WHEM Club Freya in Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
424
29/09/21
349
41
Wie o wie heeft ervaring met Club Freya.

Ik zie vaak advertenties staan op SJ, maar het lijkt me ook te mooi om waar te zijn.

Ben benieuwd voordat ik de poging ga wagen.

Ps, ik heb geen bestaande topic gevonden. Mocht ik met mijn neus gekeken hebben, hoor ik het graag.
 
Ik wil die club een keer bezoeken. Maar iets houdt me tegen. Vooral het stukje "te mooi om waar te zijn"
Het is eigenlijk een sexshop met priveruimtes waar naast de gangbangs ook de dames prive ontvangen. Ik was ook behoorlijk terughoudend de eerste keer maar het viel me zeker niet tegen. Ik heb bewondering hoe ze aan de mooie jonge meiden komen (type studentes). Het is voor mij wel een behoorlijk stukje rijden en houd rekening met de TOL-weg/tunnel.
 
Ben daar weleens geweest bij een van de gangbangs, Hele mooie slanke, jonge meiden echt top.
Alleen de ruimte waar de gangbang plaatsvindt is redelijk klein en slechte ventilatie dus gaat snel stinken naar zweet enz.
Laatste keer gebruikten ze twee ruimtes en dat was perfect.
Klopt, ik was gisteren op de geile GB van cumslut Katja. Toen werden ook 2 kamers gebruikt voor de actie met Katja.
 
Als ik die advertenties lees van Freya
Pure winst maximalisatie is het daar
Vergeleken met vroeger
Doet men bvb gangbang moet men bijbetalen voor boven te mogen blijven
Wordt er nog extra geld uit uw zakken geklopt
Een gangbang met weinig volk is afgelopen op een uurtje
Vroeger waren het andere tijden
50 € voor een hele avond gangbang van de kelder tot de zolder
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan