Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even een anekdote,..

Mijn 1ste vaste dame, ik was toen een jaar of 22, bezocht ik een miss T (Tina) in Arnhem. Ze was een jaar of 30, mooi glanzend zwart haar, grote borsten en billen, een plaatje.
Van oorsprong uit Kroatië,
Ze was aan het sparen voor een woning,. Heb haar een handje geholpen zeg maar. In het begin een kwartiertje voor 50euri en later 200euri voor een uur. Bezocht haar om de 2 weken. Heb veel plezier aan haar beleefd.

Om eerlijk te zijn, was ik wel verliefd op haar. En meerdere mannen. Was een klant die haar betaalde een cadeau gaf (ketting) en uit pure zenuwachtigheid is hij zonder te neuken weer vertrokken. Een topklant zei ze zelf.
 
Mijn topografische kennis van België is slecht, alleen wilde ik je even attenderen dat per 9 juni een drielanden trein gaat rijden tussen Aken Maastricht en Luik.

Aangezien je aangaf niet over een auto te beschikken. Dacht ik wellicht is dit een optie mocht je ooit een afspraak maken met Miss T.

Dat gaat niet helpen vanuit West-Vlaanderen.
@Roxas onderweg naar Rotterdam met alternatief vervoermiddel

Ik heb al een hele week met niemand in "bed" gelegen. En dat voelt wel ff lekker.

 
Net terug van een date met mijn vaste dame.
De problemen die ze had zijn opgelost (denk ik), gezien ze weer ontvangt.
Ben er wel achter dat intiem op een luchtbed niks voor mij is. 😅😅

Iemand tijd voor een niet erotische anekdote(een anekdote die niks met seks etc te maken heeft,)
Ik was vandaag in een oost europees restaurant en naast me zat een moeder met dochter en oma aan een tafel.
Toen bleek dat de broer van degene die bediende in het appartement woonde waar de moeder zelf meer dan 10 jaar geleden gewoond had.
Over toeval gesproken.
 
Sorry moet dit ff kwijt.
Een goeie vriend belt dat ie door omstandigheden vaststaat en een lift naar huis nodig heeft tegen vergoeding.
alleen heb jij iets teveel om zelf die kant op te gaan.
Dus geef je hem alternatieve omdat je de stad kent.
En toch voel je jezelf schuldig dat je m niet zelf (meer) kan ophalen 😢
 
En toch voel je jezelf schuldig dat je m niet zelf (meer) kan ophalen 😢
Als het serieus een goede vriend is snapt ie heus wel dat je het echt niet zelf kon doen. Het is ook niet dat je 'm aan zijn lot hebt overgelaten of zo.

Geen enkele reden om je schuldig te voelen, al snap ik heel goed waarom je je nu wel even zo voelt. Geeft alleen maar aan hoe waardevol hij voor je is.

Komt goed!
 
Laatst bewerkt:
Sorry moet dit ff kwijt.
Een goeie vriend belt dat ie door omstandigheden vaststaat en een lift naar huis nodig heeft tegen vergoeding.
alleen heb jij iets teveel om zelf die kant op te gaan.
Dus geef je hem alternatieve omdat je de stad kent.
En toch voel je jezelf schuldig dat je m niet zelf (meer) kan ophalen 😢
Rare vriend, die je wil betalen om hem te helpen. Ik zou dit altijd om sonst doen.
 
Als iemand me helpt vraag ik wel wat ze er voor willen hebben, maar aan de andere kant vind ik dat vragen ook weer raar, want voelt alsof ik de persoon voor het blok zet op dat moment. Geld ongevraagd voor hun neus houden is ook weer zo raar. Lastig. Heb daar niet de juiste feeling voor. Vaak geef ik dan toch nog iets achteraf als het antwoord "Nee hoor" was.
 
Als ik moet rijden, zorg ik er voor dat iedereen veilig thuis geraakt. Als ik moet omrijden, so be it.
Ja same here!
soms zeggen ze zet me maar hier af is maar 10 min lopen dan rijd ik ook gewoon tot aan hun deur
Zelf vragen ga ik ook niet doen. Maar ik ga altijd wel eens vragen wat mijn schuld is. Maar bv als er iemand veel tijd en moeite of benziene investeert vind ik wel dat ik dat moet vergoeden.
Ik zeg gewoon je hebt er nog een tegoed van mij en ik zorg dan dat die persoon weldegelijk iets terug krijgt hulp een drankje of een snack betalen etcetra
 
Ja same here!
soms zeggen ze zet me maar hier af is maar 10 min lopen dan rijd ik ook gewoon tot aan hun deur

Ik zeg gewoon je hebt er nog een tegoed van mij en ik zorg dan dat die persoon weldegelijk iets terug krijgt hulp een drankje of een snack betalen etcetra
Doe ik ook maar als er niets is dat ik kan terug doen. Omdat die persoon nooit hulp vraagt geef ik een drinkcent.

Of als ik weet dat hij of zij het lang gaat doorsteken of uitmelken betaal ik liever.
Uit nieuwsgierigheid eens gekeken veel wezens er monogaam zijn in deze wereld. Wat blijkt slechts 3-5% van de zoogdieren zijn monogaam. Bij aapachtigen is dit ook slechts 30%.

Dus eigenlijk is een poly- relatie het meest natuurlijke van de 2. De monogaame levens wijze word het meest gevolgd in de westerse cultuur. In het midden-oosten , afrika en azië komt een poly-relatie vaker voor dan een monogame.

Het is toch erg verassend. Vooraal omdat er vaak gezegt word dat een monogame relatie het meest natuurlijke is.Screenshot_20240527_183636_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Doe ik ook maar als er niets is dat ik kan terug doen. Omdat die persoon nooit hulp vraagt geef ik een drinkcent.

Of als ik weet dat hij of zij het lang gaat doorsteken of uitmelken betaal ik liever.
Uit nieuwsgierigheid eens gekeken veel wezens er monogaam zijn in deze wereld. Wat blijkt slechts 3-5% van de zoogdieren zijn monogaam. Bij aapachtigen is dit ook slechts 30%.

Dus eigenlijk is een poly- relatie het meest natuurlijke van de 2. De monogaame levens wijze word het meest gevolgd in de westerse cultuur. In het midden-oosten , afrika en azië komt een poly-relatie vaker voor dan een monogame.

Het is toch erg verassend. Vooraal omdat er vaak gezegt word dat een monogame relatie het meest natuurlijke is.Bekijk bijlage 192012
De meeste polygame relaties in niet-Westerse culturen bestaan uit één man met meerdere vrouwen. De vrouwen zijn hierbij vaak 'gebonden' aan één man. De man/vrouw-verhouding ligt gemiddeld ergens rond de 50/50. Dit betekent dat er hierdoor ook mannen zijn die geen partner kunnen vinden.

Deze manier van polygamie klinkt in eerste instantie misschien best interessant, al moet je dan als man zijnde wel aan de 'goede kant' staan. ;) Als vrouw kan dit ook ingewikkeld zijn. Als je man getrouwd is met nog 5 andere vrouwen is het de vraag of je dezelfde manier van intimiteit in je relatie kan ervaren. Vooral als je relatie tot stand is gekomen o.b.v. sociale klasse/welvaart i.p.v. dat je zelf polygaam bent. Ook als je niets met de andere vrouwen hebt is dit lastig. Daarbij is de kans op ongelijke man-vrouwverhoudingen op deze manier groter.

Met elkaar afspreken dat iedereen met iedereen gaat is dan misschien de meest ideale vorm van polygamie. Alleen zullen zaken als jaloezie altijd om de hoek blijven kijken.

MAND!
 
De meeste polygame relaties in niet-Westerse culturen bestaan uit één man met meerdere vrouwen. De vrouwen zijn hierbij vaak 'gebonden' aan één man. De man/vrouw-verhouding ligt gemiddeld ergens rond de 50/50. Dit betekent dat er hierdoor ook mannen zijn die geen partner kunnen vinden.

Deze manier van polygamie klinkt in eerste instantie misschien best interessant, al moet je dan als man zijnde wel aan de 'goede kant' staan. ;) Als vrouw kan dit ook ingewikkeld zijn. Als je man getrouwd is met nog 5 andere vrouwen is het de vraag of je dezelfde manier van intimiteit in je relatie kan ervaren. Vooral als je relatie tot stand is gekomen o.b.v. sociale klasse/welvaart i.p.v. dat je zelf polygaam bent. Ook als je niets met de andere vrouwen hebt is dit lastig. Daarbij is de kans op ongelijke man-vrouwverhoudingen op deze manier groter.

Met elkaar afspreken dat iedereen met iedereen gaat is dan misschien de meest ideale vorm van polygamie. Alleen zullen zaken als jaloezie altijd om de hoek blijven kijken.

MAND!
Je moet ook zorgen dat iedereen zich goed voelt. Iedereen moet ook zijn/ haar aandacht krijgen. Dat is net zo andere relatie. Waneer ik mij niet gewaardeerd zou voelen in een relatie zet ik er een punt achter. Dat is in elke relatie zo.

In andere culturen is het idd soms gedwongen jammer genoeg. Als pas munt voor rijkdommen etc. Beide moeten even vrij en de zelfde rechten hebben. Met wie allemaal delen.
 
Dus eigenlijk is een poly- relatie het meest natuurlijke van de 2.
Dat is te kort door de bocht. Ten eerste moet er onderscheid gemaakt worden tussen sociale monogamie en seksuele monogamie.

Die eerste is de norm geworden, omdat het allerlei voordelen voor de samenleving bracht. Verspreiding van ziektes, onderlinge strijd om partners te veroveren, het behoud van rijkdom binnen de eigen familie, etc. Echter, seksuele monogamie bleef en blijft lastig.

Die 25 procent van de samenlevingen, wat ik er van lees is een iets lager percentage en dan gaat het over strikt monogaam. Overigens is in het grootste deel van de wereld polygamie niet eens toegestaan (gekeken naar het aantal mensen).

1716841438768.png
Ook is monogamie sowieso nog de dominante vorm
1716840064177.png
1716841602678.png
Het meest natuurlijke klopt als je naar alle zoogdieren kijkt, maar focus je je op dieren met naar verhouding kleine testikels, ja echt, dat is waar biologen naar gekeken hebben, dan is het al minder evident.


Onze sociale monogamie heeft van oudsher veel voordelen als maatschappij opgeleverd. Ondertussen gelden sommige voordelen daarvan niet meer, ziektes vanwege safe sex bijvoorbeeld.

We zijn als mens ondertussen verder ontwikkeld, niet alleen op medisch, technisch en economisch gebied, maar ook sociaal en economisch, dus wellicht komt de tijd om monogamie los te laten er wel aan, maar de maatschappij als geheel is daar nog niet klaar voor.
 
Laatst bewerkt:
We zijn als mens ondertussen verder ontwikkeld, niet alleen op medisch, technisch en economisch gebied, maar ook sociaal en economisch, dus wellicht komt de tijd om monogamie los te laten er wel aan, maar de maatschappij als geheel is daar nog niet klaar voor.
Deze snap ik niet. De maatschappij dat zijn we toch zelf?
En in zijn geheel is de maatschappij er nooit klaar voor denk ik. Laat iedereen doen waar hij/zij zich op dat moment prettig bij voelt. Ik zie het probleem niet, als er al een probleem is maken we het zelf. Dan is ook duidelijk waar de oplossing ligt
 
Terug
Bovenaan Onderaan