Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is niet mijn ervaring dat er veel inactive koppels zijn.. na veeele bezoeken.. maar ook de dames hebben tussendoor hun rustmomenten nodig..
Laatst nog een dame tegengekomen waarvan ik dacht dat ze minder actief was. Maar na lekkere actie in de dark room achter de cinema bleek dat anders te zijn... heerlijk😊
zo weet je dus niet wie wanneer waar actief is.....

kom er al een tijdje ,jaar of vier maar het is niet leuk meer ,teveel dames van een zekere omvang die alleen maar zitten ouwehoeren in de lounge ruimte en het gastenboek bestieren , zijn circa 10 toppers max actieve vrouwen waar een paar jaar geleden het 3 voudige was
Dit bericht zegt PRECIES waar het op staat en zoals het de laatste tijd bekend is over deze club! Ik mis ook de toppers die er maandelijks echt superactief waren en er serieus voor gingen. Tegenwoordig echt mensen die denken de club " te ownen" omdat ze er altijd maar zijn. Maar dat is het dan ook....ze houden alle plekken gewoonweg wat bezet met hun omvang en voelen zich er thuis omdat ze simpelweg zich nergens anders echt op deze manier zo kunnen voordoen. Het is enigszins goedkoop uitgaan, iets wat vaak op een andere plek al niet meer gaat.

Dit bericht zegt PRECIES waar het op staat en zoals het de laatste tijd bekend is over deze club! Ik mis ook de toppers die er maandelijks echt superactief waren en er serieus voor gingen. Tegenwoordig echt mensen die denken de club " te ownen" omdat ze er altijd maar zijn. Maar dat is het dan ook....ze houden alle plekken gewoonweg wat bezet met hun omvang en voelen zich er thuis omdat ze simpelweg zich nergens anders echt op deze manier zo kunnen voordoen. Het is enigszins goedkoop uitgaan, iets wat vaak op een andere plek al niet meer gaat.
Helemaal waar… ze houden alle plekken bezet met hun omvang… wel goed gevonden maar ook correct… (jammer genoeg)….

Weet je wat ik nou echt heel sneu vind?

Dat je als bezoeker van een club (van een uitbater die keihard zijn best doet iedereen een goede avond te bieden) online en anoniem loopt te piepen over andere bezoekers en je zelfs zo erg verlaagt dat je lelijke opmerkingen moet maken over die bezoekers hun uiterlijk. En waarom? Dat je dikke vrouwen niet aantrekkelijk vind is prima hè, maar er zijn genoeg anderen die dat wel vinden. En er lopen in de club genoeg dikke vrouwen die actiever zijn dan de gemiddelde andere vrouw die er rond loopt. Maar bij een club bezoek hoort voor veel mensen ook een babbeltje en een grapje, als je daar niet tegen kunt, wat doe je dan in een club?

Ook vraag ik me af of de mensen die zich hier uitlaten over "de dikke vrouwen die alle plekken bezet houden met hun omvang" hier enkel over klagen omdat ze niet in staat zijn op een normale manier contact te maken en daardoor afgewezen zijn en nu graag even die vrouwen in een kwaad daglicht willen zetten om zichzelf beter te voelen.

als je je hier zo kinderachtig en sneu moet gedragen, ben je dan wel volwassen genoeg om je in een seksclub te bewegen?

Mijn god, zo moeilijk is het niet hè. Ieder mag zijn eigen ding doen en als je ergens last van hebt, kan je een keuze maken. Of je draait je om en gaat het elders leuk maken, de club is immers groot genoeg, of je gaat het gesprek aan met iemand.

Je hoort de vrouwen waar jij over klaagt toch ook niet anoniem en veilig verstopt achter een lettertje als profielfoto roeptoeteren over de hoeveelheid kalende, uitgezakte, uitgelubberde boxer dragende, naar zweet meurende figuren die er ook rond lopen? Nee die wijzen ze gewoon netjes af, in person. Als vrouwen zo stoer zijn om dat te kunnen, kan jij dat toch ook?

Terug
Bovenaan Onderaan