Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
? Je moet in Mabuhay toch niet bijbetalen voor extra's? Pcm en tz zijn inbegrepen.

Dat staat er toch helemaal niet! Waar lees jij dat?
Er staat dat drie huizen in de buurt het Duits model volgen.

Andere zaken buiten tz en pzc waren wel bijbetalen op de kamer. Met uitzondering van Lorena en Candy, daar mocht alles.

Betreffende de kookwekker van Monica of Samantha, dat is overal zo.
Ik zet altijd mijn stopwatch als de dame terug is op de kamer. Het gebeurde al eens dat Monica maximum 5 minuten te vroeg riep en dan riep ik gewoon terug ik ga nog opfrissen.

Welke twee huizen volgen dan nog meer het Duitse model? House of Pleasure deed dat ook, maar die is nu dicht. Daar vroegen ze overigens vaak wel extra voor PZC.

Oei, ben blijkbaar in het Spaans aan het schrijven? Ik vermelde er 3. Bezocht daar telkens dames die ik elders had gedate en kreeg keer op keer te horen: normaal bijbetalen maar voor jou niet.

Laatst bewerkt:
Vandaag voor de eerste keer bij mabuhay geweest. In de middag, geen autos op de parkeerplaats. Oriana gekozen en nog een andere dame voor happy hour. Na het eerste halfuur kwamen er twee andere dames op de kamer "enige 2 die beschikbaar zijn". Sol eruit gekozen, dikke prima.
Het is een vettige aftandse bende, het huis. Oriana is niks voor mij, Sol daarentegen wel. Voor €100 een uur met 2 verschillende dames vind je nergens. Had wat extra gevraagd vandaar 100.
Volgende keer Sol alleen voor een uur. Zelfs met extra ben ik dan slechts 125 kwijt waar ik elders 200 kan neerleggen. Dan mag het wat minder proper zijn, volgende keer slippers en handdoek mee.

Vandaag nog eens lang geweest. Er is inderdaad een nieuwe aanwinst, Noelia uit Ecuador. Een mooie verschijning, ik denk zond de dertig, A-cup (misschien B) met daarop een geweldig paar tepels. Dit zijn echt de grootste die ik al gezien heb (buiten enkele formaten op video). Je mag ze ook bespelen ;).
Ze is slank gebouwd, mooi egale lichtdonkere huid, mooi naturel gitzwart lang haar. Een beuaty, hoewel misschien net iets te klein (1, 55 m?) om een model te zijn :unsure:. Ze blijft nog tot eind augustus.
Later zet ik nog een review over mijn bezoek.
Ook aanwezig: Sara, Sol, Orianna, Yuli en Monica. Ik had gedacht om een happy hour te kunnen doen met de twee nieuwe aanwinsten (Noelia en Sara), maar Sara was langdurig bezig :(. Het was bovendien enorm druk (11.15 u). Ik heb zelfs 20 minuten gewacht in de auto om een van deze nieuwe dames te kunnen strikken, maar dat ik er graag voor over. Ondertussen waren er nog enkele Nederlanders langsgekomen zodat op een bepaald ogenblik 6 auto's op de parking stonden (meer kan niet). Voor een van de collega's zat er ook niets anders op dan te wachten omdat alle bedden bezet waren. Monica is me dan komen roepen op de parking toen Noelia terug beschikbaar was (Sara was nog bezig). Fijne service (y).
Tongzoenen en beffen ook in het standaard pakket bij Noelia?

Terug
Bovenaan Onderaan