkomst maakt me niet uit maar ik wil er wel mee kunnen praten. Als het gewoon is voor 30 minuten je ding te doen is het misschien niet nodig maar daar heb ik geen interesse in. Ook kan je niet ontkennen dat er cultuur verschillen gaan zijn tussen ons en bv een Zuid-Amerikaanse dame. Soms zijn die dingen echt subtiel maar het is terug een extra risico. Bovendien weet je ook niet hoelang ze blijven. Misschien zijn ze een paar maand later al terug verhuisd naar een ander land. Het heeft bij mij in ieder geval niets meet haat te maken. Ik heb wel graag dat het voor beiden een aangename ervaring is en het risico met anderstalige buitenlandse dames is nu eenmaal hoger.
haat is mss het verkeerde woord onverdraagzaamheid is beter. Je hebt ook wel mensen hier dat ingesteld zijn we zijn in vlanderen en hier spreken we vlaams. Ik vind je kan niet verwachten van een spaanse ofz. Dat ze perfect nederlands spreekt en verstaat. Zeker als er in een dialect gesproken word tegen hun. Het zelfde in het engels.

Het is dat dat ik bedoelde Met haat( onverdraagzaamheid) Wat jij zegt ik bezoek liever een vlaamse of een dame die vlot nederlans spreekt omdat er dan geen of amper een taal barrière. Dat is iets anders dat is gewoon een voorkeur.

Cultuur verschil vind ik ergen wel leuk. Ze blijven vaak niet( lang) idd jammer genoeg.
 
Een spel dat we allemaal verliezen, gelukkig is meedoen belangrijker dan winnen.
We kunnen onmogelijk verliezen, vraag is hoe we het spel spelen.
Wat is leven? Als je morgen octend wakker wordt, haal eens bewust adem, kijk bewust je kamer rond, proef en smaak de lucht die je inademt. Wees blij en gelukkig dat je ervaart, dat is leven.
Dus niet die tv aan, niet Facebook of GR of wat dan ook checken, dat is niet het leven, dat zijn de omstandigheden van het leven
Het leven is in en om ons, overal, maar we zien het (daarom niet. We zijn de vis in het water die zich vertwijfeld afvraagt, water? WTF is water.
Verwonder je eens een maand lang over hoe fantasties leven is. Dan begint de reis waar @TeddyB het over heeft. De reis zonder doel, zonder vastgelegde bestemming,. Maar oh, wat mooi.

Verliezen is perceptie., met name onze maatschappij is er volledig door bezeten. Verliezen bestaat alleen in jouw geest,meestal als vergelijking tot die ander. Zoek en vind je bestemming, ga waar het leven je heen stuurt, geluk zal je deel zijn.
En dan hebben we nog de dood, die op ons wacht. . Als je lang genoeg en diep genoeg gekeken en geluisterd hebt zal je snappen dat het lichaam dood gaat, zoals alles om ons heen komt en gaat, de essentie, dat wat altijd is en was, gaat gewoon door. Is nooit begonnen en zal nooit stoppen.
In die zin zijn we de golf die bang is te pletter te slaan op de rotsen.

Verklaar me voor gek, leef verder in je eigen beperking.
Geloof mijn woorden en je komt geen stap verder, je blijft in de beoerking
Stel vragen, zoek en graaf, observeer en kijk en ontdek wat en wie bent
Dat is de reis die geen reis is.
 
Laatst bewerkt:
Zwart - wit voorstelling. Let's agree to disagree ;)
Je gaat constant ergens naar toe in het leven. Dat wil niet zeggen dat je niet van de reis kan genieten. Maar constant genieten zonder richting of doel is waardeloos en daar kom je enkel leeg uit.

Ken je 1 rijkeluis zoontje of dochter die oprecht gelukkig is ?
Luister wat Alan Watts zegt, en in welke context, negeer al die popie filmpjes van hem en val terug op de otginele tekst (ik ken zijn hele ouvre uit mijn hoofd , het start schot van mijn reis 🤣🤣 denk dat jij zijn kleinzoon bent (en ik dan dus ook 🙈🙈🙈)
 
Je gaat constant ergens naar toe in het leven. Dat wil niet zeggen dat je niet van de reis kan genieten. Maar constant genieten zonder richting of doel is waardeloos en daar kom je enkel leeg uit.
Dat is niet wat er verteld wordt. Een reis impliceert een einddoel, maar dat is er niet. Geniet van alles wat je onderweg tegen komt en die je doet om iets te bereiken.

en val terug op de otginele tekst
Het wordt door hemzelf verteld in dat filmpje 😉
 
Laatst bewerkt:
Het wordt door hemzelf verteld in dat filmpje 😉
Zoek de brontekst op en plaats het in de context van het hele verhaal

Het leven is geen reis in de zin dat het een vastgelegd einddoel heeft. Het leven is een beweging, zoals een dans of een muziek stuk. Het moet geleefd en beleefd worden. Je stelt de koers en richting doorlopend bij. You join the dance!
 
Laatst bewerkt:
Geluk is een abstract begrip welke ieder persoonlijk invult.
De een wordt gelukkig van een auto van 500K en daarmee te toeren.
Weer een ander van een biertje met vrienden op terras. Weer een ander gewoon rustig op de bank met huisdieren slapend naast zich.

De meest essentiële vraag die je moet stellen is: Waar word ik gelukkig van en wat heb ik nodig om dat te bereiken ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan