Een jaar of twee geleden was ik voor het eerst in Penelope. Ik was toen fan van Acapulco Gold, maar vond Penelope enorm tegenvallen. Het was middag, en er waren alleen wat oudere en dikkere dames. Uiteindelijk een lekkere meid geneukt, maar toen weer naar huis. Maar onlangs las ik dat er wel 40-50 hoeren zijn te vinden als je 's avonds gaat, dus toch nog eens proberen.
Ik kwam weer 's middags aan en was weer erg teleurgesteld. Ik zag eigenlijk niets neukbaars, alles met heel veel lipfiller, ook vaak silliconen, en heel veel 30+. Nee dank je. Maar aan het eind van de middag kwam er wat jong bloed binnenstromen. Uiteindelijk maar liefst zeven dames getest, leeftijden 18, 19, 19, 20, 22, 23 en 35. Qua uiterlijk vond ik er drie echt super, de rest waren ook prima te doen. En wat is het toch heerlijk om zonder condoom gepijpt te worden, vijf van de dames waren echt heel erg goed in pijpen.
Verder blijf ik een saunaclub niet echt iets voor mij vinden. Ik word doodmoe van de harde muziek. Het is binnen te donker om de waar echt goed te kunnen beoordelen. En ik heb helemaal geen behoeft aan al die naakte/half naakte mannen. Iedereen zijn smaak, natuurlijk! Maar voor af en toe vind ik het leuk, lekker nieuwe meiden uitproberen. Over een half jaar/jaar of zo weer terug.