Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je vraagt dit waarschijnlijk aan de mannen, maar misschien wil je ook wel een reactie van een koppel.
Als Franka in de club echt lekker wordt doorgeneukt dan wisselen we graag gegevens uit.
Zo'n man hebben we dan graag eens bij ons thuis om haar goed onder handen te nemen.
In onze ervaring worden er dus zeker nummers uitgewisseld.
Ja, dankjewel voor je reactie. Ik ben een jongeman dus ik kreeg veel aandacht van de dames bij de club en heb veel geregeld maar ik ben zo dom om mij nummer niet uit te wisselen maar goed, volgende keer moet ik dat zeker doen!
Je vraagt dit waarschijnlijk aan de mannen, maar misschien wil je ook wel een reactie van een koppel.
Als Franka in de club echt lekker wordt doorgeneukt dan wisselen we graag gegevens uit.
Zo'n man hebben we dan graag eens bij ons thuis om haar goed onder handen te nemen.
In onze ervaring worden er dus zeker nummers uitgewisseld.
Jammer dat ik niet jullie hadden ontmoet, dan hadden we waarschijnlijk nummers uitgewisseld. Misschien kan dat nog 😉!
 
Laatst bewerkt:
Swingers, want dat zijn het, zijn in de regel wel wat meer op leeftijd. Maar ze hebben dan ook meer ervaring!
Als je echt op jonge meisjes uit bent, kan je beter terecht in de prostitutie, of gewoon een discotheek natuurlijk....
 
Er zijn wel wat jongere vrouwen in clubs te zien, ik heb wel veel gezien bij clubs zoals Errox etc.
Dat hangt inderdaad van Club tot Club af.

In Amai is de leeftijd van de deelnemers meestal wat hoger, maar er is dan ook veel meer activiteit. In Eroxx is er meer "jong volk" maar dat blijft grotendeels op de dansvloer. Er is genoeg activiteit in Eroxx, dat is niet het probleem, maar de meest actieve dames zijn vaak niet de jongsten.

Voor de corona-crisis kwam ik regelmatig met m'n FWB in Eroxx, of Bornedries, of New Riddershof en hoewel we beiden al tot de "oudere generatie" behoorden waren we niet zelden de eersten die van bil gingen.

Alsl ik een ruwe schatting mag maken: in Club Amai zijn zeker 90% van de aanwezige dames in de loop van de avond "actief". In Eroxx, denk ik dat minder dan 50% de weg naar de matrassen vindt en dan vaak bij het eigen ventje blijft of naar een afsluitbare kamers gaat.

Maar eigenlijk maakt het weinig uit. Tenzij je Superman bent, volstaat het voor de meesten onder ons dat je één of twee dames naar je keuze vindt. Of er dan nog 5 of 50 andere dames rondwandelen op zoek naar een behulpzame pik, is dan pure "overkill".
 
Laatst bewerkt:
Maar eigenlijk maakt het weinig uit. Tenzij je Superman bent, volstaat het voor de meesten onder ons dat je één of twee dames naar je keuze vindt. Of er dan nog 5 of 50 andere dames rondwandelen op zoek naar een behulpzame pik, is dan pure "overkill".
Maar het maakt de kans natuurlijk wel groter de meid van je dromen te neuken.
Hoe meer dames er actief zijn, des te groter de kans op seks.
 
Dat hangt inderdaad van Club tot Club af.

In Amai is de leeftijd van de deelnemers meestal wat hoger, maar er is dan ook veel meer activiteit. In Eroxx is er meer "jong volk" maar dat blijft grotendeels op de dansvloer. Er is genoeg activiteit in Eroxx, dat is niet het probleem, maar de meest actieve dames zijn vaak niet de jongsten.

Voor de corona-crisis kwam ik regelmatig met m'n FWB in Eroxx, of Bornedries, of New Riddershof en hoewel we beiden al tot de "oudere generatie" behoorden waren we niet zelden de eersten die van bil gingen.

Alsl ik een ruwe schatting mag maken: in Club Amai zijn zeker 90% van de aanwezige dames in de loop van de avond "actief". In Eroxx, denk ik dat minder dan 50% de weg naar de matrassen vindt en dan vaak bij het eigen ventje blijft of naar een afsluitbare kamers gaat.

Maar eigenlijk maakt het weinig uit. Tenzij je Superman bent, volstaat het voor de meesten onder ons dat je één of twee dames naar je keuze vindt. Of er dan nog 5 of 50 andere dames rondwandelen op zoek naar een behulpzame pik, is dan pure "overkill".
Weet je wat het is bij "Errox" is het super druk en de dames hebben veel pauzes en dat is voor mij tijdverspilling. Ik ben een jongeman van 29 maar ik wil graag veel actie zien en dat is club Amai wel ideaal voor mij. Ik heb gehoord dat vrijdagen club amai wel af en toe jongere dames komen.
 
De Eerste keer

op maandag 13 November was ik voor de eerste keer in de club. Gewoon maar over me heen laten komen, voor alles open staan.
De inkom is bij de kleine theke in de gang. Ian, de eigenaar, heet je persoonlijk welkom. Dat is een leuke binnenkomer. Of ik de eerste keer was? 'Ja.'
Een korte uitleg, naar de kleedkamer met hoge metalen lockers. Die zijn wel wat smal, je moet een beetje proppen. Maar het lukt.

Als boxershort-man de donkere barruimte binnen, je hoorde de eerste actie al!
Het was druk, maar na een poosje valt de gemoedelijkheid steeds meer op.
ik liep op mijn gemak door de woonkamers, het smalle donkere gangetjes gedeelte met hoog en laag gelegen actie-ruimtes, waar al volop gesekst werd.
Achterin een wellness-gedeelte, met douches en een tweetal baden. Waar zo te horen ook de nodige actie plaatsvond. Vlakbij een groot matrassengedeelte, waar zo ongeveer continu mensen bezig waren. Je liep zelfs soms kans op een uitnodiging mee te komen doen als je lang stond te kijken.

In een hoger gelegen deel waar op drie matrassen steeds 'harde actie' bezig was, was rechts in de hoek net een koppel klaar, hij ging van haar af. Zij ging even liggen uitrusten. Ik ging er rustig naast zitten. Na enkele minuten nodigde zij me uit naast haar te komen liggen. Heerlijk minutenlang kussen, strelen, glimlachen en zuchten. Beetje babbelen. Ik moest de boxershort maar s uitdoen, dan kon ze hem vastpakken. Nou OK. Ze pijpte me, met CD om, maar zowaar lekker. Daarna ging zij op mij zitten, en heeft me klaar gereden. Dat was de Vlaamse Lien. En mijn eerste wip.

Douchen bij de wellness, eten in het restaurantje net voorbij de bar, zitten, en weer rondlopen. Na een tijdje raakte ik aan de bar aan de praat met een oudere Nederlandse dame, die 'al jaren kwam met haar man, en die elkaar daar volledig vrij lieten'.
Na het gesprek verder rondgelopen, maar ik kon niet slagen. Haar weer opgezocht. Zij zat met een goeie vriend te praten. Op gegeven moment zijn we met zijn drieën naar de matrassen bij de wellness gegaan. Wij met zijn tweeën met haar bezig. Dat was lekker, maar op gegeven moment was ik letterlijk en figuurlijk leeg. Zij vroegen een andere man erbij, ik ben gaan douchen, en richting uitgang want ik wilde een beetje bijtijds weg.
Ik kreeg een lift tot in Nederland, dat was fijn voor de snelle terugreis.

Wat vond ik er van?
Ja, wow!
Inderdaad was het merendeel van de gasten van oudere leeftijd. Dat gaf vond ik een gemoedelijke sfeer. Iedereen liet elkaar in zijn waarde, en ik heb geen onvertogen woord gehoord. Gaande weg de middag wat vaker een sliertje mannen achter een vrouw aan, maar niet dat het me stoorde.
De hele tijd was er wel ergens actie te zien, je bleef kijken en het prikkelde. Hmmm. Met een beetje geduld had je kans om ergens mee te kunnen doen. Misschien dat het gaandeweg ietsjes minder werd, maar de gemoedelijke sfeer en de openheid die er is maken dat je met gewone contactuele mogelijkheden wel aan je trekken kunt komen. Als je je moeite er voor doet, probeer je het in ieder geval, en heb je meer kans op succes. Garantie natuurlijk niet, maar dat hoort er bij.

Het is voor mij niet naast de deur, maar ik kom hier nog wel eens terug.
De club bedankt.
Vooral de mensen die ik er trof bedankt. :) (y)

Groet Johan
 
Wij hebben het altijd wel goed naar de zin in Club Amai. Wij komen op verschillende dagen en vinden de vraag welke dag nu het beste is slecht te beantwoorden. Het hangt vaak van de sfeer af.

De dame van dit koppel is begin 30 en is zeer actief als gewillig sletje, maar dan moet de sfeer er ook wel naar zijn.
Wij vinden mannen die het nodige respect tonen zeer interessant om mee tot actie over te gaan.
Vooral als ze goed weten hoe ze een koppel moeten benaderen.
Afgelopen week een macho gast van 32 nog geweigerd vanwege zijn gedrag, maar een jongen van 25 wist wél hoe hij zich moest opstellen en gedragen en heeft het ons dus goed naar de zin gemaakt.

Voor de rest is Do altijd wel actief met redelijk wat mannen. We gaan deze week op zaterdag dus we gaan wel weer zien wat het ons brengt.
Oja, telefoonnummers uitwisselen doen we niet. We gaan naar de club om ongedwongen te genieten.
 
Is het veel verschil bij club Amai tussen vrijdagen en zaterdagen?
Heeft iemand ervaringen op zaterdagen bij club Amai?
iemand ervaring met de MASKED events ?

Eigenlijk zijn alle avonden/namiddagen bij Club Amai min of meer hetzelfde, met uitzondering van de bijzondere themadagen (kinky, bi, BBW gangbang, ...). Het is een actieve club waar koppels en single vrouwen heen gaan om sex te hebben met een extra mannetje en single mannen heengaan om sex te hebben met de aanwezige koppels en single vrouwen. Veel meer dan dat is het niet. Je gaat er niet heen voor het bijzonder lekkere eten; je gaat er niet heen om gezien te worden in je nieuwste sexy glitterpakje van een chique merk; je gaat er niet heen om enkel te dansen. Iedereen gaat er heen voor de sex. That's it.
 
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan amai als single man. Was een tijdje geleden. Meestal heb ik wel een FWB die meekon, maar wou het ook nog eens als single ervaren.
Een maandag anders dan andere maandagen. Verschillende dames die er anders maandag wel zijn waren nu afwezig.
Bij binnenkomst zat er nog niet echt iets naar mijn zin. Gelukkig veranderde dat in de loop van de middag.
Er waren gelukkig ook enkel nieuw jonge paren.
Op een gegeven moment een zeer knap koppeltje van nog geen 30. Dadelijk een treintje er achteraan. Ze gingen het pijphokje binnen en je hoorde de actie in het hokje. Rond het hokje stonden de mannen rijen dik. 😜 Ik denk niet dat dit koppeltje nog iets met een andere single man gedaan hebben en ze waren ook snel terug weg.
Later nog een andere jong koppel gespot met een Indische knappe dame.
En ik heb mij vooral bezig gehouden met een leuke dame van rond de 50 die verschillende keren de matrassen bezocht.
Dus voor mij weer een geslaagde middag.
 
Zo, gisteren als stel de club bezocht.
Ik had wel het gevoel dat er een goede mix van leeftijden was, van oud tot jong.
Wel best veel single mannen maar dat kan ook perceptie zijn.
De mannen waren heel respectvol naar mij toe, voorzichtig benaderen en op seintjes van mij letten van "kom er maar bij" of "nu even niet".
Op een gegeven moment ging iemand in de darkroom mij wel even wurgen, dat was wel bijzonder te noemen. Wellicht verkrachtings-/dwangfantasieen (?).
Tja, in de darkroom durven mensen meer. Daar ben ik me van bewust en dat is ook mede de reden waarom ik naar binnen ga.
Het was niet beangstigend maar wel bijzonder.
Jammer dat de eetzaal zo sober is. Maar goed, we komen er niet om uitgebreid te dineren.
 
Op een gegeven moment ging iemand in de darkroom mij wel even wurgen, dat was wel bijzonder te noemen. Wellicht verkrachtings-/dwangfantasieen (?).
Tja, in de darkroom durven mensen meer. Daar ben ik me van bewust en dat is ook mede de reden waarom ik naar binnen ga.
Het was niet beangstigend maar wel bijzonder.
Mag ik vragen ? Gebruikte die persoon een bandje of gewoon deed hij met zijn handen ?
Heb in een film wel eens gezien met een bandje namelijk.
Denk trouwens dat dit valt onder het kopje wurgsex, tja.. zoveel mensen,zoveel wensen
 
Mag ik vragen ? Gebruikte die persoon een bandje of gewoon deed hij met zijn handen ?
Heb in een film wel eens gezien met een bandje namelijk.
Denk trouwens dat dit valt onder het kopje wurgsex, tja.. zoveel mensen,zoveel wensen
Handen.
Eerst hand op mijn mond alsof te voorkomen dat ik zou gaan gillen en dan met de hand mijn keel dichtknijpen.
Ik denk, ik kijk het wel even aan (voor zover je in een darkroom van kijken kan spreken). 😃
 
Hoi, iets dat uniek is in deze club vanuit mijn oogpunt en wat ik tot nu toe in België heb bezocht. Het is dat er een competitie is tussen alleenstaande dames, dames in koppels en alleenstaande mannen
 
Gisteren (zondag) club amai nog eens bezocht.
Het was een externe organisatie Cap d'Agde winter party.
Dus dat is altijd wat afwachten.
Een lagere opkomst dan op andere dagen. Eigenlijk het minst drukke dat ik ooit heb meegemaakt in amai, maar dat kon de pret niet drukken.
Heel veel leuke en actieve dames/koppels waar ik mij uitstekend heb geamuseerd.
In heb bijzonder met een donkere dame uit de omgeven van Rotterdam die daar was met een vriend. Met haar leuk gespeeld en ook een gezellige babbel gehad. Ze zit niet op SDC of Joyclub en komt af en toe op een zaterdag in Amai.
Door zenuwachtigheid contactgegevens vergeten uit te wisselen.
Moest zij of haar vriend of iemand die haar kent hier meeleven mogen ze mij altijd een persoonlijk berichtje sturen.
 
Voor de 2de dag op rij een bezoek gebracht aan Amai.
Ik was dit eerst niet van plan, maar wat doe je als een FWB je meevraagt naar de club.🙈
Beiden niet zo goed in vorm, maar wel genoten van ons middagje uit.
Een mix van jong en oud en alle vormen en maten zowel bij mannen als bij vrouwen.
toen we om 12h30 de parking opreden (half uur voor opening) stonden er al 2x zo veel wagens op de parking als op de dag ervoor op het drukste moment denk ik. Dus dat beloofde voor vandaag.
En het was inderdaad druk. Om 15h15 weigerde Ian een man omdat er geen lockers meer waren. 5 minuten later kon het wel binnen omdat 15h15 blijkbaar het tijdstip is dat de eerst "single" mannen huiswaarts keren. (gedaan met werken waarschijnlijk)
En ik begin te veel mensen in de clubs te kennen waardoor ik ze niet meer uit elkaar kan houden.
Ik herkende een koppel, maar kon ze niet direct thuisbrengen. Bleek dat we elkaar 2 weken eerder in een andere club hadden ontmoet en het heel gezellig met elkaar hebben gehad. Sorry @SaEr .
Ik hoop niet dat ik dit gênante voorval nog ga meemaken.
Ik kon wel door de grond zakken van schaamte.
Doordat we toch niet zo goed in vorm waren om 18h huiswaarts gekeerd en toen was het nog behoorlijk druk.
 
Voor de 2de dag op rij een bezoek gebracht aan Amai.
Ik was dit eerst niet van plan, maar wat doe je als een FWB je meevraagt naar de club.🙈
Beiden niet zo goed in vorm, maar wel genoten van ons middagje uit.
Een mix van jong en oud en alle vormen en maten zowel bij mannen als bij vrouwen.
toen we om 12h30 de parking opreden (half uur voor opening) stonden er al 2x zo veel wagens op de parking als op de dag ervoor op het drukste moment denk ik. Dus dat beloofde voor vandaag.
En het was inderdaad druk. Om 15h15 weigerde Ian een man omdat er geen lockers meer waren. 5 minuten later kon het wel binnen omdat 15h15 blijkbaar het tijdstip is dat de eerst "single" mannen huiswaarts keren. (gedaan met werken waarschijnlijk)
En ik begin te veel mensen in de clubs te kennen waardoor ik ze niet meer uit elkaar kan houden.
Ik herkende een koppel, maar kon ze niet direct thuisbrengen. Bleek dat we elkaar 2 weken eerder in een andere club hadden ontmoet en het heel gezellig met elkaar hebben gehad. Sorry @SaEr .
Ik hoop niet dat ik dit gênante voorval nog ga meemaken.
Ik kon wel door de grond zakken van schaamte.
Doordat we toch niet zo goed in vorm waren om 18h huiswaarts gekeerd en toen was het nog behoorlijk druk.
Haha geen probleem, maak het een volgende keer maar goed;)
 
Misschien een vreemde vraag, ik zou misschien voor de 1e keer een club willen bezoeken en dan vooral deze, ook de BBW thema avond spreekt me wel aan.
Helaas heb ik last van een ongeneeslijke huidziekte (die mooi onder controle is door middel van injecties gelukkig) genaamd HS (Hidradenitis Suppurativa).
Doordat het redelijk onder controle is komt het eigenlijk erop neer dat ik veel kleine littekentjes heb en rode puntjes, het is verder ook niet besmettelijk en door deze ziekte ben ik misschien ook wel meer hygienisch als de gemiddelde persoon..

Nu is mijn vraag eigenlijk of ik toegelaten zou worden, geaccepteerd wordt door anderen, en of er wel meer mensen komen met een huidaandoening?

Als je googled op afbeeldingen kom je natuurlijk het meest ernstige tegen dus ik zal hier 1 of 2 linkjes kopiëren om het vergelijkbaar met mijn situatie te laten zien.



Graag alleen serieus op reageren
 
Misschien een vreemde vraag, ik zou misschien voor de 1e keer een club willen bezoeken en dan vooral deze, ook de BBW thema avond spreekt me wel aan.
Helaas heb ik last van een ongeneeslijke huidziekte (die mooi onder controle is door middel van injecties gelukkig) genaamd HS (Hidradenitis Suppurativa).
Doordat het redelijk onder controle is komt het eigenlijk erop neer dat ik veel kleine littekentjes heb en rode puntjes, het is verder ook niet besmettelijk en door deze ziekte ben ik misschien ook wel meer hygienisch als de gemiddelde persoon..

Nu is mijn vraag eigenlijk of ik toegelaten zou worden, geaccepteerd wordt door anderen, en of er wel meer mensen komen met een huidaandoening?

Als je googled op afbeeldingen kom je natuurlijk het meest ernstige tegen dus ik zal hier 1 of 2 linkjes kopiëren om het vergelijkbaar met mijn situatie te laten zien.



Graag alleen serieus op reageren
Ik denk niet dat het heel erg opvalt, het is ook niet fel verlicht binnen maar schemerig tot donker.
 
@
@ Geileboy77. Die blonde geblinddoekte vrouw is Bo ….. mijn vrouw. Ze heeft zich weer prima met ca 10 mannen in Amai vermaakt. Ze houdt gewoon van veel pikken pijpen en goed geneukt worden. Amai is een van onze favoriete plekken. Dus tot een volgende …
Vrijdag zijn we van de partij bij angels from Hell in de budha club Boom (be). Groet. Meester Paul.
Angels from Hell....lekkerrr...ga direct ff kijken op de site
 
Terug
Bovenaan Onderaan