Algemeen Club Goesting, De Klinge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben op woensdagnamiddag 18/02 naar de Slim & Curvy Sluts gangbang geweest in Club Goesting 😜

Ik heb eerst aan de bar iets gedronken en kennis gemaakt met medegangbangers en een knappe zuiderse slet 🤩

Daarna heb ik ook gedaan waar ik voor gegaan was: in het labyrint met speelkamers jacht maken op de sletten, bespringen wat beweegt en slettenkutjes en -mondjes met veel goesting neuken.🤘

Ik ben van plan in een van de komende weken op maandag mijn eerste bezoek te gaan plannen.
Wat kan ik verwachten qua drukte en verhouding m / v? Is dit vergelijkbaar met Amai?
Of iemand nog tips en trucs voor me?

Gelezen.
Meeste ervaringen zijn al van jaren terug van de goede oude tijd. Verder heel veel mindere en soms een goede ervaring. Tja dat maakt het er niet makkelijker op.
Misschien toch maar proberen. Veel andere zaken als Amai en Azzurra ken ik niet. Al vond ik Amai afgelopen jaar toch wel heel druk en is Azzurra toch wel een eind rijden.
Dit ook omdat ik enkel door de weeks overdag in de gelegenheid ben om wat te bezoeken.

Afgelopen maandag voor de eerste keer hier geweest. Alles bij elkaar geen hele slechte ervaring. Dit misschien ook door de lage verwachting door de niet al te positieve berichten.
Ik was er al vanaf de opening. Gelijk met een aantal koppels. Uitgekleed en aan de bar een drankje gaan doen. Daar zaten een drietal koppels. En een koppel in het lounchgedeelte. Na het drankje de boel eens gaan verkennen. Locatie was kleiner dan de club waar ik al eens geweest ben. Maar toch voldoende mogelijkheden. Wat me opviel waren de vele rekken met handdoeken en wasmanden. Dit is wel een pluspunt. En de keukenrollen die je overal tegen komt.
Daarna aan de bar weer een drankje gaan doen. Ondertussen was de man van het stel in het lounchgedeelte bezig de spreidstang aan te brengen bij zijn vrouw. Waarna een van de heren tussen haar benen plaats nam. Ondertussen gingen de andere koppels ook een plekje opzoeken.
Na het drankje nog eens een rondje gaan doen. Op verschillende plaatsen actie met de nodige heren. Later in de middag zijn er nog een paar koppels bijgekomen.
Voor mij een geslaagde middag. In 3 uurtjes 2 keer mogen komen en met verschillende koppels mee mogen doen. Gemiddelde leeftijd van de bezoekers schat ik op 50. Verhouding v/m 1 op 5. En natuurlijk loopt er altijd een haantje rond wat van actie naar actie moet rennen en je daarbij zowat onderste boven loopt.
Maar verder een gemoedelijke sfeer.

Aangezien ik in de buurt woon (net over de grens NL) lijkt het me leuk om op een maandag hier eens laag drempelig zonder verwachting te ervaren hoe het er aan toe gaat in zo'n club.
Ik ben een M35, sta voor veel open, maar voel me alleen aangetrokken tot vrouwen.
Ik lees veel reacties van alleengaande mannen die hier sex met koppels hebben, maar is dit dan ook sex met de man of gewoon een trio voor de vrouw of kijkt de man bijv. alleen maar?
Of zijn er de maandag ook genoeg alleengaande vrouwen aanwezig?

Aangezien ik in de buurt woon (net over de grens NL) lijkt het me leuk om op een maandag hier eens laag drempelig zonder verwachting te ervaren hoe het er aan toe gaat in zo'n club.
Ik ben een M35, sta voor veel open, maar voel me alleen aangetrokken tot vrouwen.
Ik lees veel reacties van alleengaande mannen die hier sex met koppels hebben, maar is dit dan ook sex met de man of gewoon een trio voor de vrouw of kijkt de man bijv. alleen maar?
Of zijn er de maandag ook genoeg alleengaande vrouwen aanwezig?
Meestal kijkt de man van het koppel toe, of gaat het om een trio. En het gebeurt ook dat de vrouw van het koppel het geil vindt om omringd, en soms ook verwend te worden, door meer dan 1 of 2 mannen.

Terug
Bovenaan Onderaan