Club New Riddershof, Hamme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met spijt moet ik zeggen dat deze club definitief gesloten is.
Was 1 van mijn favorite clubs voor naar toe te gaan.
Had paar maand geleden email confirmatie gekregen dat ze niet meer open zal gaan.
 
Met spijt moet ik zeggen dat deze club definitief gesloten is.
Was 1 van mijn favorite clubs voor naar toe te gaan.
Had paar maand geleden email confirmatie gekregen dat ze niet meer open zal gaan.
Beste Wolfiez, was inderdaad een sfeervolle club. Ook bizar dat er geen overnemer gevonden werd of dat deze club definitief zou sluiten. Een vervanger voor deze club zoeken is de dag van vandaag moeilijk en ben evenzeer benieuwd waar de regelmatige bezoekers van deze club actueel naartoe gaan.
 
Boehoehoe.. huil huil... ik had al een angstig vermoeden maar om dit nu, juist op een maandagochtend te moeten lezen...

Pesthumeur verder vandaag, niet storen.
Beste en vooral meest relaxte middagen gehad, met Mariska ja, en al die vriendinnen van haar. Misschien, nee wel zeker, niet de meest flitsende club maar altijd sfeertje zelfs als je per ongeluk eens op een middag kwam dat er geen feest was kwam je toch wel aan je trekken.

En geen oordopjes nodig.
En het is de club waar ik ooit de mooiste lekkerste jonge "gastdame"(van een koppeltje) heb mogen treffen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan