Doesn't explain the number of inactive couples..First of all in Amai the couples have to be active so there will be plenty of action.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoesn't explain the number of inactive couples..First of all in Amai the couples have to be active so there will be plenty of action.
We (me and hotwife Britney) are very active always. When we were there, lots of other couples and girls were active also!Doesn't explain the number of inactive couples..
Have to be active is ook met en korreltje zout te nemen ..Doesn't explain the number of inactive couples..
Dit bericht zegt PRECIES waar het op staat en zoals het de laatste tijd bekend is over deze club! Ik mis ook de toppers die er maandelijks echt superactief waren en er serieus voor gingen. Tegenwoordig echt mensen die denken de club " te ownen" omdat ze er altijd maar zijn. Maar dat is het dan ook....ze houden alle plekken gewoonweg wat bezet met hun omvang en voelen zich er thuis omdat ze simpelweg zich nergens anders echt op deze manier zo kunnen voordoen. Het is enigszins goedkoop uitgaan, iets wat vaak op een andere plek al niet meer gaat.kom er al een tijdje ,jaar of vier maar het is niet leuk meer ,teveel dames van een zekere omvang die alleen maar zitten ouwehoeren in de lounge ruimte en het gastenboek bestieren , zijn circa 10 toppers max actieve vrouwen waar een paar jaar geleden het 3 voudige was
Helemaal waar… ze houden alle plekken bezet met hun omvang… wel goed gevonden maar ook correct… (jammer genoeg)….Dit bericht zegt PRECIES waar het op staat en zoals het de laatste tijd bekend is over deze club! Ik mis ook de toppers die er maandelijks echt superactief waren en er serieus voor gingen. Tegenwoordig echt mensen die denken de club " te ownen" omdat ze er altijd maar zijn. Maar dat is het dan ook....ze houden alle plekken gewoonweg wat bezet met hun omvang en voelen zich er thuis omdat ze simpelweg zich nergens anders echt op deze manier zo kunnen voordoen. Het is enigszins goedkoop uitgaan, iets wat vaak op een andere plek al niet meer gaat.