Club Penelope - Eerste indruk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

crosby3

Wandelaar
76
18/12/21
44
3
Ik ben een tijdje geleden in deze club geweest, ik werd vooral aangetrokken door de "Deluxe" claim van de club zelf.

Parkeren was een eitje en bij de ingang een aardige theke.

Na ontvangst van badjas een paar slippers gepakt. Badjas was beetje smoezelig helaas.
Op naar de douches en de indruk daar was erg slecht. Van de 4 douches in de ruimte was er slechts 1 in gebruik wat voor een chaotische situatie zorgde omdat iedereen het bleef proberen. Voor een luxe club niet acceptabel.

Na een drankje te hebben gedaan een paar rondjes gelopen, de club was kleiner dan ik had verwacht en er was niet echt plekje om te chillen zonder door de dames te worden verzocht om contact. Ik kan mij herinneren dat er in Wallenhorst een club zit waar de relaxruimte een no-go area voor de dames is.

Na paar rondjes te hebben gelopen een dame gekozen met natuurlijke boezem, kamer was best goed. Ben haar naam vergeten.
Na terugkomst zag ik nog een prachtige oosterse dame met flinke voorgevel maar ik besloot mijn reis te vervolgen.

Indruk club matig, facililteiten verouderd en zeker niet luxe.
Dames OK maar helaas niet naakt.
 
Dit weekend er naar heen getoefd met een maatje.
Ligt vlak aan de snelweg met een eigen parkeerplek die net niet voldoende groot is als je op een vrijdag of een zaterdag aankomt.
Eerste dag van ons was vrijdagavond rond 20.00 uur dat we aankwamen. We hadden geluk met een plekje op het terrein, er is verder wel genoeg plek rondom het terrein.
Bij binnenkomst werden we ontvangen voor een thekefrau die ons een handdoek en een badjas gaf.
Kleedruimte en douche aan de krappe kant met 6 of 7 kranen waarvan de helft stuk is.

In de grote ruimte viel op dat de verhouding mannen/dames ongeveer 70/30 procent was. Het was er gewoon druk, maar ook genoeg keuze, vooral jonge dames uit Roemenië.
In de rookruimte kwam er een naaste zitten die animeerde om mij zo ver te krijgen met haar te kameren.
Helaas kreeg ze mij zo ver om naar een kamertje te gaan.
De toegewezen kamer is een in ruimte die een open stuk plafond heeft waarbij je iedereen kan horen hijgen. puffen, stoten en ga zo maar door ;-).
Naam van de dame heb ik niet onthouden, maar na het uitkleden begon ze al met allerlei extra`s. pzc extra, anaal extra, cif extra ga zo maar door. Ik had aangegeven voor de standaard te gaan en niks extra`s te willen betalen.
Uiteindelijk voor de 50 euro ongeveer 20 minuten gekamerd en weer naar beneden gegaan. Een tweede ronde zat er niet in.
Volgende dag weer gegaan op aandringen van maatje die de smaak te pakken had daar. Dit maal (op zaterdag) een erg volle tent met wederom een scheve verhouding mannen en vrouwen.
Eerst gekamerd met Alex, een dame die iets over de 30 was van Roemeense afkomst. Ze deed goed haar best en ik was met volle tevredenheid weer naar benden gegaan.
Toch nog voor een tweede ronde gegaan met de Dominikaanse Carolina. Boven bij de kamers was het druk wat resulteerde in een half uur wachten op een vrije kamer. Ook Carolina deed haar best maar alles gehaast om de kamer snel weer vrij te krijgen.

Al met al vind ik Penelope wel ok maar moeten wel iets aan de douches en de kamers doen.
Weet was niet denderend met kip file en stukjes doner en een worstje. Ook waren er salades maar die bakken waren op zaterdag de hele tijd leeg.
 
Ik ben hier onlangs geweest op een maandag. Parkeren is goed en de ontvangst bij de receptie was ook helemaal ok. Omkleden en de club in..... ik kreeg een flashback naar Acapulco Gold in Ratingen, Penelope is een beetje hetzelfde concept met zelf alcoholvrij drinken pakken enzo. Maar, dat de kleine waardekluisjes voor geld, telefoon etc. in Penelope bij de bar zelf zitten is voor mij een grote pre, dat voelt veilig. Er waren op maandag dames zat en ook van alles wat! Het eten was eigenlijk best wel goed en de sauna heerlijk. Ook een perfecte aufguss sessie in de sauna gehad, georganiseerd door en met goede afstemming onder de overige mannelijke bezoekers. Mijn kamergang was helaas niet voor herhaling vatbaar en ik ga ook geen recensie hierover schrijven, aangezien de dame het presteerde om whatsapp berichten te gaan lezen EN beantwoorden terwijl ik haar aan het neuken was. Maar goed, ik ben weer een hele aparte ervaring rijker hahhahaaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan