Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even een vraag van praktische aard.
Kun je in de club bij aankomst douchen/jezelf opfrissen of is het beter dat thuis te doen? In bijv Van Goch was vaak de zeepdispenser zo ongeveer leeg en de watertemperatuur beroerd.
 
Even een vraag van praktische aard.
Kun je in de club bij aankomst douchen/jezelf opfrissen of is het beter dat thuis te doen? In bijv Van Goch was vaak de zeepdispenser zo ongeveer leeg en de watertemperatuur beroerd.
Indien je er geen bezwaar tegen hebt om publiekelijk naakt zichtbaar te zijn kun je ook gebruik maken van de douche bij de sauna rechts van de bar.
 
Even een vraag van praktische aard.
Kun je in de club bij aankomst douchen/jezelf opfrissen of is het beter dat thuis te doen? In bijv Van Goch was vaak de zeepdispenser zo ongeveer leeg en de watertemperatuur beroerd.
zoals eerder gezegd er is een douche naast de kleedkamer met deuren. Zeep is daar aanwezig tevens is er een spiegel met deodrant gel en fohn. Tevens kan je ook douchen naast de jacuzzi en bij de sauna daar is ook een douche. faciliteiten zijn prima
 
zoals eerder gezegd er is een douche naast de kleedkamer met deuren. Zeep is daar aanwezig tevens is er een spiegel met deodrant gel en fohn. Tevens kan je ook douchen naast de jacuzzi en bij de sauna daar is ook een douche. faciliteiten zijn prima
Soms willen dames ook dat je voor het kameren nog even de douche ondergaat. Ook is het personeelijk wel lekker om na een stomenede geile kamergang daarna heerlijk te kunnen douchen. Veel plezier alvast toegewenst
 
Hallo, na het doorlezen zat ik er over na te denken om deze club te bezoeken. Er is veel informatie hier te vinden, maar mijn vraag is als je vanuit Nederland aankomt en dan de A3 in Duitsland neemt het je dan een milieustiker nodig ? En andere tips zijn altijd welkom alvast bedankt
 
Ik zal weer slecht gezocht hebben maar kon het in de (fijne, lange!:) Reviews niet vinden...
Wat zijn de standaard prijzen hier? Pzc gewoon incl?
Twijfel nog een beer welke club qua prijs/kwaliteit ik heen wil.

Doen de dames hier ook 20min kamers?
 
Ik zal weer slecht gezocht hebben maar kon het in de (fijne, lange!:) Reviews niet vinden...
Wat zijn de standaard prijzen hier? Pzc gewoon incl?
Twijfel nog een beer welke club qua prijs/kwaliteit ik heen wil.

Doen de dames hier ook 20min kamers?
€ 50,00 per half uur. Pijpen is inbegrepen. Voor zover mij bekend doen de dames geen 20 min kamers.
 
Ik zal weer slecht gezocht hebben maar kon het in de (fijne, lange!:) Reviews niet vinden...
Wat zijn de standaard prijzen hier? Pzc gewoon incl?
Twijfel nog een beer welke club qua prijs/kwaliteit ik heen wil.

Doen de dames hier ook 20min kamers?
pcz beffen tongzoenen 50 per 30 min, uiteraard beslist de dvp adhv hygiëne en randzaken hoe en wat, maar normaliter zit dit er bij. Mijn ervaring is dat sommige dames echt vol overgave tz en sommige beetje kusjes.
 
pcz beffen tongzoenen 50 per 30 min, uiteraard beslist de dvp adhv hygiëne en randzaken hoe en wat, maar normaliter zit dit er bij. Mijn ervaring is dat sommige dames echt vol overgave tz en sommige beetje kusjes.
ps: wellicht wat overbodig maar onder het mom een gewaarschuwd mens telt voor 2. Probeer je kruit niet te lozen in de mondjes van de dames want hier reken ze wel meer voor, veel plezier alvast
 
Dit weekend voor de tweede keer naar een saunaclub. Eerst Villa Venus in Duisburg en nu dus de andere Venus in Hamminkeln.
Dat is vanaf moment 1 een mega verschil! Van oud en smoezelig naar netjes en modern. Het is hier een stuk schoner en de dames zijn een categorie of drie mooier. Met een goede twintig dames keek ik mn ogen uit. Faciliteiten zijn keurig en worden regelmatig schoongemaakt.

Eten heb ik niet gehad dus kan er niets over zeggen. (Was het nou tot €9 inclusief in de entree of begreep ik de man verkeerd?)

Als het straks mooi weer is en je lekker buiten kunt zonnen is dit een club waar ik echt wel een dag kan spenderen!

Vond de muziek binnen soms wel teveel van het goede, niet helemaal mijn stijl en te luid.
 
Dat klinkt ook wel weer een beetje armoedig als dat zo is. Zeep en warm water lijkt toch wel het minste wat je kunt verwachten.
Dat is vrij gangbaar hoor. Ook bij sommige wellness resorts is dat zo. Soms ook met de gedachtengang dat zeep voor glasheid zorgt. Bovendien is de ganse dag je lichaam en haar met zeep te wassen niet goed voor je.

En natuurlijk is er bij de kleedkamer dus wel een douche waar je je met zeep en warm water kun opfrissen.
 
Dit weekend voor de tweede keer naar een saunaclub. Eerst Villa Venus in Duisburg en nu dus de andere Venus in Hamminkeln.
Dat is vanaf moment 1 een mega verschil!

De termen zijn wat verstrengeld en komt het onderscheid tussen de clubs niet zo ten goed.
FKK clubs waren vooral clubs met uitgebreide faciliteiten zoals wellness en eten, waar de dames ontkleed/naakt rondlopen.
Een saunaclub heeft ook die uitgebreide faciliteiten, maar lopen de dames er gekleed in meestal sexy lingerie rond.
Villa Venus valt in de categorie bij de RTC groep (kenmerkend door hun Rotte Teppich/rode tapijt). Daar is wel een sauna om aan de regels van de p6 die daar voor gelden. Maar eten (op misschien een koekje ofzo na) en uitgebreide wellness, zoals jacuzzi, zwembad, stoomcabine, masseur, hamam, e.d. zul je er niet vinden.
 
Inderdaad. FKK (Freie Körper Kultur) staat voor naakte dames. Maar bijvoorbeeld Salome heeft ook FKK in de naam, maar geen naakte dames. RTC = Rote Teppich Club. Geen officieel begrip, maar een aantal van die
low budget clubs hebben rood tapijt liggen. Over het algemeen zijn de dames er ouder en/of minder aantrekkelijk. En veel dames bieden er NZC aan. Alles Ohne betekent inderdaad zowel PZC (pijpen zonder condoom) als NZC (Neuken Zonder Condoom). Dan heb je ook nog "Mit Aufname" of zonder. Dames die NZC aanbieden zijn er ook in andere saunaclubs, maar daar is het een minderheid.
 
Maar hoe voorkom je dat je er wat oploopt? Sneltesten voor beiden of zo? Lijkt me niet praktisch. Het idee is geil, maar een russische roulette. Of worden de dames frequenter gecontroleerd (ook niet waterdicht)
 
Dat een FKK en sauna club niet hetzelfde zijn dat wist ik niet.

W5 heeft het meeste inderdaad al goed aangegeven.

Nog een kleine aanvulling betreft de termen FKK en SC. Globaal was dat zo, maar veel clubs zijn veranderd of hutselen het 1 en ander door elkaar.

Niet alleen Salome, maar ook FKK Babylon in Hamburg. Daar liep op een enkeling de meesten in lingerie rond. Lekker verwarrend met Saunaclub Babylon in Elsdorf waar de dames er FKK rondlopen.

En ook Saunaclub Venus zelf, want dit is dan ook een FKK waar de dames er naakt rondlopen.
(Soms wel met handdoekje om hun middel.)

Dus als je het zeker wilt weten, kun je het beste vooraf informeren.

Hoop dat je nu cumlaude slaagt voor je P6 clubs examen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan