Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik droom nog van de dag dat ik ooit tegen mijn vriendin kan zeggen: hoe wil je jouw eitjes voor ontbijt?😅
Spiegel of bevrucht 🤣🤣🤣

Ik ga wel in de hoek zitten na deze flauwe grap
Eerst dacht ik een vriendin wil ik ook wel. 😄 ontbijt op bed zou ik zeker ook nu en dan eens doen. 😊

En dan lees je spiegel of bevrucht? Jah 😂😂 hopelijk voor jou zegt ze niet geklutst. 😂
 
Man man waar zijn wij met ons christendom. Wij hebben geen god van de liefde,sex, en vruchtbaarheid. 😬

Dat komt omdat dat leuke dingen zijn en dat past niet in het christendom. Enkel boete doen voor de erfzonde en naar de hel gaan als je toch van iets durft te genieten.
(see you all there)

IK had wel pol van het frietkot die iedereen die een vruchtbare nacht toe wenste bij het buitengaan.

Gelukkig is er nog het frietkot, dat mag nog 😅
Spiegel of bevrucht 🤣🤣🤣

Dan krijg je dit op je bord

1715768327737.png
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat dat leuke dingen zijn en dat past niet in het christendom. Enkel boete doen voor de erfzonde en naar de hel gaan als je toch van iets durft te genieten.
(see you all there)



Gelukkig is er nog het frietkot, dat mag nog 😅


Dan krijg je dit op je bord

Bekijk bijlage 188842
Dan krijg je in de slaapkamer: Hij is groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk 🤣
 
Dat komt omdat dat leuke dingen zijn en dat past niet in het christendom. Enkel boete doen voor de erfzonde en naar de hel gaan als je toch van iets durft te genieten.
(see you all there)



Gelukkig is er nog het frietkot, dat mag nog 😅


Dan krijg je dit op je bord

Bekijk bijlage 188842
Dat is toch geen sex voor het huwelijk 🙄😔 Dus even denken. Alle dagen rijstpap met een gouden lepel of sex feestjes in de hel. 🤔

 
Ik droom nog van de dag dat ik ooit tegen mijn vriendin kan zeggen: hoe wil je jouw eitjes voor ontbijt?😅
Spiegel of bevrucht 🤣🤣🤣

Ik ga wel in de hoek zitten na deze flauwe grap
smirk drinking GIF
 
Wil niet veel zeggen maar pfoe wat een knappe guy!


Dat komt omdat dat leuke dingen zijn en dat past niet in het christendom. Enkel boete doen voor de erfzonde en naar de hel gaan als je toch van iets durft te genieten.
Dat is niet helemaal waar hoor 😂 🤭
In principe is alles dmv de Messias opgeheven.
En in de bijbel staan heel veel goede dingen, in principe in alle Heilige Boeken.
De interpretatie en uitvoering kan te wensen over zijn. Maar bon, we zijn als mens niet feilloos.

Maar alle mensen dmv wel/geen religie over 1 kam scheren is altijd mis.
Welke religie je ook hebt of niet hebt, uiteindelijk gaat het om je daden en je hartetoestand.

In alle gevallen doorslaggevend.
 
Ik had het niet over individuen maar het instituut van de kerk. Misschien moet ik het beperken tot katholieke kerk want ik ken de rest niet.
Het probleem dat ik heb zijn de streng gelovige mensen. Die niet begrijpen dat jij niet even fanatiek bent als zij. En daar door comentaar geven op jou en de manier waar op jij je leven leid.

Toen ik aan mijn zus vertelde dat ik een dvp bezocht had. Was ze blij voor mij het enige comentaar was dat ik geen relatie mocht beginnen met een dvp volgens haar. 🙄

Mijn vader was blij en heeft mij een knuffel ge geven en gezegt dat hij trots op mijn was.

Tegen mijn grootouders heb ik het niet verteld. Ik denk wel dat min zus het verteld heeft. Wat ze zei eens dat mijn opa vroeg of ik geen vriendin heb waar ik terecht kan. (fwb of dvp )

De zus van mijn oma zou al beginnen dat ik erg on-christelijk ben en pracktich de duivel uit drijven.
 
En in de bijbel staan heel veel goede dingen, in principe in alle Heilige Boeken.
Klopt. En ook heel veel slechte dingen.

Het is onhandig bij al die geloven, je hebt zowel de mensen die er iets moois van willen maken als ook de klootzakken, en allebei die groepen kunnen terugvallen op specifieke passages in hun heilige boeken, en allebei kunnen ze daarmee hun gelijk halen.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem dat ik heb zijn de streng gelovige mensen. Die niet begrijpen dat jij niet even fanatiek bent als zij. En daar door comentaar geven op jou en de manier waar op jij je leven leid.

Dat fanatisme is persoonsgebonden en is eigenlijk niet (of zou niet mogen) verbonden aan religie. Zoals Miss Tiffany boven al aanhaalde zijn er overal goeie dingen te vinden en kan je in de meeste gevallen ook wel vergiffenis krijgen. Maar dat fanatisme vind je ook in andere dingen terug. Het is altijd een wij/zij verhaaltje waar de anderen zondaars zijn en de eigen weg de enige juiste is. Die moeten dan overhaalt worden om het licht te zien en als het niet anders kan dan in sommige gevallen maar hardhandig.

Als jij er gelukkig mee bent en je doet er niemand kwaad mee dan zie ik niet in wat het probleem is.

Ik ben ook vrij zeker dat God of welke naam je er ook wil aan geven totaal geen interesse heeft met wie jij je vrije tijd doorbrengt.

Als de zus van je oma toch haar slag kan slaan, laat het me dan weten. Ik heb de exorcist gezien op tv :ROFLMAO:
(the power of Christ compels you ...)
Het is onhandig bij al die geloven, zowel de mensen die er iets moois van willen maken, als ook de klootzakken, allebei die groepen kunnen terugvallen op specifieke passages in hun heilige boeken, en allebei kunnen ze daarmee hun gelijk halen.

Soms vallen ze beide zelf terug op dezelfde passage om hun gelijk te halen.
Net zoals in de wetenschap, er is meer dan 1 juiste oplossing .... euh ..wacht even :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Wil niet veel zeggen maar pfoe wat een knappe guy!



Dat is niet helemaal waar hoor 😂 🤭
In principe is alles dmv de Messias opgeheven.
En in de bijbel staan heel veel goede dingen, in principe in alle Heilige Boeken.
De interpretatie en uitvoering kan te wensen over zijn. Maar bon, we zijn als mens niet feilloos.

Maar alle mensen dmv wel/geen religie over 1 kam scheren is altijd mis.
Welke religie je ook hebt of niet hebt, uiteindelijk gaat het om je daden en je hartetoestand.

In alle gevallen doorslaggevend.
Oude Testament is wel lekker bloederig 😉

Laten we t alleen niet te letterlijk nemen... Voorbeeldje voor diegenen die hun dochter willen verkopen:

Exodus 21:7
"When a man sells his daughter as a slave, she shall not go free as male slaves do."
 
Dat fanatisme is persoonsgebonden en is eigenlijk niet (of zou niet mogen) verbonden aan religie. Zoals Miss Tiffany boven al aanhaalde zijn er overal goeie dingen te vinden en kan je in de meeste gevallen ook wel vergiffenis krijgen. Maar dat fanatisme vind je ook in andere dingen terug. Het is altijd een wij/zij verhaaltje waar de anderen zondaars zijn en de eigen weg de enige juiste is. Die moeten dan overhaalt worden om het licht te zien en als het niet anders kan dan in sommige gevallen maar hardhandig.

Als jij er gelukkig mee bent en je doet er niemand kwaad mee dan zie ik niet in wat het probleem is.

Ik ben ook vrij zeker dat God of welke naam je er ook wil aan geven totaal geen interesse heeft met wie jij je vrije tijd doorbrengt.

Als de zus van je oma toch haar slag kan slaan, laat het me dan weten. Ik heb de exorcist gezien op tv :ROFLMAO:
Zou @Miss Tiffany mee doen als non 🤔. Dan mag ze de duivel uit mij rijden.. ik bedoel drijven. 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan