Club bezoek verslagjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mentholbear

Stamgast
Forumpionier
260
05/07/21
502
1
VANKEES

Waarom wachten met een goed voornemen tot het nieuwe jaar? Vandaar dit verslagje midden in de nacht zitten neerpennen. Speciaal voor VANKEES ;)

De 28e van de 12e zou het nog een beetje meevallen met het temperatuur. Dus dacht maar es te gaan kijken of het zwembad bij Penelope nog een beetje te doen is.

In de ochtend eerst nog even gratis sneltestje in Mentholland laten doen en zoef naar Duitsland.
Entree afgetikt voor 30 euro. En omkleden maar. Daar leek weinig veranderd in de kleedruimte. Nog steeds die aparte douche voor verlegen ijsberen. In de bar leek er ook weinig veranderd. Het schommelbed in het midden hing er bijvoorbeeld nog steeds. Wel anders was het ontbijt. Daar was geen buffet voor, maar belegde broodjes of eitjes. Aangezien ik voor iets warms wilde gaan vroeg ik om ei. Toverde ze achter de toonbank 2 paaseieren tevoorschijn. IJskoud en gezien de kleuren misschien nog daterend van Pasen...
Ik paste er maar voor.

Dan maar even de club verkennen. Boven was het grote bed weg. Daar voor in de plaats een grote lounge bank waar je dwars op ook languit kunt liggen. Verder was het merendeels hetzelfde, op wat kerstversiering na.
Buiten kwam ik voor een semi teleurstelling te staan. Het zwembad was dicht. Waarschijnlijk omdat ze met dit weer er geen onderhoud aan deden, want het water zag er troebel uit. Semi teleurstelling was het, omdat het water ijskoud was en ik er dus sowieso niet ingegaan zou zijn.
De sauna was daarentegen wel goed heet. Later op de avond speelde 1 van de klanten als aufgussmeister, waar 2 Duitsers bij om genade vroegen, want die sudlander maakte het super vochtig en super heet met wapperende doeken.
Deze koukleum houd van warmte, maar mij was dit ook wat heet. Ik hield het op de universele sauna gebaar voor have merci: maak van je hand een kommetje en bedek je neus en mond ermee. Daarmee verminder je de hitte tegen je gezicht en adem je ook minder hete lucht in dat tegen je aan gewapperd wordt. En de aufgussmeister ziet dat het voor jou wat milder mag. En dat deed die beste man ook. Toch wat geleerd bij al die wellness resort bezoekjes...

Wat verder opviel buiten was dat ze een overdekte en afgesloten serre hadden gemaakt. Die staat met een schuifdeur met het restaurant gedeelte in verbinding. Handig om de ruimte te kunnen vergroten bij drukte. En op een wat rustigere dag als vandaag, makkelijk subtiel af te sluiten.

M'n maag begon te grommend te protesteren, aangezien ie onderweg in de auto alleen wat koekjes had gekregen. Gelukkig bleek dat ze automaat achter de deur van het restaurant richting tuin hebben. Daar zaten pakjes Aziatische YumYum instant noodle soup. De bardame wilde me wel helpen met wat kokend water, en zo kreeg ik toch wat warms binnen.

Lekker sauna rondje gedaan en boven op het grote bed even liggen uitbuiken en stiekem spelen op m'n mobieltje. Dat stiekeme bleek niet te hoeven, want later zag ik meerdere heren in de bar op hun mobieltje bezig te zijn.
Klaus was intussen ook aangeschoven en enkele dames kwamen langs. Rond 11:30 waren er slechts 2, maar tegen de avond waren het er ongeveer een dozijn ofzo. Kwa heren iets meer, maar ze waren niet veel aan het pannenkoeken, dus keuze zat. Geen wonder dat Pret zich hier wel prettig voelt.
Er loopt van alles wat rond. Van dik tot dun. Maar GILF's zag ik die dag niet. Oudste zou schat ik hooguit ergens in de 30 zitten.

Ik val meer op jong en slank. En laat dame nummer 1 die m'n interesse had dat nou net zijn. Dahlia zou ze heten.
Na een korte kennismaking een kamertje opgezocht. Heerlijk van elkaar genoten. Ik vermoede dat er meer in zou zitten dus wilde verlengen. Helaas had ze een afspraakje erna, dus het op een half uurtje gehouden voor 40p30.

De lunch en avond maal waren in tegenstelling tot het ontbijt wel weer prima in orde. Vanwege corona werd er voor je opgeschept uit 4 voederbakken en 1 bak met salade en een bak met fruit. Ook was het een beetje aanklooien met slappe wegwerp bordjes en bestek.

2e dame die me opviel was Kosmina. Een jonge dame met een mooi slank postuur die helemaal in de smaak viel. Ze was aardig en deed haar best. Maar helaas viel de kamer door iets uiteindelijk erg tegen. Dit is de eerste keer dat ik het me kan herinneren dat ik zelf eerder van de kamer wilde. Ik vond het echter te genant om het tegen haar of de theke te zeggen. Het kon zijn dat ik dikke pech had, en ik wil het daar bij laten met schade van 40p30. Want een andere bezoeker was een dag later niks aparts opgevallen.

Enfin, ik probeerde nog een dame te scoren die ik in de ochtend even had gesproken toen ze nog op moest starten. Ik was ook wel nieuwsgierig, omdat Pret er 5 sterren bij heeft gegeven en zelfs nog een hartje erbij ;)
Aida was het doelwit. Helaas liep dat niet helemaal soepeltjes. Toen ik haar spotte bij de bar vroeg ik of ze vrij was voor een kamertje. Dat was ze. Ik zou met snel opfrissen en terug komen. Eenmaal terug was ze nergens te bekennen. Rondje gelopen, was ze sigaretje gaan roken. Even gezeten en toen zou zij zich gaan opfrissen. Maar ze bleef lang weg, dat ik even dacht dat we elkaar waren misgelopen. Uiteindelijk dook ze na lange tijd op, en ik vroeg of alles okay was. Ja hoor, ze moest even bijkomen ofzo...
Enfin, het werd een redelijk kamertje voor 40p30. Misschien miste de klik of had ze d'r dag niet, want meestal vallen de keuzes van Pret ook wel bij mij in de smaak.

Door al dat gewacht was het een stuk later geworden dan ik had gedacht. Snel opfrissen en omkleden. Want ik kon me herinneren dat nabij de club een benzinestation zit. En 's avonds tanken is goedkoper. Er bleken er 2 te zijn. Ik koos voor de achterste. Op de weg terug was de 1e al gesloten.

En dat was voor mij de laatste club van 2021. Beperkt aantal verschillende clubs bezocht, doordat in Duitsland lange tijd registratie verplicht was en club Voldemort het enige alternatief was, en een verre club trip ik met alle corona gedoe ik niet zag zitten.

Hopelijk brengt 2022 betere tijden met zich mee...
 
Laatst bewerkt:
Gezien maar weinig geschreven wordt over deze prima club, as weekend hier nog maar eens naartoe gaan. Hier zijn trouwens heel wat dames te vinden die minder goed draaiende clubs door allerhande brperkingen en korte openingsgsuren niet meer zo interessant vonden qua verdienste. Men doet er maar zijn voordeel mee!
 
Donderdag de 25e van augustus rond 11:30 aangekomen bij Penelope. Eerste keer dat ik hier was, en het viel me niet tegen. Je kan zien dat het een zusterclub van Acapulco is, maar naar mijn mening op veel fronten beter. De douches zijn ruim, en er is zelfs mogelijkheid om je eigen doucheruimte te claimen, voor de schuchtere ijsberen onder ons. Enige minpunt m.b.t. de douches, er kwam best wel een putlucht uit. Verder voornamelijk duitsers gehoord, en naar mijn inziens veel stammies.

Na een meer dan prima ontbijt, heb ik mij genesteld op een stoel langs het zwembad. Ik telde 15 ligbedden, deze zijn mede door het mooie weer geen moment leeg geweest. Een paar extra zou geen overbodige luxe zijn, want even liggen was vrijwel onmogelijk. Nog genoten van een Duitser die WW2 duidelijk niet vergeten is, en de bommetjes rustig overdeed in het zwembad. Een plonsje kunnen doen, is toch wel iets wat ik mis in bijvoorbeeld Acapulco. Optisch gezien was er niets te klagen, in de middag liepen er al zo'n 30 deernes waarvan toch zeker wel de helft mijn hartje sneller deed kloppen. Uiteindelijk na een goede babbel met Iris op de kamer beland. Een blonde roemeense met een flinke boezem en klein mooi lichaampje. Haar bedprestaties waren pico bello, en dat voor het zachte prijsje van 40 euries voor 30 minuten, uiteraard pzc. Na deze fijne date was het voor mij tijd om te gaan. Penelope is een geweldige club met een ruime tuin, ideaal voor als het mooi weer is. Het optische geweld is van hoog niveau, mij zien ze dan ook vaker terug.
 
VERHUISD

Op de 6e van de 9e ontwaakte ik in de armen van een lekkere warme zachte kruik in het Happy Hotel. Samen van een ontbijtje genoten en vervolgens afscheid genomen. Zal d'r missen, omdat ze de komende weken met vakantie zou gaan.
Zelf vervolgde ik ook m'n vakantie en wel richting Penelope.

Rond het middaguur aangekomen en bleek dat ook hier de inflatie had toegeslagen. Alhoewel... De normale entree is op 30 euro gebleven. Alleen de happy hour entree is verdwenen. Dames schommelen hier behalve op het bed in de bed, kwa prijd tussen de 40 a 50p30.
De voorzieningen waren prima op orde, waaronder het buffet. Verder was de sauna heet en het zwembad koud.
Rond de middag waren er zo een 14 dames, maar wel al een man of 40. Dat zorgde er voor dat de meeste ligbedjes in de tuin bezet waren of 'gereserveerd' middels een handdoek.
Muziek was swingend zonder te luid te zijn. En binnen is het inderdaad wat donker, maar dat is denk ik wel bewust. Had echter niet het gevoel dat ik een geleide hond nodig had ;)
Kwa dames gekamerd met blonde Rina. Dat was een matig kamertje. Een maand in het vak naar eigen zeggen. Hele afwachtende houding en wist niet goed wat te doen en hoe te beginnen. Inzet viel ook wat tegen.
Daarna een dame die me boven, toen ik met Rina naar de kamer ging, al had herkend. Dementholbear had geen idee. Maar een poosje later in de kleine rookserre bleek het om Madelina te zijn die VERHUISD is van zusterclub hier naartoe. Ze wist ook voor haar vriendinnen wat presentjes van me te ontfutselen. En na nog wat chit Chat op een kamertje me heerlijk laten verwennen.
En ook een heerlijk laten verwennen door Roemeense Omania. Helaas viel bij haar d'r inzet wat tegen. Want hoewel ik wel langer wilde blijven, liet ze blijken weinig zin te hebben om door te gaan en bleef het bij een kamertje.

Lunch is bij Penelope ook goed geregeld. Al met al krijg je waar voor je entree geld. Ok, fris is post mix die je zelf uit een machine moet tappen met een plastic bekertje. Maar heb, wat ik andere stamgasten zag doen, om een glas gevraagd en gewoon gekregen. En persoonlijk vind ik het fijn niet telkens bij een barrage te hoeven 'bedelen' om een drankje.
Vond het onderhand welletjes en besloot terug naar m'n nachtverblijf te gaan.
 
IJSBAD

Nadat Captain Star Wanker met pensioen was, kon ie wel een relaxt club dagje gebruiken. En aangezien het de 14e van de 8e mooi weer zou worden, waar beter naar toe te gaan dan Penelope?

Rond openingstijd aangekomen en betaald voor een badjas en entree tot de club. Even opfrissen en de voederbakken aanvallen. Die waren weer prima voorzien van allerlei lekkers. Vooral de ongezonde snacks in de middag konden deze veelvraat bekoren. De sauna was er flink heet. Het zwembad leek dan weer meer een ijsbad. Wel weer lekker om na een sauna rondje in af te koelen. DDWW...

Kwa dames waren er in de middag een stuk of 7 te bekennen en kwa heren zeker het dubbele. Later op de dag nam dat aantal wel toe naar een stuk of 25. Het aantal mannen deed daar niet voor onder, maar er viel altijd wel iets te scoren in de bar. Die was zoals gewoonlijk weer zo donker als m'n reet.
Een hoop mollen klagen dat het er te donker is. En sommige zouden stralen bij meer licht. Maar van sommigen zie je op het terras de dikke plamuurlagen en de oneffenheden op hun huid, dus ik kan me ergens wel indenken waarom het er donker gehouden wordt.
Met alle respect, want het zijn ook maar mensen. Want waarom is het zo rood in de red light districts, en hangen er niet een paar bouwlampen? ;)

1 van de jongedames stond me wel aan, maar ze had vreemd genoeg kenbaar geen trek in deze fris geschoren en geboende beer met een pepermuntje in de muil. In dat opzichte herken in me enigszins in het commentaar elders over dat er toch ook wat mindere dames tussen zitten.
Gelukkig is het niet allemaal kommerenkwijl, want ene Roemeense Michaela beviel me ook wel en heerlijk van elkaar genoten. Een GOSC girl, zoals we die het liefst zien rondfladderen.

De rest van de dag me volgevreten, rot gezweet en een rillen als een rietje in het voormalige kikkervijvertje.
Tussendoor en voor vertrek nog even op hun 1e verdieping een dutje gedaan. Hoewel het grote bed is verdwenen zijn er genoeg bankjes voor in de plaats gekomen waar je even op kunt liggen. Nadeel is wel dat je de muziek vanuit de bar kunt horen en er continue dames en heren heen er weer wandelen. De kamers en de douche ruimte voor de dames zijn immers op dezelfde verdieping.

Doch, op een warme zonnige dag vind ik Penelope een leuke afwisseling op de andere clubs, door hun billijke entree prijs, aanwezigheid van goeie sauna en zwembad (onverwarmd, vandaar alleen op een zonnige/warme dag) en hun prijs/kwaliteit buffet. Hopelijk komt het er dit jaar nog eens van...
 
op de 4e van de 2e voor het eerst in deze club geweest.
Moest op maandag vroeg in Duitsland zijn voor werk, dus dacht op mijn heenreis zondag avond dat het wel even fijn was om het weekend in een club af te sluiten.
Ik was ook wel toe aan een nieuwe club en aangezien de entree in Penelope erg laag is, was het ook een veilige optie om eens te gaan proberen.

om half 6 aangekomen, en het duurde even voor ik een parkeerplekje ergens op straat gevonden had.
Bij binnenkomst een beetje afstandelijk gegroet, en toen ik aangaf dat het mijn eerste keer was kreeg ik alleen de richting van de kleedruimte uitgelegd en verder niks.
De avond was dus vooral een avond van iedere keer opnieuw dingen vragen en of maar lukraak een deur openenen om een nieuwe ruimte te ontdekken.

Over het algemeen is het niet de meest luxe, gezellige, schone club. Maar in vergelijking tot de lage entree prijs is het wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sauna was even zoeken, maar toen gevonden was hij heerlijk op temperatuur.
Een flijnk aantal rondjes sauna gedaan met beetje afkoelen tussendoor in de tuin of onder de koude douche in de tuin.
Eten was niet heel speciaal maar ook niet slecht

Dan de dames. Die waren er zeker genoeg voor een zondag avond en leken zelfs redelijk in balans met hetaantal beren.
Maar de bar ruimte voelde toch een beetje aan als een goedkope schooldans avond waar iedereen langs de randen elkaar zit aan te kijken.
Uit eindelijk met Mimi (bulgarse) aan de praat geraakt. Ze zij dat ze 24 was, maar denk dat het toch eerder richting de 30 was.
Hier mee voor een klein uurtje naar de kamer geweest en twee rondes gedaan met een beetje massage tussendoor van elkaar.
Haar Duits is zeer slecht nog en haar engels is niet aanwezig, dus communicatie maakt het niet heel makkelijk, maar ze deed wel haar best en haar standaard pakket was zeker genoeg.
Kussen was een beetje afstandelijk maar deed ze wel.

Tegen 10 uur de club weer verlaten.
Was zeker geen verkerde avond maar er waren ook weinig dames die me echt aantrokken dus weet nog niet of ik gauw weder zal keren.
Maar voor de toegangsprijs kan je ook niet echt misschieten door eens binnen te kijken als je er voorbij komt.
 
Een wat oudere vriend van mij graag de club eens wou bezoeken nodigde mij ook uit om Penelope eens te bezoeken.
Club had ik al twee keer eerder bezocht en beviel me wel maar niet zo als Babylon.
Ergens heeft het zijn voordeel als de toegang een hogere prijsklasse heeft.
Gisteren was de verhouding van dames wel 1 op de 4 mannen.
Plm 20-25 dames maar vooral type wat mij niet aantrekt. Meeste tussen de 25-30 jaar uit en slank. Welgeteld 3 dames die wat voller waren.
Ik heb gekamerd met de Moldavische Lilly die het standaard werk deed. Pijpen deed ze goed en was verder best wel lekker strak.

Eten was wel ok. Geen variaties zoals Mondial want die is wat dat betreft top, maar wat rijst en groentemix met kipfilet.

Wat mij tegen valt van de Club is dat ik bijna geen adem kreeg, leek wel of er stuurstof tekort was. Kreeg het bijna benauwd en wou dus ook graag snel vertrekken zodra maatje ook zijn zak had geleegd.

Ook de rookruimte word niet afgezogen, het was er steeds blauw van de rookwalm, wel een deur aanwezig maar die is steeds dicht ander krijgen de meiden het koud.

Zou gauw zou ik dit Club niet bezoeken, en helemaal niet uit mij zelf, echter als er een kennis gaat en vraagt mee te komen zou ik het niet erg vinden. Ben inmiddels ook een 50 plusser en de dames in deze leeftijdscategorie trekken mij niet echt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan