Recensie Cloe, Huize Sandra, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick Head

Wandelaar
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-cloe/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze jongedame werkt alweer een maand of 3 bij deze club.
Ze is niet onaardig, maar weinig spontaan en neemt geen initiatief. Ze doet wel wat je haar vraagt, maar ze zucht de hele tijd alsof alles haar teveel is.
Ze heeft mooie borsten maar alles is al snel gevoelig. Haar kutje smaakte prima en ze laat zich gelukkig graag beffen.
Tegen een meerprijs van € 50 pijpt ze je zonder condoom en mag je in haar mond klaarkomen.
Na een korte 69 sessie spoot ik haar mond vol en even later spuugde ze mijn zaadjes uit in de wasbak. Daarna nog een massage gehad om de tijd vol te maken.

Er is dan ook geen sprake van herhalingsgevaar.

Greetzzz,

Dick Head
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-cloe/
Totale kosten (in euro)
€80,-
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar weken terug ook bij deze dame geweest. Leuke meid maar ze is een beetje terughoudend en inderdaad mooie borsten maar ze zijn gevoelig zegt ze telken tevens het vingeren vind ze niet fijn. Ik heb ze wel lekker kunnen beffen, dat liet ze wel goed toe.

Voor mijn ook niet echt voor herhaling vatbaar
 
Deze jongedame werkt alweer een maand of 3 bij deze club.
Ze is niet onaardig, maar weinig spontaan en neemt geen initiatief. Ze doet wel wat je haar vraagt, maar ze zucht de hele tijd alsof alles haar teveel is.
Ze heeft mooie borsten maar alles is al snel gevoelig. Haar kutje smaakte prima en ze laat zich gelukkig graag beffen.
Tegen een meerprijs van € 50 pijpt ze je zonder condoom en mag je in haar mond klaarkomen.
Na een korte 69 sessie spoot ik haar mond vol en even later spuugde ze mijn zaadjes uit in de wasbak. Daarna nog een massage gehad om de tijd vol te maken.

Er is dan ook geen sprake van herhalingsgevaar.

Greetzzz,

Dick Head
Dank je Sander dan slaan we die over 😜👍
 
Werkte zij voor de corona daar ook al niet maar onder de naam Joni?
Ik ben toen één keer met haar naar een kamer geweest en ik moet zeggen dat zij mij toen heerlijk geneukt heeft. Lieve dame uit de omgeving die zelf ook zichtbaar genoot.
Joni was een heel spontane en gezellige meid die er echt van genoot, kan me niet voorstellen dat zij klaagt en zeurt. Op de foto's zie ik ook wat vollere borsten en blond haar, daar herken ik Joni niet zozeer in.
Als ze het daadwerkelijk is ga ik eens op bezoek !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan