Ik vraag me wel af waarom zo negatief en waarom de lachebekjes?Ga eens langs en het zal wel snel duidelijk zijn…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vraag me wel af waarom zo negatief en waarom de lachebekjes?Ga eens langs en het zal wel snel duidelijk zijn…
@Eve-Lilly Ik man van 50 zou ook nog wel eens willen passeren op een maandag. Kunnen misschien samen gaan.Ik ben overlaatst op maandag geweest, ben zelf 40j.
Ik voelde me echt jong. De meeste waren toch 70+. Maat kan een moment opname geweest zijn.
Voor mij liever de avonden dan, ook al zijn die moeilijker in te plannen in de agenda.
Ik merk gewoon dat namiddagen in welke club dan ook het publiek al eens wat ouder ligt, logisch want de andere zijn werken.
Ben benieuwd ! !Ik was vandaag naar de HHM (Hete Huisvrouwen Middag), ik vond het gewoonweg FANTASTISCH! Ik zal een verslagje schrijven voor jullie ter inspiratie. Ben nu redelijk uitgeteld, ik ga nu eerst even lekker Vandaag Inside kijken. Wat een topmiddag was dit, niet normaal!
Mooi om te horen dat je hebt genoten!Zoals beloofd het verslag: de Hete Huisvrouwen Middag (HHM) was echt super, precies wat ik graag wil. Heerlijk om vrij & blij te kunnen spelen met heerlijke vrouwen die ook ongeremd willen genieten!
Ik was er rond 14:30 uur en rond 15:00 binnen. In de rij al een leuk gesprek met een NL man die in Amai via SDC had afgesproken als 'mannetje meer' voor een koppel (verderop meer over dit drietal!). Eenmaal binnen omgekleed naar boxer en zwart T-shirt en een eerste rondje gelopen. Overal was volop actie. Dat T-shirt bleek niet nodig en bovendien was het behoorlijk warm.
Eerst had ik seks met een prachtige blondine met heel fijne curves van midden 40 schat ik. Ze was al volop geneukt door een hele serie mannen en kwam steeds keihard klaar. Ik had haar al wat gestreeld over haar bezwete lijf en zei gewoon 'zullen wij ook even, vind je dat lekker'. Ze keek even naar me, lachte en 'ja' zei ze, en huppakee cd erom en lekker van bil. Ze leek een beetje op Joke Bruijs maar dan een stuk jonger – echt wel een lekker wijf met een heel guitig koppie. Toen ik klaarkwam keek ze me heel geil aan met haar mooie blauwe rollende ogen. Dat komt binnen, zal ik niet snel vergeten. Ik zag haar later nog in de bar staan in haar lingerie setje, normaal op straat zou ik ook naar haar omkijken. Ik vertelde haar dat zij de allereerste was voor mij ooit in een club, een soort ontmaagding dus – vond ze wel geinig.
Daarna heb ik een tijdje met een heerlijke vrolijke BBW-meid X gespeeld die net was gearriveerd op de tafel ernaast, ze zei me dat ze ouder was dan ze eruit zag (ze was 28, ze leek jonger inderdaad). Zij werd doggy geneukt, ik stond naast haar en speelde met haar heerlijke mega-tieten, likte haar oor en bezwete nek en verkondigde lekkere geile praatjes in haar oor. Al snel werd ik haar 'verkeersregelaar' – ik selecteerde mannen voor een pik in haar mondje en de volgende voor doggy en lette op de condooms. Daarna heb ik haar zelf ook even geneukt maar het was nog net te kort na de blondine, dus ik ben even wat gaan drinken in de bar om op krachten te komen. Toen ik weer vertrok richting de ruimtes kwam ik haar tegen en ik lachte naar haar. 'Hé waar ga jij naartoe' zei ze, ze wilde samen een plekje zoeken, ze had er echt zin in om met mij verder te gaan en drukte al gelijk haar lijf tegen me aan. Geil! We hebben weer geneukt, op een gegeven moment ben ik weer mannen voor haar gaan selecteren. Een oudere dame (70 misschien wel) stond vol belangstelling toe te kijken, ik heb haar gewenkt en ben wat aan haar gaan friemelen heel rustig en geile praatjes gaan verkondigen terwijl ik met mijn andere hand nog met X bezig was. De dame en X kenden elkaar en zoenden elkaar op de mond. Eerst was de dame wat op haar hoede maar ze vond me leuk en waardeerde het dat ik niet gelijk aan haar kutje begon. Op een gegeven moment nam ze me mee naar een bank ernaast, haalde wat glijmiddel uit haar tasje en liet me lekker in haar komen. Ik heb haar heerlijk een tijdje geneukt, haar kutje voelde super, en heb haar daarna overgedaan aan een BBC die ook al de hele tijd om haar heen draalde. Toen terug naar X, zij had orgasme na orgasme door een man met veel stamina (zoals zij dat noemde). Toen hij afhaakte zei ik in haar oor 'zullen wij weer?'. 'Ja lekker zei ze, neem me doggy dan kun je m'n kont goed zien'. Man, wat heerlijk – dit was mijn eerste ervaring met een echte BBW en wat was het heerlijk haar billen zo te zien golven en haar te voelen en horen genieten (met ook nog een pik in haar mond). Ik kwam super lekker klaar. Wat een belevenis om binnen 10 minuten twee vrouwen te neuken met 40 jaar leeftijdsverschil ertussen, had ik vooraf nooit kunnen bedenken.
Toen weer naar de bar, even uitpuffen. In een zitje ernaast was een vrouw bezig met een paar mannen, het was duidelijk dat ze erg geil was maar ze kwam maar niet klaar. Ze zat cowgril op een man en vroeg een tweede zijn pik er doggy bij te steken; dat was eerst nog niet zo makkelijk maar toen hij eenmaal erin zat genoot ze dubbel van twee pikken in haar kut. Rond 17:30 uur werd het duidelijk rustiger, mensen gaan blijkbaar naar huis om te eten (het buffet in Amai is ook best redelijk trouwens).
Ik liep richting jacuzzi en kwam daar de NL kerel uit de rij weer tegen, hij ging juist met z'n date en haar man het bad in en vroeg of ik mee wilde. Leuk! Ik belandde naast de dame, lekkere Vlaamse meid van rond de 40 (schat ik) met heel lekkere curves en pretoogjes. Ik streelde haar een beetje, voorzichtig op allemaal lekkere plekjes maar nog niet in haar gleufje. Zij pakte mijn stijve pik, we gingen heel lekker tongen, we werden steeds geiler, op een gegeven moment kwam ze op me zitten en gleed ik zo in haar. Afwisselend hebben we haar met z'n drieën heerlijk verwend, ik heb haar in alle standjes lekker geneukt, zij kon er geen genoeg van krijgen. Soms hield ik haar vast zodat ze wat hoger lag in het water en een ander goed in haar kon, of om haar kale kutje lekker te zien. Echt super.
Na een hele tijd heb ik me nog even laten pijpen door een BBW op leeftijd die naast me zat in het bad. Ik streelde haar gewoon even over haar rug en borsten, vroeg haar 'vind je dat lekker?' en 'kom jij hier ook voor de seks?'. Al strelend hebben we rustig wat gepraat, ze kwam al 18 jaar in deze club (en de voorganger). Het leek niet echt uit te draaien op seks maar toen ik weg wilde gaan hield ze me tegen, ze vroeg aan haar begeleider of ze op zijn pik mocht gaan zitten en is ze mij nog lekker gaan pijpen, met lang halen en ook deep throat. 'Hij past net!' zei ze. Uiteindelijk ben ik zelfs op de tafel beland in het midden van de jacuzzi. Ze pijpte heerlijk, ik kwam bijna klaar! Daarna nog even een drankje en mooi gesprek met de NL man uit de rij en toen naar huis.
Het was echt een topmiddag, had niet beter gekund. De sfeer is heel goed, het personeel is vriendelijk, bezoekers zijn respectvol en het is makkelijk om een leuk praatje te maken met gelijkgestemden. Met 4 écht leuke vrouwen geneukt, door eentje gepijpt – wat een weelde. En wat leuk dat ze zelf óók écht willen (geen DVP's). Stoere vrije vrouwen die tientallen keren achter elkaar brullend klaarkomen, wat een oerkracht! Daar kunnen wij mannen niet aan tippen, alleen maar lekker van genieten.