Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is ook helemaal niet erg 😊
Zijn genoeg toppers overal, je moet ze alleen vinden en ik geloof dat jij er al 1 hebt! 😘
Om heel eerlijk te zijn, heb ik ca. 10 vaste dames gehad, zeg maar die ik vaker als 3x heb bezocht. Contact verstoorde omdat ze stopten of ergens anders gingen werken.

Mijn laatste vaste dame was Diana in Doetinchem een Spaanse MILF. Helaas is ze gestopt en is iets in Spanje gaan doen.

Sinds corona heb ik niet veel DVP meer bezocht, de goesting is weg.

Las onlangs dat Suzan in Nijmegen weer ontvangt, ze werkte vroeger in CR in Elten, echt een topper. Ik zou haar graag weer eens willen ontmoeten.
 
Het zal je leren in slaap te vallen. Wakker blijven 🥱


Tired Stewie Griffin GIF by Family Guy
 
Laatst bewerkt:
Welke religie je ook hebt of niet hebt, uiteindelijk gaat het om je daden en je hartetoestand.
Dat wordt misschien nogal eens vergeten.
Wie weet denken veel gelovigen dat de frequentie van het bezoek aan hun geloofshuis en het aantal keren bidden maakt dat ze daarmee het juiste doen.

Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar de baas zwaar gelovig was en om die reden werd er dan ook zondags niet gewerkt.

Maar de manier waarop er soms met het personeel omgesprongen werd verdiende geen schoonheidsprijs...
 
Dat is inderdaad vaak het probleem bij religie en de aangangers daarvan, die dubbele moraal. Voor het oog / de buitenwereld volgens het boekje leven, en vooral laten zien hoe vroom je bent. Maar ondertussen...

Terwijl de essentie van vrijwel elke religie merendeels mooi is.
 
Ik zit een beetje achter 😅

Ik weet niet eens echt wat dat precies is..Overgave misschien?
Bij de juiste klik, respect, ben ik zo gewoon.
Ik ga er een nachtje op slapen 😊❤️

Je bent jezelf en trekt geen muren op die je afstandelijk doen lijken. Je voelt aan als een vriendin waar je gewoon een leuke tijd mee hebt. En zolang je dat hebt moet je niet meer doen. Dan zijn het de bezoekers die het gevoel hebben dat ze te weinig gaven.

Hopelijk is dat voor je met de meeste wederzijds.


Ikzelf ben nog opzoek naar 1 a 2 dames dichter in de buurt maar een uitstapje zowat verder af en toe ben ik wel voor te vinden.
 
Voor mijzelf is het fijner. Seks met meer personen vind ik lekker, maar te veel verzamelaars (die elke maand een ander nemen), dat is niet mijn type sekspartner. Voor mijn psyche vind ik dit ook niet erg fijn.
Liever ga ik steeds meer de verdieping in met een heer, dan is er vaak ook meer mogelijk, dan geef ik ook veel betere prijs/tijd verhoudingen.
Ik denk dat het voor iedereen zo fijner is 🥰😘

◇◇◇◇
Foto's en bio aangepast: Enjoy
Een echte verzamelaar ben ik zeker niet. Hooguit 10tal dames in meer dan 10 jaar. Met eentje zeker al 50 tal keer afgesproken. Lichamen hadden weinig of geen geheimen meer voor elkaar maar samen zijn was altijd maximaal genieten en volledig in elkaar opgaan. Spijtig genoeg is ze vorig jaar gestopt. Maar geluk aan mijn zijde want een nieuwe dame kwam op m´n pad
enkele weken later en op 1 ,5 jaar tijd toch al 15 tal dates en in tussentijd geen enkele andere dame . Jij ,Miss Tiffany zou de uitzondering geweest zijn maar toen kwam die blinde alles verstoren. De afstand zou er wel voor gezorgd hebben dat het geen regelmaat zou worden maar elk mooi stuk tekst van jou doet me steeds weer herinneren aan wat ik gemist heb. Al hoop ik dat ik als "nieuwe "want dat zal ik zeker zijn toch nog de kans krijg als ik terug in de mogelijkheid ben.
Waar heb je nieuwe foto´s geplaatst, behalve die van je Avatar? Super mooie foto😍😍,lekker lenig en wat een heerlijke heup partij🔥🔥,ik smelt 🥵🥵🥵.
 
Voor mijzelf is het fijner. Seks met meer personen vind ik lekker, maar te veel verzamelaars (die elke maand een ander nemen), dat is niet mijn type sekspartner. Voor mijn psyche vind ik dit ook niet erg fijn.
Liever ga ik steeds meer de verdieping in met een heer, dan is er vaak ook meer mogelijk, dan geef ik ook veel betere prijs/tijd verhoudingen.
Ik denk dat het voor iedereen zo fijner is 🥰😘
Ik weet niet meer precies waneer ik voor het eerst een betaalde date had, ik denk ongeveer een jaar of 10 geleden, en meteen was het zo heerlijk dat ik nooit een andere dame bezocht heb tot dat zij stopte. Nog steeds moet ik hard lachen als ik hier de reacties lees over aanbetalen en Delft, deze dame kwam uit Delft en vroeg een aanbetaling, nooit spijt van gehad. Als zij nog zou ontvangen was zij nog steeds mijn vaste dame. Heel af en toe spreken we nog wel eens af om uit eten of uit lunchen te gaan.

Toen even een half jaartje niks, daarna een hele leuke studente gedate maar die stopte weer heel snel dus maar 2 keer ontmoet.

Mijn 3e en laatste fijne vaste dame ook een paar jaar bezocht maar die is inmiddels ook helaas gestopt. Hierna nu al ongeveer 1,5 jaar niet meer gedate, behave dan onlangs een GB van Melody Pleasure, omdat daar een dame meedeed die ik woest aantrekkelijk vond maar noem dit niet echt een date tussen zo veel andere mannen.

Voor mij dus ook geen tig verschillende dames, als we het beide fijn hebben waarom dan iets nieuws zoeken. Ik kan me overigens wel inbeelden waarom andere mannen die drang wel hebben, ieder zijn eigen soort pleziertjes.

Maar, Miss Tiffany, ik moest even aan je denken toen ik op mijn Instagram een aankondiging voor een concert voorbij zag komen. Ik wilde dus eigenlijk alleen een muziekje delen.....

 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.378
Berichten
746.765
Leden
34.367
Nieuwste lid
Rien
Terug
Bovenaan Onderaan