Algemeen Club Den Biechtstoel, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mij ga je tegenkomen slaapmuts op 21/11. Vraag es naar Floris. Hopelijk bij mijn favorietje Nikky.
Heel amicale club, super vriendelijke uitbaters. Parking achteraan. Mooie zaak. Niet de grote massa.
Altijd iets om te eten altijd een cavaatje met de glimlach geserveerd.
Ok we zien elkaar daar wel
Nicky staat niet op de flyer
Maar het kan natuurlijk wel de mysterieuze dame zijn
 
Afgelopen zondag de 17e oktober weer geweest op de Slutty Sunday Afternoon.
Heavenlynikky, Rachel en MissLolyX waren de hoofdrolspelers van deze dag.
Ik ben gestart met Rachel door haar lekker te beffen terwijl zij 1 collega piipte en er 1 handmatig hielp.
Uiteindelijk met alle 3 sex en een geweldig geile middag gehad.

Hopelijk volgende keer (3e zondag van de maand) weer 3 geile dames en meer mannen.
Zijn ook 3 toppers
 
Afgelopen zondagmiddag weer een leuke dag gehad in Den Biechtstoel.
Helaas zo werd mij verteld waren Kelly en Tasha beiden door een positief Covid-19 testresultaat vervangen door Eva en Natasja.
De Mystery Lady was de 22 jarige Pauline (een leuk en geil Latina meisje)
De echte teleurstelling voor de fanatieke collega gangbangers en wellicht ook van de dames was het aantal collega gangbangers dat aanwezig was.
Kwam dat door de line-up? Zou kunnen (want die was natuurlijk flink gewijzigd) maar in mijn optiek zou dat zeker niet eerlijk zijn.
Ik kom tot de conclusie dat de verscherpte Coronamaatregelen (denk aan covid safe ticket en dan toch ook nog een mondmasker moeten dragen het aantal collega gangbangers laag hield.

Volgende maand beter.
Ik hoorde de 19e december zou er een Kerst-special moeten zijn met mogelijk 5 of 6 dames.

I'll be there....
 
Afgelopen zondagmiddag weer een leuke dag gehad in Den Biechtstoel.
Helaas zo werd mij verteld waren Kelly en Tasha beiden door een positief Covid-19 testresultaat vervangen door Eva en Natasja.
De Mystery Lady was de 22 jarige Pauline (een leuk en geil Latina meisje)
De echte teleurstelling voor de fanatieke collega gangbangers en wellicht ook van de dames was het aantal collega gangbangers dat aanwezig was.
Kwam dat door de line-up? Zou kunnen (want die was natuurlijk flink gewijzigd) maar in mijn optiek zou dat zeker niet eerlijk zijn.
Ik kom tot de conclusie dat de verscherpte Coronamaatregelen (denk aan covid safe ticket en dan toch ook nog een mondmasker moeten dragen het aantal collega gangbangers laag hield.

Volgende maand beter.
Ik hoorde de 19e december zou er een Kerst-special moeten zijn met mogelijk 5 of 6 dames.

I'll be there....
Ik zou er ook geweest zijn maar corona gooide roet in het eten
19 dec zal ik er ook zijn
 
Als iemand die totaal geen ervaring heeft met dit type etablissementen…hoe gaat dit er aan toe als single man?
Altijd vanuit gegaan dat dit voor koppels was? Maar het prikkelt om dit eens mee te maken.

Dm mag ook altijd uiteraard.
 
Als iemand die totaal geen ervaring heeft met dit type etablissementen…hoe gaat dit er aan toe als single man?
Altijd vanuit gegaan dat dit voor koppels was? Maar het prikkelt om dit eens mee te maken.
Een gangbang, zelfs in een parenclub, is eigenlijk altijd in de eerste plaats gericht op singles.

Tenzij je heel erg schuchter bent en/of je hem niet omhoog krijgt als er anderen staan toe te kijken, kom je dus bij een gangbang altijd wel aan je trekken.

Gewoon netjes aanschuiven bij de dames en wanneer het je beurt is, gaan met die banaan!
 
Afgelopen zondag de 19e december was er de Kersteditie van de Slutty Sunday Afternoon.
Dit was de laatste van het jaar 2021.

Er waren uiteindelijk 4 dames (Pauline, Daisy, Tasha en Natascha), 17 mannen en 6 koppels.
Ikzelf had graag meer mannen in actie gezien bij de dames maar, ondanks de onverdiende lage opkomst heb ik weer een zeer geslaagde middag gehad.

Pauline, is niet helemaal mijn type, net iets te vol die heb ik dus zelf niet bezocht.
Daisy, met deze jongedame ben ik wel 3 keer bezig geweest. Wat een heerlijk lijfje en nog lekkerder poesje. Lekker gebeft en geneukt.
Tasha is een heerlijk beest die ook lekker doorging.
Natascha is ook niet echt mijn type maar gelukkig vonden de andere heren haar wel fijn waardoor ik dus meer gelegenheid had om bij Daisy en Tasha te zijn.

Hopelijk worden de gangbangs in Den Biechtstoel komemd jaar wel beter bezocht en krijg ik meer actie te zien op de matrassen.

Voor alle gangbangcollega's fijne feestdagen en wie weet tot ooit.
 
Afgelopen zondag de 19e december was er de Kersteditie van de Slutty Sunday Afternoon.
Dit was de laatste van het jaar 2021.

Er waren uiteindelijk 4 dames (Pauline, Daisy, Tasha en Natascha), 17 mannen en 6 koppels.
Ikzelf had graag meer mannen in actie gezien bij de dames maar, ondanks de onverdiende lage opkomst heb ik weer een zeer geslaagde middag gehad.

Pauline, is niet helemaal mijn type, net iets te vol die heb ik dus zelf niet bezocht.
Daisy, met deze jongedame ben ik wel 3 keer bezig geweest. Wat een heerlijk lijfje en nog lekkerder poesje. Lekker gebeft en geneukt.
Tasha is een heerlijk beest die ook lekker doorging.
Natascha is ook niet echt mijn type maar gelukkig vonden de andere heren haar wel fijn waardoor ik dus meer gelegenheid had om bij Daisy en Tasha te zijn.

Hopelijk worden de gangbangs in Den Biechtstoel komemd jaar wel beter bezocht en krijg ik meer actie te zien op de matrassen.

Voor alle gangbangcollega's fijne feestdagen en wie weet tot ooit.
Ik ben het hier mee eens. Jammer van de laage opkomst maar aan meiden geen gebrek.
Heerlijk om daisy(24?) en pauline(22) bezig te zien. Ik hou van jonge geile meiden met mooie gezichtjes. Ik heb beide gevoeld en geproefd. Geile pauline volg ik op twitter en zag dat zij en daisy vriendinnen zijn zie hun 2 graag vakerrrr
Tasha ook altijd een feest om haar te zien. Heerlijk beest ja !
 
Is er al iemand naar de Topless avond geweest op zaterdag? Is er dan veel actie en hoe is het publiek dan samengesteld (vooral oudere/jongere koppels, alleengaande vrouwen, single mannen).
 
Alles incl duurt zo een zelftest een minuut of 15 en die mag je gewoon binnen uitzitten weliswaar met je mondkapje op.
Is de test negatief dan mag je mondmasker af.
En omdat er getest MOET worden heeft de club de openingsuren van de gangbang met een half uur verlengd. Dus per saldo verlies je niets van je tijd om actief te kunnen zijn.

I
 
Ik zou hier ook graag eens aan deelnemen , niemand ervaring ?
Ik ben hier gisteren geweest. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wel veel single mannen aanwezig dat was dringen geblazen. Er was een single dame maar wow wat een mooie vrouw ik smolt weg toen ik in haar ogen keek. Op haar wachten was voor mij zeer zeker de moeite waard.
Is er al iemand naar de Topless avond geweest op zaterdag? Is er dan veel actie en hoe is het publiek dan samengesteld (vooral oudere/jongere koppels, alleengaande vrouwen, single mannen).
 
Ik ben hier gisteren geweest. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Wel veel single mannen aanwezig dat was dringen geblazen. Er was een single dame maar wow wat een mooie vrouw ik smolt weg toen ik in haar ogen keek. Op haar wachten was voor mij zeer zeker de moeite waard.
Gister avond waren er een paar jonge koppels wat oudere koppels. Verder veel mannen en een super lekkere dame waar ik zeer zeker nogmaals voor terug ga komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan