Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14 maart deze club bezocht.
"Gangbang"
Na 2 keer bij de concurrent in balen te zijn geweest, waar je over de koppen kon lopen en 20 man om 1 vrouw vochten, kwam ik hier in een oase van rust.
Perfecte man/vrouw verhouding, 3/4 mannen op 1 vrouw.
Ik werd hartelijk welkom geheten door de eigenaren.
Uitgekleed en gedoucht en na een verkenningsrondje aangeschoven bij lekker blonde dame, beneden op een rond bed.
Wat geteased, gepijpt, gevoeld en even stevig geneukt.
Toen naar boven en daar lag een stel op bed, die me uitnodigde, genoten van alle gaatjes van deze lekkere vrouw!!
Ik ben wat gaan eten van het heerlijk buffet, heb buiten in de zon gezeten, sauna-tje gedaan, en toen weer naar binnen, gedoucht en klaar voor de volgende ronde.
Mensen, ik heb Genoten!
echt een aanrader!!!
 
Ik ben vandaag van plan om voor het eerst naar the climax te gaan. Wat kan ik verwachten qua dames? Komen er meestal veel koppels of zijn het enkel de vaste dames?
Paar maanden geleden had ik gekozen voor de buren van eroxx en daar vond ik het toen een beetje tegenvallen…
 
Ik ben vandaag van plan om voor het eerst naar the climax te gaan. Wat kan ik verwachten qua dames? Komen er meestal veel koppels of zijn het enkel de vaste dames?
Paar maanden geleden had ik gekozen voor de buren van eroxx en daar vond ik het toen een beetje tegenvallen…
Er is altijd een kans dat er een of twee koppeltjes komen gluren maar niet meedoen.. maar de 6 dames die er zijn gaan wel los hoor... dus PZC en tongen :) Ik hou met de griepepidemie en corona de boot af, eerst met de lente er vollop zijn, alvorens ik nog eens naar Balen rij. :) Amuseer je !! en Graag een verslagje
 
Vandaag even langs geweest. Van 12u45 tot 13u45, was niet echt mn ding qua dames. Buiten 1 milf met een heel strak lijf, waren het vooral iets molligere vrouwen. Het was ook een beetje een passieve bedoeling, beneden was echt echt amper iets te doen. Misschien was ik te vroeg, geen idee.

De club zelf is wel netjes, vriendelijk personeel etc. Maar denk niet nog eens terug te zullen gaan. Geef mij maar 2be, ramontiek of bungabunga.
 
Hallo,
Ik was aanwezig deze namiddag.
Wat een mooie middag… er is zelfs geneukt en gepijpt aan de bar, iedereen zo goed als naakt, later in de namiddag, door een bloedmooie dame van een amateurkoppel samen met miss lolly. Uiteindelijk haar meerdere maal laten afneuken op de matras beneden, door verschillende mannen. Ook bisex met miss lolly…
 
Ha, twee uiteenlopende ervaringen!

Ik zal de mijne geven.
Ik ben binnen geweest van 11.45 uur tot 15.15 uur.

Als eerste over de locatie. Die was prima. Kleedruimte en douches waren uitstekend. Alles was schoon, inclusief de toiletten.
De ontvangst was vriendelijk en ook de man achter de bar was vrolijk.
Het eten was lekker en werd verzorgd door de mooiste dame binnen. Helaas was dat alles wat ze deed…

Kortom; over de locatie, het personeel en het eten niets dan lof.

Dan hetgeen waar je eigenlijk voor komt. Ik kwam tegelijkertijd aan met Isaura die ik nog kende van eerdere gangbangs in Nederland met haar eigen organisatie. Zij kende mij duidelijk niet meer, maar ja, dat snap ik wel. Die heeft door de jaren zo ontzettend veel mannen gehad.
Het is overigens niet mijn type dus haar heb ik de rest van de middag ook niet opgezocht.

Het klopt wat Apauw zegt. De dames waren over het algemeen mollig, daar hou ik ook niet zo van.

Weet de namen niet van de dames, maar er was nog een donkerblonde dame die ook erg stevig was.
Twee dames met donker haar, één een kort staartje en één een mooie bos krullen. Beide ook niet de slankste, maar wel ok. Heb ze bieden 2x genomen.

Iets later kwam er nog een dame met een grote bos donkere krullen binnen. Wel heel strak, dat zal degene zijn waar Apauw aan refereerde. Maar deze dame is wel al een behoorlijk stuk ouder.

De 6e dame was Miss Lolly. Daarover later meer.

Al met al niet een line up waar ik in eerste instantie heel warm van wordt, zeker niet als je Ramontiek gewend bent. Aan de andere kant was de entree ook slechts € 100.

Ik schat dat er ca. 50 mannen aanwezig waren. Ben ik bij Ramontiek met mijn achter in de 40 en 85 kilo meestal een van de ouderen en zwaardere, nu absoluut niet. Onder het gemiddelde qua leeftijd en zeker qua gewicht.

De mannen waren inderdaad passief. De meiden waren ook niet heel uitnodigend, en ik dacht eerst dat ze niet echt wilde, maar dat klopte niet. Gaf je ze aandacht dan gingen ze meteen aan de slag. Het gros van de mannen was gewoon echt passief. Wel vond ik dat de meeste dames je wel zo snel mogelijk af wilden werken. Niet uitgebreid, snel pijpen, neuken klaar. Zelfs als er geen volgende stond te wachten. Er was dus veel 1 op 1 actie. Ook omdat veel mannen standje missionaris deden en dan volledig over de dame gingen liggen zodat er ook weinig ruimte was voor een ander.

Verder waren er ook drie stelletjes. Een was 60+ en die zochten uiteindelijk één man uit met wie ze in een afgesloten ruimte gingen spelen. Eigenlijk de derde man met de dame en de man van het stel keek toe.

Van het tweede stelletje was de vrouw heel groot. Een stuk groter dan ik en niet mijn type.

De derde dame was aanwezig met haar vriend (denk ik) en nog een andere man. Beiden groot en sterk en aanwezig. Deze dame had een perfect lijf, werkelijk niets op af te dingen, ook goed getraind. Ze trok dan ook veel bekijks. Haar gezicht is overigens niet zo bijzonder, dus bloedmooi zoals oude sloeber aangeeft vind ik niet.

Deze dame was in het begin voornamelijk met de twee mannen bezig met wie ze was. Een paar andere jonge mannen gingen een praatje maken en mochten voorzichtig meedoen. Betasten en af en toe gepijpt worden.

Uiteindelijk kwam Miss Lolly er bij staan. Deze dame was de hele dag al passief, stond daarvoor veel bij een andere, geklede man (misschien van de organisatie of haar vriend) en deed heel weinig.

Met de andere dame had ze wel plezier. Zoenen, voelen en uiteindelijk gingen ze met z'n tweeën ergens liggen om met elkaar te spelen en lieten ze zich neuken door die twee mannen die mee waren en het groepje jongere mannen wat zich aangesloten hadden. Die bleven de hele tijd bezig en toen die klaar waren dachten de andere mannen aan de beurt te zijn, maar helaas.

De dames hielden er mee op.
Van de dame van het stel kan dat uiteraard. Die bepaalt zelf wat ze wel wil en wat niet.
Miss Lolly echter zou zich ook om de anderen moeten bekommeren en die was eigenlijk alleen maar met zichzelf bezig.
Misschien dat het na 15.15 anders was, omdat oude sloeber het heeft over meerdere maal. Maar daarvoor was het zeker enkel voor geselecteerde mannen.

Ergens in de tussentijd nog een Thaise massage gehad en die wil ik zeker niet onbenoemd laten.
Leuke dame en een heerlijke massage.

Al met al is de prijs kwaliteitverhouding zeker niet slecht. € 100 is niet veel en je kunt 6 uur lang eten, drinken, massage krijgen en neuken met 6 verschillende vrouwen, al waren het er in de praktijk eigenlijk 5.

Het herhalingsgevaar zal voor mij echter niet groot zijn. Ik kan het me veroorloven om meer te betalen en dan betaal ik liever meer om met de dames van Ramon te spelen. Die vind ik ook zeker niet allemaal top, ik kijk altijd goed naar de line up, maar behalve dat ik die aantrekkelijker vind, zijn die ook gepassioneerder. Ik kan vrij goed beffen en heb Meryem en Veertje al naar menig orgasme gebeft. De dames hier, op de oudere slankere na, wilden gewoon snel pijpen neuken klaar. Dus behalve de dames vond ik ook de seks minder dan bij Ramontiek. Daarom betaal ik liever meer.

Voor de organisatie van de Climax: Mooie club, ga zo door, bepaal wat voor volk je wilt en bepaal daar de dames voor en baseer er de prijs op. En heb even een gesprek met Miss Lolly. Kan eigenlijk niet wat zij deed.

Voor € 100 kan ik het zeker wel aanraden. Hou je van mooier meiden (waarmee ik zeker niet wil zeggen dat ze lelijk waren hoor, want dat is ook niet het geval) en heb je meer geld te besteden, dan zijn er betere mogelijkheden
 
Vandaag even langs geweest. Van 12u45 tot 13u45, was niet echt mn ding qua dames. Buiten 1 milf met een heel strak lijf, waren het vooral iets molligere vrouwen. Het was ook een beetje een passieve bedoeling, beneden was echt echt amper iets te doen. Misschien was ik te vroeg, geen idee.

De club zelf is wel netjes, vriendelijk personeel etc. Maar denk niet nog eens terug te zullen gaan. Geef mij maar 2be, ramontiek of bungabunga.
Wel grappig... de dames van BungaBunga zijn bijna allemaal mollig en het is er daar over de koppen lopen.... 40 mannen en 5 vrouwen..want de koppels die daar zijn doen het niet met de mannen.. of toch zelden !!
 
Wel grappig... de dames van BungaBunga zijn bijna allemaal mollig en het is er daar over de koppen lopen.... 40 mannen en 5 vrouwen..want de koppels die daar zijn doen het niet met de mannen.. of toch zelden !!
Amai, dan heb ik gelukt gehad, want de keren dat ik er ben geweest waren er toch een paar heel hete milfen met een prachtig lichaam. Vb: Micha :p
 
Wel grappig... de dames van BungaBunga zijn bijna allemaal mollig en het is er daar over de koppen lopen.... 40 mannen en 5 vrouwen..want de koppels die daar zijn doen het niet met de mannen.. of toch zelden !!
Dit snap ik niet goed. De dames van Bunga Bunga zijn allemaal slank, wel wat ouder. De dames van het feestje van Bo Cremer zijn iets jonger, maar iets gezetter. Maar mollig zou ik ze nu ook weer niet noemen. Misschien verwar je beide feestjes. En op beide feestjes komen ook heel wat koppels die wel actief zijn. Enkele koppels zijn inderdaad niet actief en misschien heb je een slechte middag/avond getroffen. Ik heb er in elk geval heel andere ervaringen mee. Die feestjes zijn in mijn ogen allebei top zijn. maar nu terug naar de topic, Club Climax.
 
En waar is Mieke naar toe deze blonde Vlaamse MILF was iedere maandag te vinden in de Climax... Tijdenss corona, heeft ze verschillende privé feestjes georganiseerd met meerdere dames.
 
Afgelopen donderdag nog eens spontaan afgezakt naar onze Zuiderburen, had er weer eens zin in.

Was er wederom wat later, rond 13.30, op zich niet erg want dan is er de druk bij medebezoekers eraf en gaat 't er wat relaxter aan toe. Bij aankomst parking vol maar gelukkig 1 plaatsje vrij zodat ik niet in de berm hoefde te parkeren, ben ik niet zo'n fan van.

Vrolijke onthaal door de blonde dame bij de deur, snel ff een douche genomen en in de verschillende ruimtes gekeken welke dames er waren.

Boven was alleen de GB-ruimte in gebruik met op dat moment alleen Sandra die het druk had met een stevige man, na even wat toegekeken te hebben kreeg ik zin om mee te doen, haar heerlijke mondje was nog vrij maar daar dacht de andere heer anders over. Hij begon haar wat te claimen en nam haar mee naar een van de andere ruimtes, ik had geen zin om me hier druk over te maken en ging naar het bar gedeelte. Daar was het dit keer iets tammer, 1 van de 2 bedden bezet met volgens mij een dame van een stel en Sonja W. die al dansend, pijpent en neukend de middag daar doorbracht. Ik had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze ziet er toch wel lekker uit met al die tattoo's, wel jammer dat ze tijdens de actie altijd d'r broekje en topje aanhoudt, maar hey ieder z'n eigen keus, zij bracht later in de middag toch wel wat sfeer in de rustige zaak met een andere (Franstalige) knappe dame die er die middag voor 't eerst was. Toch wel leuk om schaamteloos naar die lekkere dansende dames te kunnen kijken.

Sandra was inmiddels ook naar 't bar gedeelte gekomen. Na een gezellig praatje haar samen met een aantal andere kerels haar in het bargedeelte heerlijk oraal / vingerend verwend waarbij zij heftig squirtend klaarkwam en ik haar daarna in missio (kort) geneukt heb, ik was inmiddels zo opgewonden geworden dat ik 't rubbertje helaas veel te snel volspoot in haar zeiknatte kutje. Zat weer behoorlijk onder de nattigheid na deze sessie dus weer ff opfrissen onder de douche, korte pauze genomen en wat gegeten in het restaurant. Dit was prima in orde, niets op aan te merken. Het weer was goed en er zaten ook wat stelletjes buiten maar had niet 't idee dat die op zoek waren naar actie. Ik heb 't in ieder geval niet gezien.

Na deze korte pauze even boven in de GB-ruimte gekeken en had 't geluk dat de nieuwe dame een gaatje vrij had, zij heeft me heerlijk diep en rustig gepijpt. Wel op tijd gestopt, wilde m'n kruid niet te vroeg verschieten. Weer naar 't bar gedeelte waar ik Sandra tegen het bevallige lijf liep, van rust kwam dus weinig en we zijn op 1 van de ronde bedden beland. Eerst samen tongend, trekkend, vingerend, beffend, daarna haar doggy genomen waarbij ze een andere man lekker afzoog. Wat een heerlijk kontje heeft deze dame toch.....pfff..... perfect uitzicht ;) Wat echt geil was is dat ik haar kutje lekker knijpend aan m'n pik voelde en we zowat tegelijkertijd klaarkwamen, ik spoot wederom diep in haar kutje 't rubbertje vol en vlak daarna kwam zij squirtend tegen mij aan klaar..... wat en natte bende is me dat geworden......

Ik zelf heb 't erg naar m'n zin gehad maar het was wel een wat tammere middag dan ik al wel eens eerder bij de Climax heb mee mogen maken, lag vooral aan de heren die wat afwachtend bleven zitten.
 
Afgelopen donderdag nog eens spontaan afgezakt naar onze Zuiderburen, had er weer eens zin in.

Was er wederom wat later, rond 13.30, op zich niet erg want dan is er de druk bij medebezoekers eraf en gaat 't er wat relaxter aan toe. Bij aankomst parking vol maar gelukkig 1 plaatsje vrij zodat ik niet in de berm hoefde te parkeren, ben ik niet zo'n fan van.

Vrolijke onthaal door de blonde dame bij de deur, snel ff een douche genomen en in de verschillende ruimtes gekeken welke dames er waren.

Boven was alleen de GB-ruimte in gebruik met op dat moment alleen Sandra die het druk had met een stevige man, na even wat toegekeken te hebben kreeg ik zin om mee te doen, haar heerlijke mondje was nog vrij maar daar dacht de andere heer anders over. Hij begon haar wat te claimen en nam haar mee naar een van de andere ruimtes, ik had geen zin om me hier druk over te maken en ging naar het bar gedeelte. Daar was het dit keer iets tammer, 1 van de 2 bedden bezet met volgens mij een dame van een stel en Sonja W. die al dansend, pijpent en neukend de middag daar doorbracht. Ik had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze ziet er toch wel lekker uit met al die tattoo's, wel jammer dat ze tijdens de actie altijd d'r broekje en topje aanhoudt, maar hey ieder z'n eigen keus, zij bracht later in de middag toch wel wat sfeer in de rustige zaak met een andere (Franstalige) knappe dame die er die middag voor 't eerst was. Toch wel leuk om schaamteloos naar die lekkere dansende dames te kunnen kijken.

Sandra was inmiddels ook naar 't bar gedeelte gekomen. Na een gezellig praatje haar samen met een aantal andere kerels haar in het bargedeelte heerlijk oraal / vingerend verwend waarbij zij heftig squirtend klaarkwam en ik haar daarna in missio (kort) geneukt heb, ik was inmiddels zo opgewonden geworden dat ik 't rubbertje helaas veel te snel volspoot in haar zeiknatte kutje. Zat weer behoorlijk onder de nattigheid na deze sessie dus weer ff opfrissen onder de douche, korte pauze genomen en wat gegeten in het restaurant. Dit was prima in orde, niets op aan te merken. Het weer was goed en er zaten ook wat stelletjes buiten maar had niet 't idee dat die op zoek waren naar actie. Ik heb 't in ieder geval niet gezien.

Na deze korte pauze even boven in de GB-ruimte gekeken en had 't geluk dat de nieuwe dame een gaatje vrij had, zij heeft me heerlijk diep en rustig gepijpt. Wel op tijd gestopt, wilde m'n kruid niet te vroeg verschieten. Weer naar 't bar gedeelte waar ik Sandra tegen het bevallige lijf liep, van rust kwam dus weinig en we zijn op 1 van de ronde bedden beland. Eerst samen tongend, trekkend, vingerend, beffend, daarna haar doggy genomen waarbij ze een andere man lekker afzoog. Wat een heerlijk kontje heeft deze dame toch.....pfff..... perfect uitzicht ;) Wat echt geil was is dat ik haar kutje lekker knijpend aan m'n pik voelde en we zowat tegelijkertijd klaarkwamen, ik spoot wederom diep in haar kutje 't rubbertje vol en vlak daarna kwam zij squirtend tegen mij aan klaar..... wat en natte bende is me dat geworden......

Ik zelf heb 't erg naar m'n zin gehad maar het was wel een wat tammere middag dan ik al wel eens eerder bij de Climax heb mee mogen maken, lag vooral aan de heren die wat afwachtend bleven zitten.
Belgen zijn eerder afwachtend
Ik ben daar een uitzondering in😁
Door de vele feestjes in NL vroeger
 
Hij begon haar wat te claimen en nam haar mee naar een van de andere ruimtes, ik had geen zin om me hier druk over te maken en ging naar het bar gedeelte.
Wat een gangbangspirit ...
Was dit feestje aangekondigd als een gangbang?
Mogelijk was het een koppel dat geen pottenkijkers wou? Of een koppel waarvan de man maar al te goed wist dat de vrouw dit niet wou?
 
Wat een gangbangspirit ...
Was dit feestje aangekondigd als een gangbang?
Mogelijk was het een koppel dat geen pottenkijkers wou? Of een koppel waarvan de man maar al te goed wist dat de vrouw dit niet wou?
Het betrof een door de club aangekondige dame waarmee ik al eens eerder een leuke tijd mee gehad heb, was zeker geen koppel. Dame wou wel maar de heer kreeg 't op subtiele manier voor elkaar om haar te "claimen", jammer op dat moment maar is later ruimschoots in orde gekomen 😉
 
The Climax is maandag en donderdag zeer aktief zeer in balans kwa mannen en aantal vrouwen.Veel clubs adverteren met doenersdagen en beste grootste en en en. Je moet het zelf ervaren wij zijn 450 clubbezoeken verder en kunnen zeggen dat the climax bij de betere clubs behoort voor ons. Gewoon een kijkje gaan nemen en laat je nooit lijden door meeste sletjes en en en in huis dat is paniek acties van clubs die in de achteruit staan en met hun laatste kracht mensen binnen staan te zwaaien. Wij zijn er vanaf 25 april weer op de gangbangs in the climax. xxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan