Algemeen Club The Climax, Balen

genietvansex

Wandelaar
8 apr 2022
27
16
Ik spreek hier nu niet voor of tegen eender welke parenclub, maar een parenclub kan je echt niet vergelijken met een FKK club in Duitsland. Daar ben je een veelvoud van het geld kwijt dat je in een parenclub kwijt bent.
En een totaal ander concept. Dat zijn appels met peren vergelijken.
Een club waar twee koppels komen, en de rest afwerkdames zijn, is geen parenclub. Alleen in naam misschien

• Leuk
Waarderingen: Clubgaander

genietvansex

Wandelaar
8 apr 2022
27
16
Ik was er vorige week donderdag en had die vibe ook. Toen slechts één koppeltje aanwezig en die waren snel weer weg en voor de rest afwerkdames die je kwakje er aan de bar zo snel mogelijk proberen uit te trekken. Hier in deze club is de kans op spontane koppeltjes waarmee je sex kan hebben zeer klein, ze teren echt op afwerkdames. Je had dan geluk dat je toch een koppeltje hebt kunnen spotten want die kans is zeer nihil, vorige week slechts ééntje en die waren dan direct weg...hoeveel zag jij er gisteren? En hoeveel afwerkdames telde je?
Twee koppels. Een daarvan zeer actief, Ik werd uitgenodigd om hun te vergezellen

Tarzan80

Newbie
30 aug 2022
10
12
Twee koppels. Een daarvan zeer actief, Ik werd uitgenodigd om hun te vergezellen
Dat is geen vetpot. Op hun gastenboek spreekt iemand over 5 koppels maar hier heb ik eerder al eens gelezen dat dit gestuurd wordt door de beheerder zelf onder alle soorten namen. Promoboek zeg maar...al dan niet met leugens.
@Feyenoord, dan kom je toch in de verkeerde clubs... bornedries, Acanthus, Mystique, Amai en eroxx tellen veel koppels en ik zie ze die nu niet allemaal betalen daar.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Clubgaander

Kwillem1

Vaste klant
7 jul 2021
210
198
50
Poederlee
Aantal koppels die niet worden betaald door een clubeigenaar is op 2 vingers te tellen.. wake up wandelaars !!!
De meeste koppel betalen gewoon inkom. OK die inkom is een pak lager dan die van een single man. En het is voor hen voordeliger om naar een club te gaan dan gewoon thuis te blijven. Ze halen het er al uit door gewoon te eten en te drinken. En er zullen koppels tussen zitten die betaald worden, maar dat merk je snel.
Single dames zijn er meer die betaald worden en dat merk je snel, maar in een aantal clubs (Eroxx, Amai) komen ook single dames die niet betaald worden. In Amai zijn er volgens mij op events die ze zelf organiseren helemaal geen huisdames.
En het is niet de eerste keer dat ik in een parenclub kom en heb regelmatig contact met dames en koppels.

• Leuk
Waarderingen: Tarzan80 en Knipoog

Knipoog

Meubelstuk
29 jul 2021
1.964
2.606
bij Climax ook wel een koppel gezien, die alleen met elkaar sex hebben, en lekker eten en drinken en kijken naar de actie .En dat voor 50€ ! Je kan ook whisky pakken he. Een kamer in bijv. Claridge in Geel is toch ook 40€

21 feb 2022
11
15
Heb Climax al een redelijk aantal keer bezocht op diverse middagen en avonden en vindt er de sfeer de laatste tijd minder ongedwongen / gezellig mede door de “Events”. Het zal goed bedoeld zijn al die events maar haalt toch de ongedwongen sfeer welke er eerst heerste naar beneden. Komt allemaal plichtmatig en “geforceerd gezellig” over. Alle huisdames moeten deelnemen aan deze events (lijkt bijna wel of ze hiertoe verplicht worden). Als je als bezoeker niet wil deelnemen aan zo’n event sta je d’r maar wat ongemakkelijk bij te kijken en is er verder weinig te beleven in de club. Erg jammer...... Ik hoop dat af en toe een eventloze middag ook op het programma komt te staan “zoals vroeger” 😉

Laatst bewerkt:

Donny

Newbie
28 aug 2022
10
7
bij Climax ook wel een koppel gezien, die alleen met elkaar sex hebben, en lekker eten en drinken en kijken naar de actie .En dat voor 50€ ! Je kan ook whisky pakken he. Een kamer in bijv. Claridge in Geel is toch ook 40€
Dus u bent van mening dat je als koppel naar een parenclub gaat, je effectief van partner moet ruilen of dat je vrouw er maar een single man moet bijnemen, of dat je als koppel er een single man moet bijnemen.

Nacho1

Wandelaar
15 jun 2022
31
27
Ik vind het net een voordeel dat je als wat onzekere single man die geen adonis is, toch aan seks kunt geraken dankzij de 'afwerkdames' zoals ze soms smalend worden genoemd.
In andere parenclubs heb ik dit nooit zo ervaren zoals bij The Climax. Daar stond ik vaak voor spek en bonen bij en was ik vooral toeschouwer. Vaak gebeurt het ook dat koppels geen single man toelaten bij hun, maar zoeken ze vaker andere koppels op. Ja, er zijn uiteraard ook wat uitzonderingen.

• Leuk
Waarderingen: oude sloeber en Knipoog