Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is inderdaad waar ik vanuit ga.

Ik ga terug buiten spelen 😆
Je moet begrijpen, die standjes zelf laten me koud, maar met statistiek kan je mij enorm opwinden.
America Obama GIF
 
Laatst bewerkt:
is dat van alle mensen die anaal als favoriete standje hebben, 88% man is en 12% vrouw?
Dat is wel wat ik denk dat het is.
Beetje jammer dat je dan dus vrij weinig aan deze statistiek hebt als er niet bij staat hoeveel er in totaal voor ieder standje gestemd is. De 12.1% vrouw bij anaal zou dan in theorie een groter percentage van het totale aantal vrouwen kunnen zijn dan de 61.5% bij cowgirl.

Je weet trouwens toch weinig tot niets als je het niet vraagt.
 
en via de scampi's en de bbq maar weer terug naar de standjes :D .
Valt mij inderdaad ook op dat veel dames houden van doggy. Vaak lijkt het erop dat ze dat doen uit gemak, en minder oogcontact. Maar ik heb gemerkt dat dat samenvalt met de DVP's die er eigenlijk zelf ook niet echt van genieten. Soms is het écht het favoriete standje, zo had ik een tijd terug een vaste dame die er echt enorm van genoot en er dan ook heftig van klaarkwam.

Mijn favoriet is het zeer zeker niet. Ik ben dan ook geen billenman, maar meer een buik, borsten en gezicht man (en 🐱 natuurlijk). Daarom girl on top, missio en alle varianten daarvan favoriet. Zelfs reverse cowgirl vind ik niet heel geweldig.

Niks lekkerder dan samen genieten terwijl je elkaar in de ogen kijkt, elkaar zoent of in elkaars nek hijgt. Of een dame die on top zit en zich ongegeneerd klaarrijdt. 😋 Zo, mooie gedachte in mijn hoofd, die krijg ik er de rest van de dag niet meer uit...
Doggy vind ik leuk zeker als ze een mooie kont heeft. 🤪 tot dat ik een kramp krijg in mijn hemstring. 😅🙈 mss moet ik eens de rechtstaande variant proberen.

Missionaris is wel leuk zeker met dat je elkaar aankijkt. Maar dat lukt mij niet ik kan mij bekken niet soepel genoeg bewegen daar voor. Ik zou het wel terug proberen met een dvp die ik ken vertouw en waar ik mij goed bij voel.

Maar girl on top is mijn favoriet. Je heb het face to face contact. Je ziet heel haar lichaam, haar reactie. 🫠😍🥰
 

Voor mijzelf klopt dit niet hoor 😅🙈

Gaat er ook enorm om hoe de heer geschapen is:
Bijvoorbeeld
Kleiner geschapen, dame grote kont=Geen doggy, Dame on top is dan beter.
Kan alleen de dame goed stoten/rijden? Dan geen missio.
Als je opgewonden raakt van visueel, is het belangrijk dat je het deel vh lichaam kan zien dat je het meest opwind.
Sommige heren doen hun ogen dicht, dan vind ik on top geen meerwaarde.
Kan je net zo goed spoonen.
Zelfde met mannen die niet kunnen komen in het condoom en dan op het eind een trek handje nodig hebben. Dan is het fijn als je makkelijk uit neuk positie over kan gaan naar trekken.

Wat dat betreft kijk ik ook naar statistieken per persoon op basis van kunstjes, grootte en verwachtingspatroon. 😅

Als een man goed kan stoten en zo tegelijk met mij kan komen, vind ik zijkant met been omhoog 👌🏼
Goed kan stoten: Met gevoel en ritme, oog contact houdend, genots geluidjes makend zodat we elkaar kunnen lezen 👌🏼👌🏼
Dus niet zo hard mogelijk zodat je ons beide pijn doet.🙈😢

Leek zo makkelijk.. benen wijd en gaan. Maar nope...there is so much more.
Missionaris is wel leuk zeker met dat je elkaar aankijkt. Maar dat lukt mij niet ik kan mij bekken niet soepel genoeg bewegen daar voor.

Je kan je bekken proberen losser te krijgen door te dansen.
Gewoon met een youtube tutorial. Latin dance moves maken de bekken losser.
Geld voor iedereen die hier moeite mee heeft 😊
Tip van Flip
Oh nee Tip voor de Flip
 
Laatst bewerkt:
Voor mijzelf klopt dit niet hoor 😅🙈

Gaat er ook enorm om hoe de heer geschapen is:
Bijvoorbeeld
Kleiner geschapen, dame grote kont=Geen doggy, Dame on top is dan beter.
Kan alleen de dame goed stoten/rijden? Dan geen missio.
Als je opgewonden raakt van visueel, is het belangrijk dat je het deel vh lichaam kan zien dat je het meest opwind.
Sommige heren doen hun ogen dicht, dan vind ik on top geen meerwaarde.
Kan je net zo goed spoonen.
Zelfde met mannen die niet kunnen komen in het condoom en dan op het eind een trek handje nodig hebben. Dan is het fijn als je makkelijk uit neuk positie over kan gaan naar trekken.

Wat dat betreft kijk ik ook naar statistieken per persoon op basis van kunstjes, grootte en verwachtingspatroon. 😅

Als een man goed kan stoten en zo tegelijk met mij kan komen, vind ik zijkant met been omhoog 👌🏼
Goed kan stoten: Met gevoel en ritme, oog contact houdend, genots geluidjes makend zodat we elkaar kunnen lezen 👌🏼👌🏼
Dus niet zo hard mogelijk zodat je ons beide pijn doet.🙈😢
Als de vrouw on top zit kan je als man ook nog goed stoten vind ik. 😁
Leek zo makkelijk.. benen wijd en gaan. Maar nope...there is so much more.


Je kan je bekken proberen losser te krijgen door te dansen.
Gewoon met een youtube tutorial. Latin dance moves maken de bekken losser.
Geld voor iedereen die hier moeite mee heeft 😊
Tip van Flip
Oh nee Tip voor de Flip
Je gaat nu lachen maar ik doe ook bekken oefeningen bij de kinie. Niet speciaal daar voor maar het helpt wel. 🙈😁

Ps mijn dans skills wil je niet zien 😅🙈
 
Voor mijzelf klopt dit niet hoor 😅🙈

Gaat er ook enorm om hoe de heer geschapen is:
Bijvoorbeeld
Kleiner geschapen, dame grote kont=Geen doggy, Dame on top is dan beter.
Kan alleen de dame goed stoten/rijden? Dan geen missio.
Als je opgewonden raakt van visueel, is het belangrijk dat je het deel vh lichaam kan zien dat je het meest opwind.
Sommige heren doen hun ogen dicht, dan vind ik on top geen meerwaarde.
Kan je net zo goed spoonen.
Zelfde met mannen die niet kunnen komen in het condoom en dan op het eind een trek handje nodig hebben. Dan is het fijn als je makkelijk uit neuk positie over kan gaan naar trekken.

Wat dat betreft kijk ik ook naar statistieken per persoon op basis van kunstjes, grootte en verwachtingspatroon. 😅

Als een man goed kan stoten en zo tegelijk met mij kan komen, vind ik zijkant met been omhoog 👌🏼
Goed kan stoten: Met gevoel en ritme, oog contact houdend, genots geluidjes makend zodat we elkaar kunnen lezen 👌🏼👌🏼
Dus niet zo hard mogelijk zodat je ons beide pijn doet.🙈😢

Leek zo makkelijk.. benen wijd en gaan. Maar nope...there is so much more.


Je kan je bekken proberen losser te krijgen door te dansen.
Gewoon met een youtube tutorial. Latin dance moves maken de bekken losser.
Geld voor iedereen die hier moeite mee heeft 😊
Tip van Flip
Oh nee Tip voor de Flip
Mooi geschreven weer zoals altijd 😁
Wat je inderdaad al zegt ieder persoon is anders en zeker als dame moet je daarmee om kunnen gaan😁😁
En de tijd moet dr ook voor zijn. Of zoals Peter Gillis altijd zegt: sfeer en beleving.
Daarom ook mijn voorkeur voor langere dates omdat ik persoonlijk dat nodig heb
Toevallig had ik zeer recent de date van mijn leven.
We hadden de tijd en daardoor ook de tijd om van elkaar uit te testen wat werkt en wat nlet.
Ik verlies altijd mijn erectie wanneer het condoom erom gaat. Hoe dat kan ik weet het niet😢
Maar uiteindelijk een spetterend hoogtepunt gehad.
En konden we helemaal opgaan in en op elkaar 😁😁😁
Heb de hele terugreis zitten grijnzen. Zo'n unieke gfe had ik nog nooit meegemaakt (wellicht dat ik binnenkort een recensie schrijf). Maar voor nu ben ik nog aan het nagenieten.

😁😁😍
 
Laatst bewerkt:
Visueel hou ik van girl on top, alleen lukt dat qua gevoel nog niet helemaal (wordt aan gewerkt 😅). Qua gevoel voorlopig vooral doggy 😊
Er zijn zo veel leuke dingen om te doen. 😁 een facial of klaarkomen in een dame haar mond wil ik ook eens doen. 🙈
Mooi geschreven weer zoals altijd 😁
Wat je inderdaad al zegt ieder persoon is anders en zeker als dame moet je daarmee om kunnen gaan😁😁
En de tijd moet dr ook voor zijn. Of zoals Peter Gillis altijd zegt: sfeer en beleving.
Daarom ook mijn voorkeur voor langere dates omdat ik persoonlijk dat nodig heb
Toevallig had ik zeer recent de date van mijn leven.
We hadden de tijd en daardoor ook de tijd om van elkaar uit te testen wat werkt en wat nlet.
Ik verlies altijd mijn erectie wanneer het condoom erom gaat. Hoe dat kan ik weet het niet😢
Maar uiteindelijk een spetterend hoogtepunt gehad.
En konden we helemaal opgaan in en op elkaar 😁😁😁
Heb de hele terugreis zitten grijnzen. Zo'n unieke gfe had ik nog nooit meegemaakt (wellicht dat ik binnenkort een recensie schrijf). Maar voor nu ben ik nog aan het nagenieten.

😁😁😍
Daarom is dit topic zo verslavend 😁
 
Wat je inderdaad al zegt ieder persoon is anders en zeker als dame moet je daarmee om kunnen gaan😁😁

Algemene hersenspinsels bij deze quote:

Niet alleen als dvp, binnen een relatie is dit ook essentieel. Elkaar het naar de zin maken. Zoeken naar het genot binnen de intimiteit. Echt open staan om te verbinden.
Zijn nog genoeg partners die met een soort tegenzin intiem zijn met elkaar. Totaal met het hoofd ergens anders. Bij de boodschappen of onderliggende problemen op het werk of op sociaal emotioneel vlak.
Of mensen die niet durven te verbinden omdat ze onzeker zijn over zichzelf.
Naast intimiteit, zul je dus ook met elkaar in gesprek moeten gaan. Naar elkaar luisteren zonder meteen het gesprek naar jezelf toe te trekken. Ook dat is intimiteit. Het creëert veiligheid en opent de deur naar genot 😊
 
Algemene hersenspinsels bij deze quote:

Niet alleen als dvp, binnen een relatie is dit ook essentieel. Elkaar het naar de zin maken. Zoeken naar het genot binnen de intimiteit. Echt open staan om te verbinden.
Zijn nog genoeg partners die met een soort tegenzin intiem zijn met elkaar. Totaal met het hoofd ergens anders. Bij de boodschappen of onderliggende problemen op het werk of op sociaal emotioneel vlak.
Of mensen die niet durven te verbinden omdat ze onzeker zijn over zichzelf.
Naast intimiteit, zul je dus ook met elkaar in gesprek moeten gaan. Naar elkaar luisteren zonder meteen het gesprek naar jezelf toe te trekken. Ook dat is intimiteit. Het creëert veiligheid en opent de deur naar genot 😊
Ware woorden @Miss Tiffany, intimiteit is zoveel meer dan sex alleen. Het is luisteren en praten met elkaar, elkaar aanvoelen, er voor elkaar zijn. En ja sex is daar ook onderdeel van en dat is de mooie kers op de taart!!!
 
Heb de hele terugreis zitten grijnzen. Zo'n unieke gfe had ik nog nooit meegemaakt (wellicht dat ik binnenkort een recensie schrijf). Maar voor nu ben ik nog aan het nagenieten.

😁😁😍
Terugreis met openbaar vervoer mag ik aannemen dan. Raad je aan om na zo een beleving niet onmiddelijk met de wagen terug te rijden terwijl je nog aan het na genieten😍😍 bent. Spreek uit ervaring hoor. Al tweemaal op een voorligger ingereden door te zitten nagenieten🙈🙈. Gelukkig tweemaal tijdens stapvoetse filevorming.🥵🥵,dus weinig tot geen schade.
 
Als een man goed kan stoten en zo tegelijk met mij kan komen, vind ik zijkant met been omhoog 👌🏼
ohh ja!, bedoel je dame liggend op de zij, met 1 been gestrekt en 1 been omhoog, en man op de knien met elke knie aan 1 kant van het gestrekte been? Die vind ik geweldig :love:, al vinden sommige dames die te diep gaan...

Eens even opgezocht hoe die heet :ROFLMAO::
Maar dan dus op een manier dat je elkaar kunt aankijken. Dus een variant hierop bedoel ik dan volgens mij.

hm, nog veel inspiratie zo te zien, zitten standjes bij die ik zelf niet zou bedenken :p.
 
Terug
Bovenaan Onderaan