Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moest dit toch wel even posten naar aanleiding van een date een tijd geleden. Ik post altijd nadien om ieders privacy te waarborgen ♥️😊

Tiffany roos, Tiffany bonbons. Bonbons zelf met de hand gemaakt 🥰 Werkelijk waar: Dat heeft nog nooit iemand voor mij gedaan. Raakte me enorm!
Sidenote: Iedere vrouw mag haar gelukkig prijzen met zo een man.

Bedankt ♥️

Ben nu ook even in mijn schulpje ah reflecteren of ik wel voldoende terug geef. Dat blijft een dingetje voor me 🙈🫶🏼
 

Bijlagen

  • 17157909824541296405853141047082.jpg
    17157909824541296405853141047082.jpg
    115,2 KB · Weergaven: 22
Ben nu ook even in mijn schulpje ah reflecteren of ik wel voldoende terug geef. Dat blijft een dingetje voor me 🙈🫶🏼
Volgens mij geef jij heel veel! Zit m niet alleen in fysieke dingen/producten he 😉
Ik post altijd nadien om ieders privacy te waarborgen
Vraagt zich af wie allemaal de agenda van Tiff met de namen van dates ziet 😅
Geintje
 
en nu even iets heel anders

and now for something completely different

Een heel mooie herinnering aan Monty Python vind ik altijd de begrafenis van Graham Chapman. Zijn echte begrafenis. Hij was destijds de eerste van de groep die overleed en leek lange tijd het enige lid te zijn dat uberhaupt sterfelijk was, maar dat is inmiddels helaas ontkracht.

Er zijn langere samenvattingen beschikbaar, maar onderstaande is toch wel het stuk dat ik graag wil delen.

 
Volgens mij geef jij heel veel! Zit m niet alleen in fysieke dingen/producten he 😉
Ja dat zei je pas nog tegen me en dat deed me veel, dankjewel 😊❤️
en nu even iets heel anders

and now for something completely different

Een heel mooie herinnering aan Monty Python vind ik altijd de begrafenis van Graham Chapman. Zijn echte begrafenis. Hij was destijds de eerste van de groep die overleed en leek lange tijd het enige lid te zijn dat uberhaupt sterfelijk was, maar dat is inmiddels helaas ontkracht.

Er zijn langere samenvattingen beschikbaar, maar onderstaande is toch wel het stuk dat ik graag wil delen.

In de context sterfelijkheid bedoel je?
 
Ik weet niet eens echt wat dat precies is..Overgave misschien?
Bij de juiste klik, respect, ben ik zo gewoon.
Ik ga er een nachtje op slapen 😊❤️

Fijn he, zo in je schulpje en dan reflecteren... zeker als het buiten regent...
Geven (en teruggeven) kan in materiele zaken liggen, maar in zoveel andere, immateriele gebaren en zaken. In grote maar ook kleine zaken. Aandacht, echte interesse, een aanraking die nét even anders is dan 'normaal', op zoek gaan naar wat iemand écht raakt.

Dusss dat reflecteren hoeft niet te lang te zijn in jouw geval hoor. Je kunt weer met een volmondig JA uit je schulpje kruipen wat mij persoonlijk betreft 😘

Trouwens, nu het woord schulpje in combinatie met jou valt, moet ik opeens aan iets anders denken...
a dirty mind is a joy forever...
 
Bijzonder 🙈😊 Is het volle maan of wat, ben hier traantjes aan het wegpinken 🙈🤭♥️

Pff, lief zijn jullie echt.
Voor mij persoonlijk ook geen klanten, maar mijn "heren". Neem mee in je achterhoofd dat mijn overgrootmoeder haar partner altijd meneer heeft genoemd. Uit respect.
Ze was niet zijn echtgenote, maar zijn tweede vrouw. Het zit min of meer in de familie 😅.
Ook voor mijn heren die geen partner heeft, kan ik alleen maar zeggen: "Geniet van wat er nu is tussen ons, hou altijd ruimte voor het vinden van de ware of een persoon waarop je echt verliefd wordt"
Als we daten, geniet iK daar met volle teugen van. En als ik of jij niet meer wilt of kan is dit ook gewoon goed, geen geclaim, geen uitleg per se nodig.

Bijzonder ook hoe dat gevoel over en weer gaat zonder problemen. ♥️ dikke kus

ik ga privé berichten beantwoorden en opschonen 😘
 
Als we daten, geniet iK daar met volle teugen van.
Ik zou zeggen WE, maar fijn dat jij ook geniet 😍

Deja Vu in dit draadje denk ik, maar wat je geeft krijg je terug. En als je open staat voor elkaar dan versterk je het gevoel samen. Zo komen die mooie momenten in onze herinneringen.

zeker als het buiten regent...
Hier lekker op balkon met strakblauwe lucht 😎
 
Wil niet veel zeggen maar pfoe wat een knappe guy!
Why thank you.
Celebrate In Love GIF by Max
 
Bijzonder 🙈😊 Is het volle maan of wat, ben hier traantjes aan het wegpinken 🙈🤭♥️

Pff, lief zijn jullie echt.
Voor mij persoonlijk ook geen klanten, maar mijn "heren". Neem mee in je achterhoofd dat mijn overgrootmoeder haar partner altijd meneer heeft genoemd. Uit respect.
Ze was niet zijn echtgenote, maar zijn tweede vrouw. Het zit min of meer in de familie 😅.
Ook voor mijn heren die geen partner heeft, kan ik alleen maar zeggen: "Geniet van wat er nu is tussen ons, hou altijd ruimte voor het vinden van de ware of een persoon waarop je echt verliefd wordt"
Als we daten, geniet iK daar met volle teugen van. En als ik of jij niet meer wilt of kan is dit ook gewoon goed, geen geclaim, geen uitleg per se nodig.

Bijzonder ook hoe dat gevoel over en weer gaat zonder problemen. ♥️ dikke kus

ik ga privé berichten beantwoorden en opschonen 😘
Mooi gesproken zoals altijd 😘😘 tot zeer binnenkort 😁🥺
 
Terug
Bovenaan Onderaan