Gisteren, 20 december, naar Venus gereden. Wat bleek,Venus scheen 8 jaren te bestaan en er was een heuse party.
Er was een DJ (met oorverdovend muziek) en shows van dames, die elkaar goed onderzochten.
Denk dat de verhouding 3 op 1 was. Op 3 ijsberen was er één dame. De kamers waren dan ook de hele tijd bezet.
Zelf gekamerd met Nataly en Bianca.
Nataly, 25 jaars, Roemeens.
Mooie meid, mooie borsten. Houd van zachte aanpak.
Vond haar heel knap, maar zou de volgende keer een andere keuze maken. Beetje de type: niet te hard stoten, maar wel anaal aanbieden voor 150 euro.
2de sessie: Bianca, 19 jaar, Roemeens
Super lief petit meid. Ze was duidelijk onervaren en mijn jongeheer paste net. Ze deed haar best, maar toen ik zag dat ze pijn had, direct gestopt en anders verder gegaan. Ze gaf het echter zelf niet aan, maar als ik zie, dat iemand pijn heeft, is het voor mij klaar. Kortom: schat van een meid, super knap en lief. Als je echter van rauwe sex houdt, is zij m.i. niet de juiste keuze.
Niet onbelangrijk: , het was voorheen 50 euro voor 30 min, dat is nu (sinds 20 december) 60 euro voor (ongeveer) 20 min geworden. De één houdt er zich meer aan dan een andere aan de nieuwe tijden.