Vandaag nog eens lang geweest. Er is inderdaad een nieuwe aanwinst, Noelia uit Ecuador. Een mooie verschijning, ik denk zond de dertig, A-cup (misschien B) met daarop een geweldig paar tepels. Dit zijn echt de grootste die ik al gezien heb (buiten enkele formaten op video). Je mag ze ook bespelen

.
Ze is slank gebouwd, mooi egale lichtdonkere huid, mooi naturel gitzwart lang haar. Een beuaty, hoewel misschien net iets te klein (1, 55 m?) om een model te zijn

. Ze blijft nog tot eind augustus.
Later zet ik nog een review over mijn bezoek.
Ook aanwezig: Sara, Sol, Orianna, Yuli en Monica. Ik had gedacht om een happy hour te kunnen doen met de twee nieuwe aanwinsten (Noelia en Sara), maar Sara was langdurig bezig

. Het was bovendien enorm druk (11.15 u). Ik heb zelfs 20 minuten gewacht in de auto om een van deze nieuwe dames te kunnen strikken, maar dat ik er graag voor over. Ondertussen waren er nog enkele Nederlanders langsgekomen zodat op een bepaald ogenblik 6 auto's op de parking stonden (meer kan niet). Voor een van de collega's zat er ook niets anders op dan te wachten omdat alle bedden bezet waren. Monica is me dan komen roepen op de parking toen Noelia terug beschikbaar was (Sara was nog bezig). Fijne service

.