Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bekijk bijlage 189768
Sheev approved
Revenge Of The Sith Evil Laugh GIF by Star Wars
Ik drink geen koffie. Eerst een glas water en dan melk. Werkt al tijdenlang prima..
 
Bah scampi 🤢

Veel vrouwen houden van doggy lijkt mij. 😁 zou dat zijn omdat jullie dan niet op ons gezicht moeten kijken. 🤔

en via de scampi's en de bbq maar weer terug naar de standjes :D .
Valt mij inderdaad ook op dat veel dames houden van doggy. Vaak lijkt het erop dat ze dat doen uit gemak, en minder oogcontact. Maar ik heb gemerkt dat dat samenvalt met de DVP's die er eigenlijk zelf ook niet echt van genieten. Soms is het écht het favoriete standje, zo had ik een tijd terug een vaste dame die er echt enorm van genoot en er dan ook heftig van klaarkwam.

Mijn favoriet is het zeer zeker niet. Ik ben dan ook geen billenman, maar meer een buik, borsten en gezicht man (en 🐱 natuurlijk). Daarom girl on top, missio en alle varianten daarvan favoriet. Zelfs reverse cowgirl vind ik niet heel geweldig.

Niks lekkerder dan samen genieten terwijl je elkaar in de ogen kijkt, elkaar zoent of in elkaars nek hijgt. Of een dame die on top zit en zich ongegeneerd klaarrijdt. 😋 Zo, mooie gedachte in mijn hoofd, die krijg ik er de rest van de dag niet meer uit...
 
Geweldig dit, zo zie je maar weer dat voorkeuren en smaken zo verschillen. Maar goed ook, zou saai zijn als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben. Zelfde geldt voor lichaamsbouw, of fetishes. Zoveel mensen, zoveel smaken. Er is een draadje over fetishes hier op GR, en als ik dat lees, denk ik bij sommigen WTF, en bij andere denk ik hmmm, interessant... :D
 
Ik ben dol op doggy, omdat ... nou ja, uhm ... omdat ik de rest niks vind.

Cowgirl, ziet er waanzinnig geil uit, maar dat heen en weer schuiven van voor naar achter voelt knudde en op en neer maar zo zo.

Missionaris is nog nooit geslaagd, ik schiet er steeds uit en boven op elkaar liggen op deze manier voelt voor me erg ongemakkelijk.

Andere standjes lukken niet, omdat ik niet zo mobiel ben in mijn gewrichten, met name heup problemen.

Doggy is zo'n beetje de enige waar ik tot nu toe wel wat mee kan.

Oh, en ook waarvan ik niet de naam weet, maar zeg maar cowgirl, maar dat ze dan helemaal met haar bovenlichaam op me ligt.

Ben niet zo inventief om te bedenken wat ook zou kunnen werken, dus wie weet is er meer, maar doggy werkt voor mijn kleine het beste.
 
Valt mij inderdaad ook op dat veel dames houden van doggy. Vaak lijkt het erop dat ze dat doen uit gemak, en minder oogcontact. Maar ik heb gemerkt dat dat samenvalt met de DVP's die er eigenlijk zelf ook niet echt van genieten. Soms is het écht het favoriete standje, zo had ik een tijd terug een vaste dame die er echt enorm van genoot en er dan ook heftig van klaarkwam.
Dit kan ook te maken hebben met de vorm van de penis i.c.m. het stimuleren van de G-spot. Als billenman is voor mij het uitzicht juist super opwindend. Voelt ook heel dierlijk 🤤

Maar een beetje afwisseling blijft natuurlijk het leukst
 
voorkeur per geslacht, er stond verder geen uitleg bij. Ik denk dat het wel een beetje voor zich spreekt.
Het viel me sowieso op dat de 2 percentages per standje steeds opgeteld ongeveer 100 waren.

Mijn interpretatie was eigenlijk dat ik keek naar de verhouding in arbeid vereist door de man of vrouw per standje.

Wat ook zou kunnen, en wat meer lijkt op wat jij nu zegt, is dat van alle mensen die anaal als favoriete standje hebben, 88% man is en 12% vrouw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan