Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik spreek hier nu niet voor of tegen eender welke parenclub, maar een parenclub kan je echt niet vergelijken met een FKK club in Duitsland. Daar ben je een veelvoud van het geld kwijt dat je in een parenclub kwijt bent.
En een totaal ander concept. Dat zijn appels met peren vergelijken.
Een club waar twee koppels komen, en de rest afwerkdames zijn, is geen parenclub. Alleen in naam misschien
 
Ik was er vorige week donderdag en had die vibe ook. Toen slechts één koppeltje aanwezig en die waren snel weer weg en voor de rest afwerkdames die je kwakje er aan de bar zo snel mogelijk proberen uit te trekken. Hier in deze club is de kans op spontane koppeltjes waarmee je sex kan hebben zeer klein, ze teren echt op afwerkdames. Je had dan geluk dat je toch een koppeltje hebt kunnen spotten want die kans is zeer nihil, vorige week slechts ééntje en die waren dan direct weg...hoeveel zag jij er gisteren? En hoeveel afwerkdames telde je?
Twee koppels. Een daarvan zeer actief, Ik werd uitgenodigd om hun te vergezellen
 
Twee koppels. Een daarvan zeer actief, Ik werd uitgenodigd om hun te vergezellen
Dat is geen vetpot. Op hun gastenboek spreekt iemand over 5 koppels maar hier heb ik eerder al eens gelezen dat dit gestuurd wordt door de beheerder zelf onder alle soorten namen. Promoboek zeg maar...al dan niet met leugens.
@Feyenoord, dan kom je toch in de verkeerde clubs... bornedries, Acanthus, Mystique, Amai en eroxx tellen veel koppels en ik zie ze die nu niet allemaal betalen daar.
 
Laatst bewerkt:
Aantal koppels die niet worden betaald door een clubeigenaar is op 2 vingers te tellen.. wake up wandelaars !!!
De meeste koppel betalen gewoon inkom. OK die inkom is een pak lager dan die van een single man. En het is voor hen voordeliger om naar een club te gaan dan gewoon thuis te blijven. Ze halen het er al uit door gewoon te eten en te drinken. En er zullen koppels tussen zitten die betaald worden, maar dat merk je snel.
Single dames zijn er meer die betaald worden en dat merk je snel, maar in een aantal clubs (Eroxx, Amai) komen ook single dames die niet betaald worden. In Amai zijn er volgens mij op events die ze zelf organiseren helemaal geen huisdames.
En het is niet de eerste keer dat ik in een parenclub kom en heb regelmatig contact met dames en koppels.
 
bij Climax ook wel een koppel gezien, die alleen met elkaar sex hebben, en lekker eten en drinken en kijken naar de actie .En dat voor 50€ ! Je kan ook whisky pakken he. Een kamer in bijv. Claridge in Geel is toch ook 40€
 
Heb Climax al een redelijk aantal keer bezocht op diverse middagen en avonden en vindt er de sfeer de laatste tijd minder ongedwongen / gezellig mede door de "Events". Het zal goed bedoeld zijn al die events maar haalt toch de ongedwongen sfeer welke er eerst heerste naar beneden. Komt allemaal plichtmatig en "geforceerd gezellig" over. Alle huisdames moeten deelnemen aan deze events (lijkt bijna wel of ze hiertoe verplicht worden). Als je als bezoeker niet wil deelnemen aan zo'n event sta je d'r maar wat ongemakkelijk bij te kijken en is er verder weinig te beleven in de club. Erg jammer...... Ik hoop dat af en toe een eventloze middag ook op het programma komt te staan "zoals vroeger" 😉
 
Laatst bewerkt:
bij Climax ook wel een koppel gezien, die alleen met elkaar sex hebben, en lekker eten en drinken en kijken naar de actie .En dat voor 50€ ! Je kan ook whisky pakken he. Een kamer in bijv. Claridge in Geel is toch ook 40€
Dus u bent van mening dat je als koppel naar een parenclub gaat, je effectief van partner moet ruilen of dat je vrouw er maar een single man moet bijnemen, of dat je als koppel er een single man moet bijnemen.
 
Ik vind het net een voordeel dat je als wat onzekere single man die geen adonis is, toch aan seks kunt geraken dankzij de 'afwerkdames' zoals ze soms smalend worden genoemd.
In andere parenclubs heb ik dit nooit zo ervaren zoals bij The Climax. Daar stond ik vaak voor spek en bonen bij en was ik vooral toeschouwer. Vaak gebeurt het ook dat koppels geen single man toelaten bij hun, maar zoeken ze vaker andere koppels op. Ja, er zijn uiteraard ook wat uitzonderingen.
 
Maar ook geen FKK club. En het is die vergelijking die ik aan de kaak stel.
En meer energie ga ik niet meer in deze discussie steken.
Ik maak de vergelijking wél omdat je voor een klein beetje meer geld bij zo'n FKK club terecht kunt. En dan echte seks kunt hebben, met strelen, tongzoenen etc. En waar jij je energie insteekt moet je zelf weten. Waar je je lul insteekt ook.
 
Ik vind het net een voordeel dat je als wat onzekere single man die geen adonis is, toch aan seks kunt geraken dankzij de 'afwerkdames' zoals ze soms smalend worden genoemd.
In andere parenclubs heb ik dit nooit zo ervaren zoals bij The Climax. Daar stond ik vaak voor spek en bonen bij en was ik vooral toeschouwer. Vaak gebeurt het ook dat koppels geen single man toelaten bij hun, maar zoeken ze vaker andere koppels op. Ja, er zijn uiteraard ook wat uitzonderingen.
Ieder zijn meug, maar op die afwerk seks knap ik helemaal af.
Bij een club zoals bijvoorbeeld amai kun je makkelijk seks krijgen met een dame van een koppel, als je ze op een 'normale' manier benadert. En dan dol je dikwijls een beetje met zo'n dame, je gaat bijvoorbeeld samen in de jacuzzi en/of sauna en daarna ga je lekker seksen samen. En als je geen adonis bent, ben je meestal ook wel tevreden met minder dan een fotomodel mag ik aannemen.
 
Dus u bent van mening dat je als koppel naar een parenclub gaat, je effectief van partner moet ruilen of dat je vrouw er maar een single man moet bijnemen, of dat je als koppel er een single man moet bijnemen.
Klopt je hebt gelijk. Niks moet in de club, alles mag. Maar als je op de superactieve dagen komt snap ik wel dat je weet waarvoor je komt. Zeker als de dames of koppels gratis entree hebben. Verschillende dagen genoeg.
 
Ieder zijn meug, maar op die afwerk seks knap ik helemaal af.
Bij een club zoals bijvoorbeeld amai kun je makkelijk seks krijgen met een dame van een koppel, als je ze op een 'normale' manier benadert. En dan dol je dikwijls een beetje met zo'n dame, je gaat bijvoorbeeld samen in de jacuzzi en/of sauna en daarna ga je lekker seksen samen. En als je geen adonis bent, ben je meestal ook wel tevreden met minder dan een fotomodel mag ik aannemen.
Op het gastenboek bij The Climax staat anders wel dat de mensen die er aanwezig zijn het voor de sex doen, er vraag nl iemand of er betaalde dames zijn. En natuurlijk is er een groot verschil tussen betaalde dames en dames die écht voor de geile sex komen, mannen merken dat verschil.
 
Op het gastenboek bij The Climax staat anders wel dat de mensen die er aanwezig zijn het voor de sex doen, er vraag nl iemand of er betaalde dames zijn. En natuurlijk is er een groot verschil tussen betaalde dames en dames die écht voor de geile sex komen, mannen merken dat verschil.

Er is nog een variant ! Namelijk dames die betaald hun hobby uitvoeren en die er zelf ook wel pap van lusten 🤗
 
En natuurlijk is er een groot verschil tussen betaalde dames en dames die écht voor de geile sex komen, mannen merken dat verschil.

Een van de meest gewaardeerde dames die ik ken (de inmiddels helaas niet meer actieve Dian) maakte eerst onbetaald het partycircuit tot een feestje (waar ze naar verluid vaak als eerste het matras op dook en er pas als laatste af kwam en tussendoor de hele tent over zich heen kreeg) voor ze van haar hobby haar beroep maakte. Op haar geilheid en inzet had dat ogenschijnlijk geen invloed, al zul je als betaalde dame natuurlijk ook wel eens moeten aanschuiven op dagen dat je minder zin hebt. Anderzijds ben ik zelf ook wel eens met tegenzin ergens aangeschoven (omdat mijn komst was aangekondigd en sommigen speciaal voor mij kwamen) en was mijn zin direct terug toen ik de eerste pik in mijn mondje geschoven kreeg.
 
Toch weer eens het Climax gastenboek of promo/leugenboek onder de loep genomen. Ik stel vast dat mijn eigen post niet gepubliceerd wordt omdat het wellicht iets te negatief was voor de club. De beheerder moet het goedkeuren maar doet dit dus niet. Nu zie ik wel een post waar ik bedenkingen bij heb. Er wordt daar een gebeurtenis van bij de concurentie aangehaald, deze negativiteit keuren ze wel goed maar over de eigen club niet...vreemd toch. Nog vreemder is de reactie die erop kwam... Een gewone bezoeker van het gastenboek kan NIET reageren op een reactie van een bericht...hij kan enkel zelf een bericht plaatsen wat dan met een beetje geluk erop komt. Dit wil zeggen dat de beheerder ZELF onder andere namen reacties plaatst op reacties. Dit lukt niemand dan alleen de beheerder. Hij kent zijn huiswerk duidelijk niet. Ik denk dat ze vooral zelf veel plaatsen onder allerhande namen en dat ze op deze manier hun eigen berichten beantwoorden, sterk bezig daar...
 
Toch weer eens het Climax gastenboek of promo/leugenboek onder de loep genomen. Ik stel vast dat mijn eigen post niet gepubliceerd wordt omdat het wellicht iets te negatief was voor de club. De beheerder moet het goedkeuren maar doet dit dus niet. Nu zie ik wel een post waar ik bedenkingen bij heb. Er wordt daar een gebeurtenis van bij de concurentie aangehaald, deze negativiteit keuren ze wel goed maar over de eigen club niet...vreemd toch. Nog vreemder is de reactie die erop kwam... Een gewone bezoeker van het gastenboek kan NIET reageren op een reactie van een bericht...hij kan enkel zelf een bericht plaatsen wat dan met een beetje geluk erop komt. Dit wil zeggen dat de beheerder ZELF onder andere namen reacties plaatst op reacties. Dit lukt niemand dan alleen de beheerder. Hij kent zijn huiswerk duidelijk niet. Ik denk dat ze vooral zelf veel plaatsen onder allerhande namen en dat ze op deze manier hun eigen berichten beantwoorden, sterk bezig daar...
dan zijn ze flink bezig om in de eigen voet te schieten , want elk zichzelf respecterend wandelaar checkt dit en voelt dit aan. men gaat het dan van de eendagsvliegen moeten hebben
 
De club kondigt niet langer de namen van de dames aan zoals vroeger. Het was wel een pluspunt . Waarom betalen zonder te weten welke dames er zullen zijn (voor oude of vooral voor nieuwe leden) .?
De advertentie is mooi, maar is het nog steeds de realiteit?
 
Op het gastenboek bij The Climax staat anders wel dat de mensen die er aanwezig zijn het voor de sex doen, er vraag nl iemand of er betaalde dames zijn. En natuurlijk is er een groot verschil tussen betaalde dames en dames die écht voor de geile sex komen, mannen merken dat verschil.
Ik heb jarenlange ervaring en weet het verschil goed tussen afwerk sex en echte sex. Deze dames krijgen betaald, en werken je het liefst zo snel mogelijk af.
 
Ik heb jarenlange ervaring en weet het verschil goed tussen afwerk sex en echte sex. Deze dames krijgen betaald, en werken je het liefst zo snel mogelijk af.
De laatste keer dat ik deze club verliet kwam ik ook 'afgewerkt' met de tong op de knieen de club uit. 😎
Ik vond het niet erg...😊
De mix die daar rondloopt is van vrouwen die er wel pap van lusten en ook huisdames die overigens een goede service leveren.
 
Passie vind je hier niet, afwerkdames zonder gevoel omdat het moet en geen koppels. Met een beetje pech krijg je er nog een gebroken pik bij. Er rukt er daar eentje aan je jongeheer dat je zin naar sex als sneeuw voor de zon verdwijnt. Dit is met uitstek de zaak waar het parenclub of spontane sex gehalte zeer laag ligt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan