Algemeen Club Venus, Hamminkeln: nette club, mooie meiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naast de dames die @Wandelaar5 aangeeft zou ik uit ervaring ook Oana willen toevoegen.

Ook mijn wens is elkaar masseren, lekker knuffelen, beffen, gepijpt worden,. Dit alles zonder dat er persé klaar gekomen hoeft te worden. Ik weet zeker dat er veel dames zijn die dit graag willen en het heerlijk vinden om niet geneukt te worden.
Hier heb ik wat aan
Dank voor je reactie

Aangekomen 16de van januari rond 16u in Hamminkeln. 60 euro afgetikt aan de receptie en mijn witte badjas mee gekregen. Spijtig genoeg sloot mijn locker niet zo goed af, bij het bekijken van het probleem zag ik dat het moertje los stond, even zelf bij gedraaid en wertke zo goed als nieuw. Mij dan richting de bar begeven, had wel zin in een kop koffie na 2,5u rijden. Ik zag 4 beren en geen enkele vrouw te bekennen. Was toch rond de 10 dames de dag zelf. Na koffie te bestellen begaf ik mij naar tante Tuk, haar begroet en beste wensen gegeven. Toch dik 20min met haar gebabbeld, moest toch wachten op de Thaise schoonheid, had namelijk rond 17u met haar afgesproken. Iets voor kwam ze binnen en gelijk naar de kamer. Heerlijk uur met haar gehad zoals vorig jaar. Behandel haar aub met respect want dat verdient ze wel.

Er stond nog 9euro te goed op mijn kaart dan maar een spaghetti besteld en op gegeten samen met een roze donut. Het eten moest even zakken dan gebruik gemaakt van de wellness.

Sauna stond voor mij wat te warm dus geen 15min vol gehouden deze keer. Het eten was nog niet helemaal gezakt en tante Tuk was vrij. Ze heeft alles los gemasseerd want had toch wat last van mijn rechter schouder blad.

Na de deugddoende massage mijn eigen op zetels gezet. Had gehoopt Bianka nog te kunnen scoren, mooie jonge dame met krullen, had haar al paar keren zien voorbij wandelen. Maar helaas geen Bianka te bespeuren maar Suki had juist gegeten en moest nog wachten op haar volgende klant. Ze kwam mij bij de zetels vergezellen en ik zei dat we de tijd beter konden spenderen. Zo gezegd zo gebeurd.

Dus 2 keren gekamerd met Suki, helaas was Ella er niet, geruchten gaan rond dat ze ergens anders bezig is, hopelijk komt ze terug.

Terug
Bovenaan Onderaan