Wat bedoel je met meestal goed op zondag?cupido is ook zeer afhankelijk van welk moment
freya in hulst meestal op zondag boven goed
eroxx nogal ver en druk tegenwoordig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat bedoel je met meestal goed op zondag?cupido is ook zeer afhankelijk van welk moment
freya in hulst meestal op zondag boven goed
eroxx nogal ver en druk tegenwoordig
Ik zou zeggen lees de vorige reacties maar eens op je gemak door. Ik kom er in ieder geval al een aantal jaren niet meer.Ik ben van plan in een van de komende weken op maandag mijn eerste bezoek te gaan plannen.
Wat kan ik verwachten qua drukte en verhouding m / v? Is dit vergelijkbaar met Amai?
Of iemand nog tips en trucs voor me?
Meestal kijkt de man van het koppel toe, of gaat het om een trio. En het gebeurt ook dat de vrouw van het koppel het geil vindt om omringd, en soms ook verwend te worden, door meer dan 1 of 2 mannen.Aangezien ik in de buurt woon (net over de grens NL) lijkt het me leuk om op een maandag hier eens laag drempelig zonder verwachting te ervaren hoe het er aan toe gaat in zo'n club.
Ik ben een M35, sta voor veel open, maar voel me alleen aangetrokken tot vrouwen.
Ik lees veel reacties van alleengaande mannen die hier sex met koppels hebben, maar is dit dan ook sex met de man of gewoon een trio voor de vrouw of kijkt de man bijv. alleen maar?
Of zijn er de maandag ook genoeg alleengaande vrouwen aanwezig?