Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt me op dat er zowat geen reviews zijn van bepaalde privehuizen, met name villa weizigt valt op. Op basis van plaatjes zie ik interresante dames tussen staan maar bijna geen reviews? Weet iemand waarom?

Het valt me op dat er zowat geen reviews zijn van bepaalde privehuizen, met name villa weizigt valt op. Op basis van plaatjes zie ik interresante dames tussen staan maar bijna geen reviews? Weet iemand waarom?
Nog nooit gehoord van dit privehuis Venus. Als ik de dames bekijk is het bijna allemaal Oost Europees, en er wordt ook flink gephotoshopt. NIet heel enthousiast wordt ik ervan. Ben jij er al geweest?

Ik denk dat je minder reviews ziet omdat de privehuizen dames over t algemeen GFE service bieden en mannen hun toppers niet willen delen. We zijn als Nederlanders behoorlijk egoistisch en willen niet delen. Ik denk dat je daardoor veel minder reviews ziet, mja dat verander je niet zo. Ik deel wel mn ervaringen omfat ik wil dat de dames goed verdienen want dan blijven ze, dus ja ook egoistisch wellict maar ik deel tenminste.

Een mooi voorbeeld hiervan is de mooie Dana bij DS-Girls, zij staat zeker een jaar bij ds-girls (wellicht is het langer hoor want dat houd ik niet bij, maar 0 reviews terwijl ze Nederlands spreekt en er echt lekker uitziet maar dan ook echt!):

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan