Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vroeg me af wat voor dames er op maandagmiddag zijn?
Ik was er enkele maanden geleden en heb me toen kostelijk geamuseerd met Sophia, er waren toen verder nog andere vooral "zuiderse vrouwen", die overigens erge hun best deden, een paar koppels die eerder de boel bekeken en een dame op krukken die als enige de bovenverdieping gebruikte.

Hallo,
Ik was erbij gisteren op maandagmiddag, volgens mij een geslaagd event.

Ik denk een vijftal huisdames, waaronder oa. Vero en enkele "Zuiderse vrouwen.

Ik weet niet zeker, maar ik dank dat Tiger gekend van andere events daar kwam binnenvallen. Met nog een andere mooie jonge dame erbij was er direct leven in de brouwerij. Ook zij hebben heel actief deelgenomen aan de gangbang en bukkake.

Ik denk dat die bovenverdieping de gehele tijd leeg is gebleven.

Hallo,
Ik was erbij gisteren op maandagmiddag, volgens mij een geslaagd event.

Ik denk een vijftal huisdames, waaronder oa. Vero en enkele "Zuiderse vrouwen.

Ik weet niet zeker, maar ik dank dat Tiger gekend van andere events daar kwam binnenvallen. Met nog een andere mooie jonge dame erbij was er direct leven in de brouwerij. Ook zij hebben heel actief deelgenomen aan de gangbang en bukkake.

Ik denk dat die bovenverdieping de gehele tijd leeg is gebleven.
Tiger van de Buddah Club?? Dan zal het er wel zééééér heet aan toe gegaan zijn :D

Ik was er ook afgelopen maandagmiddag sinds lange tijd en kan bevestigen dat het idd weer top was met een zeer goede line up der dames die zeer aktief waren in de barruimte.Ook wat paaldansen en andere standjes gezien. De sfeer was ook relaxed zonder voordringend haantjesgedrag. Na 2 keer vuurwerk de club weer tevreden verlaten

Ik was er ook afgelopen maandagmiddag sinds lange tijd en kan bevestigen dat het idd weer top was met een zeer goede line up der dames die zeer aktief waren in de barruimte.Ook wat paaldansen en andere standjes gezien. De sfeer was ook relaxed zonder voordringend haantjesgedrag. Na 2 keer vuurwerk de club weer tevreden verlaten
Hoi Rob wat weet je zo welke dames er waren gr gijs

Op maandag 6 oktober was ik er ook.
De paaldans van Tiger was van topniveau.. Ik heb ook met haar goed geamuseerd. Haar blonde vriendin van de Buddha Club was ook aanwezig. Één aangename dame die van Bukkake houdt.
De twee zuiderse vrouwen waren niet deze keer zo actief (veel lange pauze). Misschien een slechte dag !
Maar één jonge asiatische vrouw was meer dan actief, ook tijdens de twee bukkake ronde (toppunten van het feest).
De aankomst van Tiger was een zeer aangename verrassing.
Jammer dat de club de namen van de dames in hun advertentie niet vermeldt.

Op maandag 6 oktober was ik er ook.
De paaldans van Tiger was van topniveau.. Ik heb ook met haar goed geamuseerd. Haar blonde vriendin van de Buddha Club was ook aanwezig. Één aangename dame die van Bukkake houdt.
De twee zuiderse vrouwen waren niet deze keer zo actief (veel lange pauze). Misschien een slechte dag !
Maar één jonge asiatische vrouw was meer dan actief, ook tijdens de twee bukkake ronde (toppunten van het feest).
De aankomst van Tiger was een zeer aangename verrassing.
Jammer dat de club de namen van de dames in hun advertentie niet vermeldt.
Is dat die mooi donkere dames die paaldans

Terug
Bovenaan Onderaan