Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga op maandag 9 februari voor eerste keer naar club amai. Ik las al af en toe dat er vooral veel rondere dames zijn in deze club, vooral op maandag. Kan iemand me bevestigen of dit klopt?

Dat klopt wel ja. Bij mijn Albert Heijn is dat ook zo op maandag. Heerlijk toch? Alleen in de Albert Heijn lijkt het soms alsof ik de enige ben die seks wil. Ik visualiseer soms bij zo'n leuke dame dat ze een glimmend kaal heuveltje heeft met mooie lipjes, maar durfde tot nu toe nooit te vragen of ik even mocht voelen en kijken of dat klopt. Ze hebben in de AH mij ook nog nooit gevraagd naar mijn pik, alleen gekeken (naar m'n broek). Maar dan Amai - daar komen de dames ook gewoon voor de lekkere ongeremde seks. Winnen! En er zijn altijd ook wel slankere vrouwen, maar daar zijn er minder van. Heel jong en behoorlijk oud, alles door elkaar. Het gaat mij om de leuke en vrije energie, in Amai wordt toch wat minder op uiterlijk gelet is mijn indruk (niet alleen in de darkroom). Sommige vollere vrouwen kunnen bijvoorbeeld juist heel hard squirten, (bijna) elke vrouw in Amai is het meer dan waard om ontdekt te worden!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan