Kijk...iedereen zijn eigen ding. Ik ben op een bepaald moment selectiever geworden. En ik betaal veel meer. Ik blijf soms 2-3 uur met 2 latina's tegelijk. Wijn of champagne breng ik zelf mee.Eerlijk gezegd, de zaak in Kiewit vroeger was in veel vuilere staat. Ik vind het nu nog meevallen en hygiëne van de meiden is top. Ik kom er dus ook al vele jaren en nog steeds soms een paar keer per maand. Voor dat geld vind je nergens zo'n service. Ok in de privé is ook geweldige service te vinden, maar tegen een heel andere prijs en ook veel tegenvallers. De Duitser met zijn vrouw Ling zijn nog steeds de baas en komen af en toe nog eens langs. Ken hun ook al jaaaaaren. Kak! Ik blijk oud te worden.
En ik zie je regelmatig op diverse locaties. Krijg ook hun nummers uit Nederland, Spanje, Dom.Repb. of Colombia. Ze kijken niet meer op de klok. De klik is er ook. Maar dat is geen tarief Happy Hour meer, logisch. Gelukkig kan ik het mij veroorloven. Carpe Diem. Het leven is te kort.
90% woont in Spanje, veel in Madrid, maar ken er ook uit Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Groningen. En spreken soms zelfs nederlands. Hoeft niet, ik spreek spaans. Maar je bent vip dan.
Laatst bewerkt: