Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerlijk gezegd, de zaak in Kiewit vroeger was in veel vuilere staat. Ik vind het nu nog meevallen en hygiëne van de meiden is top. Ik kom er dus ook al vele jaren en nog steeds soms een paar keer per maand. Voor dat geld vind je nergens zo'n service. Ok in de privé is ook geweldige service te vinden, maar tegen een heel andere prijs en ook veel tegenvallers. De Duitser met zijn vrouw Ling zijn nog steeds de baas en komen af en toe nog eens langs. Ken hun ook al jaaaaaren. Kak! Ik blijk oud te worden.
Kijk...iedereen zijn eigen ding. Ik ben op een bepaald moment selectiever geworden. En ik betaal veel meer. Ik blijf soms 2-3 uur met 2 latina's tegelijk. Wijn of champagne breng ik zelf mee.
En ik zie je regelmatig op diverse locaties. Krijg ook hun nummers uit Nederland, Spanje, Dom.Repb. of Colombia. Ze kijken niet meer op de klok. De klik is er ook. Maar dat is geen tarief Happy Hour meer, logisch. Gelukkig kan ik het mij veroorloven. Carpe Diem. Het leven is te kort.
90% woont in Spanje, veel in Madrid, maar ken er ook uit Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Groningen. En spreken soms zelfs nederlands. Hoeft niet, ik spreek spaans. Maar je bent vip dan.

Laatst bewerkt:
Ik kwam er vroeger veel. Goede ervaringen. Maar niet meer. Het is er te vuil op alle gebieden. Vloer, beddengoed, alles wat je aanraakt zit vol microbacteriën of huisstofmijt. Ik neem geen risico's. Ik heb mijn vaste privé dames die mij telkens op voorhand een apje sturen als ze in een regio zijn van 50km waar ik woon. Er dan zijn ze vaak met 3 tegelijk op hetzelfde adres. Ze zijn als vriendinnen. Ik betaal ze hun prijs, neem een flesje wijn of parfum mee. En ze kijken niet op de klok. Als je hun met respect behandelt, krijg je veel terug. En ben je een trouwe vip klant. Nee, huisjes met snelle afwerk/of naarbuitenwerken-service, pakt niet meer bij mij. En de zwarte lijst met privés die op hun profielen alles beloven en niks doen, wordt helaas altijd maar langer.
Nog vergeten....de jaren geleden dat ik er 2 keer per maand kwam, en er is inderdaad toen leuke knappe latina's bij zaten, en pzc alsook tz en sporadisch bij een klik zelfs nzc, heb ik 1 keer een pijnlijke SOA opgelopen. Gelukkig niet erger... Dat zou ik daar nu niet meer durven. Ken de zaak nog van in Kiewit in de bos. Met de Duitser als baas en zijn Filippijnse die alles meedeed bij de klant...zullen nog wel wandelaars zijn van uit die tijd?

Ik heb nu mijn favoriete latina's die uit Nederland komen en omwille van logische privacy redenen hun toernee in België en Duitsland komen doen. En die goede klik bij hun, laat me niet meer veranderen. 😄😇😍
Over welke latina's heb je het? Adverteren ze ook?

Over welke latina's heb je het? Adverteren ze ook?
Ja ze adverteren maar weinig. Ze hebben hun vast kliënteel. Af en toe vind je er op RL. Deze die ik vorige en afgelopen week bezocht, zaten in Vlaams-Brabant, maar zijn alle 3 vandaag terug naar Nederland. Ze komen half september terug. Het was een leuke mix van blank, mulatto en negrita. En ze weten van samenwerken. Leeftijden mix ook speciaal tussen 24 en 48 jaar. Het ultieme is een trio van die mix. In September RL in de gaten houden.

Terug
Bovenaan Onderaan