Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien is stout aan het verbouwen. Moet wel zeggen dat stout stuk minder draait naar m'n gevoel dan ds en mm? Die zijn vaak druk terwijl stout dat bijna nooit is
 
Wie heeft er van jullie ervaring met een trio bij Salon 261 in Alphen a/d Rijn ?

Had dit al eerder gevraagd, maar denk in verkeerde topic.

Iemand ?
Ik niet. Maar dit is iets waar je beter (daar) aan een dame waarmee je dat graag zou doen zelf kan vragen. Wellicht een die je al kent.
Vraag dan ook gelijk wie ze dat dan graag mee zou doen.

Niet alle dames willen een trio of iedere vorm van een trio doen.
Dan willen ze waarschijnlijk liever ook nog eens niet met alle andere dames en als je pech hebt verschilt dat ook nog eens per dag.

Wat ik ook zeker weet is dat de ervaring gemiddeld veel, maar dan ook veel beter wordt als beide dames wel graag samenwerken en er zin in hebben.

Dus laat niet een gastvrouw zomaar iets roepen dat toevallig goed in de agenda past en ga ook niet zomaar af op eerdere ervaringen van anderen.
 
We zullen het wel merken. 19 april zou het weer open moeten gaan. Zou me ook niks verbazen als het gesloten blijft en opgedoekt wordt.

Hopelijk een lekkage ofzo, het interieur van de kamers vond ik namelijk wat tegenvallen.

Vind het ook jammer dat zij überhaupt in de avonden en in het weekend gesloten zijn als privéhuis. Na 19 haar het Bayer verder als club, maar dan zijn de tarieven etc. Ook anders.

Ik hoop dat ze er open gaan in elk geval!
 
Ik heb inmiddels vernomen via een dame die nu elders ontvangt, dat Stout privehuis 2 weken dicht moest omdat er drugs in het pand is gevonden , waarom het nu langer dicht wordt gehouden wist zij ook niet, waar ik mij om verbaasde is dat ze mij vertelde dat drugsgebruik de normaalste zaak van de wereld is bij Stout, niet zo gek dat ze gesloten zijn. Ook beweert zij geen enkele steun of enigzins medeleven van de eigenaar te hebben gekregen, behalve een bericht dat ze na 3 maanden een goede tegemoetkoming zullen ontvangen bij de heropening. Heel vreemd allemaal en erg sneu voor de meiden.Naomi, Sascha, Rose voorheen Didi bij Stout ontvangen nu bij DS.
 
Laatst bewerkt:
Dit is dus de reden
Bekende seksclub dicht om drugshandel https://www.omroepwest.nl/nieuws/4831859/bekende-seksclub-dicht-om-drugshandel #omroepwest
Ik heb het artikeltje gelezen. Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit, maar ik vind wel dat over het algemeen sexbedrijven ongenadig hard worden aangepakt als er ook maar ietsje pietsje mis gaat. Terwijl je in de maatschappij de meest groffe overtredingen en misdrijven kunt begaan en er af kan komen met een voorwaardelijke straf of als je het wel heel erg bont hebt gemaakt als taakstraf 40 uurtjes de tuin moet schoffelen, ben je als bordeelhouder zwaar de klos als je op het minste vergrijp wordt betrapt.
Triest dat Stout 3 maanden dicht is. Ik hoop dat ze het overleven, maar ben er bang voor.
 
Ik ben toch bang dat Stout helemaal niet meer open gaat. Goed om hier te melden waar dames van Stout nu evt. ontvangen. Ik zou wel willen weten of Carmen misschien ook ergens te vinden is.
In de media overal genoemd tijdelijk dicht wegens wat drugsvondst, net als toen een pand in de Geleenstraat
In de media overal genoemd tijdelijk dicht wegens wat drugsvondst, net als toen een pand in de Geleenstraat
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4831859/bekende-seksclub-dicht-om-drugshandel hier de feiten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan