Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet dat het voor sommigen van jullie belangrijk is, maar wat zijn die websites van de ZH'se privehuizen toch gruwelijk lelijk en ouderwets. Alsof ze zelf een middagje lekker hebben geknutseld met een boekje uit 2010. Vooral DS Girls en Salon 261 vallen mij op, maar over het algemeen is allemaal bedroevend. Maar de genoemde huizen zijn simpelweg lachwekkend :p
 
Niet dat het voor sommigen van jullie belangrijk is, maar wat zijn die websites van de ZH'se privehuizen toch gruwelijk lelijk en ouderwets. Alsof ze zelf een middagje lekker hebben geknutseld met een boekje uit 2010. Vooral DS Girls en Salon 261 vallen mij op, maar over het algemeen is allemaal bedroevend. Maar de genoemde huizen zijn simpelweg lachwekkend :p
Ik vind dat de website van DS er eerlijk gezegd nog heel goed uitzien in vergelijking met de websites van sommige andere privehuizen. Er wordt echter niet veel aan bijgewerkt behalve de dag-,en weekagenda. Gastenboek loopt regelmatig ver achter. En nu lukt het ook niet om een recensie te plaatsen. Berichtje gestuurd daaromtrent maar wordt ook in het geheel niet op gereageerd.😉😝 Maar wordt geheel door dames geleid en die zijn meestal niet zo technisch onderlegd. Maar gelukkig zijn ze op een ander gebied wel beter thuis. 😉
 
Wat ik aan de site van DS goed vind, is dat ze de agenda heel erg up to date houden. Zegt een dame af, dan is die ook snel van de agenda verdwenen. Bij Monty daarentegen komt het vaak voor dat ze dames die hebben afgezegd gewoon de hele dag op de agenda laten staan. Als lokkertje natuurlijk.
 
Duidelijk eens met de 'negatieve' meningen over DS en Salon 261 sites; echt bagger / bijzonder matig!

Lol ik had laatst bijna gepost dat op de DS site de tarieven helemaal niet zichtbaar waren...bleek een issue met laden idd; 2e poging / toen ik paar minuten later nog is keek stond het er wel...maar goddamn waarom moet dat langer dan 0.1 seconden duren!?

BTW dat niet reageren op mailtjes -met in mijn geval echt fucking simpele korte en weinig response tijd behoevende vragen- hebben zo'n 3-4 privehuizen mij iig als nieuwe klant verloren. Ik hanteer daar min of meer dezelfde policy als voor thuisontvangst dames via Kinky: niet reageren; dat toch niet...hoewel ik weet dat het hier niet echt ad dames zelf ligt, zegt het mij toch meteen al heel wat over de instelling / service / professionaliteit te verwachten van zo'n huis.
 
@Dagan Als ik zie hoe druk de gastvrouw(en) het hebben in een gemiddeld privéhuis, verbaast het me niks dat ze geen tijd hebben om ook nog eens mails te beantwoorden. Voor een simpele vraag kun je beter gewoon bellen. Veel sneller en je hebt ook nog meteen antwoord.
 
@Dagan Als ik zie hoe druk de gastvrouw(en) het hebben in een gemiddeld privéhuis, verbaast het me niks dat ze geen tijd hebben om ook nog eens mails te beantwoorden. Voor een simpele vraag kun je beter gewoon bellen. Veel sneller en je hebt ook nog meteen antwoord.

Ja dit is ook uiteraard wel waar hoor...maar ik heb een btj de habbit om gedurende mijn werk iemand/een huis 'aan te schrijven'...vanwege stukje privacy en gemak voor mij -en nam altijd aan kwa tijd uiteindelijk ook sneller voor hen. Dan type ik ff snel een mailtje (of vaak ook WhatsAppje) en dan hoor ik het wel binnen paar uur...althans dat verwacht ik dan, maar helaas dus meestal niet; zeker als ik dan ook nog eens de blauwe vinkjes zie dan denk ik meestal laat maar dan...het zal wel druk zijn idd hahaha. FF ter aanvulling dit zijn dus meestal vragen like werkt dame x vandaag echt? Of welke dagen werkt dame x (weer)?
 
@Dagan Yep, voor dat soort vragen bel ik ook. Want de sites zijn niet altijd betrouwbaar qua agendas, dus dan liever het zekere voor het onzekere nemen. Je moet ook zo bedenken: voor hen is mondeling een vraag beantwoorden ook sneller gebeurd dan mailtjes uittypen - of appjes. Als ze zijn zoals ik, duurt het een eeuwigheid om een appje te typen. Ik ben een ramp op de telefoon. 😅 En privacy: tja, als je er uiteindelijk toch naartoe gaat zien en horen ze je ook. Je hoeft niet eens je naam te zeggen als je dat niet wil. Ze zien dan wel je nummer, ja. Is dat je bezwaar? Misschien een 'burner phone' alleen voor wandelzaken een idee?
 
@Dagan Yep, voor dat soort vragen bel ik ook. Want de sites zijn niet altijd betrouwbaar qua agendas, dus dan liever het zekere voor het onzekere nemen. Je moet ook zo bedenken: voor hen is mondeling een vraag beantwoorden ook sneller gebeurd dan mailtjes uittypen - of appjes. Als ze zijn zoals ik, duurt het een eeuwigheid om een appje te typen. Ik ben een ramp op de telefoon. 😅 En privacy: tja, als je er uiteindelijk toch naartoe gaat zien en horen ze je ook. Je hoeft niet eens je naam te zeggen als je dat niet wil. Ze zien dan wel je nummer, ja. Is dat je bezwaar? Misschien een 'burner phone' alleen voor wandelzaken een idee?

Whahahaha ja okey ik zie je punt wel hoor, maar we hebben het over reacties id de trend van "ja" of "nee" of "donderdag weer" maar anyways aant eind vd dag komt het er ook wel btj op neer dat ik zelf gwn nagenoeg digitaal ben geworden (zo communiceren is voor mij normaal geworden) en zelf bijna nooit meer bel! Prive hoogstens familie -als ze mij bellen- en bijv. dvps' echt bij uitzonderingen en eigenlijk ook alleen als ze daar zelf op zinspelen.

BTW met privacy bedoelde ik meer dat ik op me werk steeds collega's overal heb rondhangen waarvan ik liever niet heb dat ze idee krijgen dat ik dit doe (er weinig plekjes zijn waar ik ff kan bellen / hiervoor echt 'veilig' zit...en om nou gebouw uit te lopen etc gaat me btj ver). Anders dan dat geen enkel bezwaar; ik gebruik gewoon me eigen naam en nummer ook bij de dames. De dagen van burners gebruiken (andere redenen) zijn inmiddels ver achter me...stukje ironie wilt dat ik toen alleen mijn portemonnee open hoefde te doen om geld-geile dames te neuken ipv er daadwerkelijk voor te betalen zoals nu...good old days ;)
 
Als we het over desktopversies hebben, ziet die van DS er in vergelijking met die van andere privéhuizen inderdaad nog wel redelijk uit. Maar godnondeju, die onnodige laadschermen tussendoor zijn bloedirritant en hebben niets met het laden van de pagina te maken.
:ROFLMAO: Dat is wel bloedirritant inderdaad.

Edit: Voor de mensen die wat handig zijn met computers, als je JavaScript uitzet voor DS dan heb je er geen last meer van: instructies voor Chrome
 
Laatst bewerkt:
Ik zag zojuist toevallig dat iemand Google had voorgesteld dat DS permanent is gesloten; ik heb maar doorgegeven dat dit niet klopt.
Iemand blijkbaar een slechte ervaring gehad bij DS? 😉😝😂🤣😂 Romanian Secret! Slechte sfeer de laatste tijd bij DS. De Roemeense dames zijn erg luidruchtig aanwezig. Slechte zaak dat Diane dat toelaat in het eens zo gerenommeerde Privehuis. Blijkbaar is het moeilijk om in deze tijd aan goede en fatsoenlijke dames te komen. Maar dames in huis halen die waarschijnlijk werken voor pooiers is een slechte zaak die het huis geen goed doet.
 
Iemand blijkbaar een slechte ervaring gehad bij DS? 😉😝😂🤣😂 Romanian Secret! Slechte sfeer de laatste tijd bij DS. De Roemeense dames zijn erg luidruchtig aanwezig. Slechte zaak dat Diane dat toelaat in het eens zo gerenommeerde Privehuis. Blijkbaar is het moeilijk om in deze tijd aan goede en fatsoenlijke dames te komen. Maar dames in huis halen die waarschijnlijk werken voor pooiers is een slechte zaak die het huis geen goed doet.
Zou Maison Monty de boel aan het opnaaien zijn? :p:p

Overigens zie ik op de site van DS weinig Roemeense dames. Je hebt Sibel, maar is dat echt een tmm?
 
Ook even mij ervaringen delen:

Lovely prive
+ kamer met mogelijkheden om te douchen
+ agenda zijn redelijk up2date
+ parkeren op straat maar meestal voldoende
+ aantal latina's/ romeense met slechte attitude maar ook aantal juweltjes
+ andrea heeft een godelijke lichaam, wel beetje attitude
- weinig privacy, je zit in de wachtruimte en kan gewoon met meerdere wandelaar zijn (vind ik niet prettig). De gebouw van buiten is ook niet discreet (lichtjes etc)
- dames kan dmv camera voorselectie maken of ze wel naar buiten wil of niet voor de selectieronde (was toevallig binnen samen met 2 jonger en beter uitziende gasten, en toch Andrea gekregen. in de kamer vertelde haar dat ze die andere 2 niet zien zitten. Voel me toch vereerd dat ze bij mijn voorstelronde wel naar buiten komt)

Karin's home
+ Ook altijd douche aanwezig id kamer
+ Discreter ingang vs Lovelyprive maar wel tegenover glazenpand van erasmus mc
+ Agenda redelijk up to date
+ Redelijk goed uitziende dames
- Dames zijn moody as fuck, de ene keer doet ze fantastisch de volgende keer super slecht
- Privacy niet verzekerd, was een keer gewoon een man daar binnen bij de bar, en de andere keer wil de gastvrouw 2 gasten tegelijk ontvangen, eentje bij de deur, eentje in de wachtkamertje. Zet de man gewoon in een kamer joh ipv bij de ingang!
- Soms lastig parkeerplek zoeken
- Agenda is wel up to date maar geen tijd, dus altijd even bellen, want je fav dame werkt misschien id middag

Unlimited Prive
+ Bijna altijd maar gfe dames hier, Leila is top der top zowel qua looks en gfe (jammer dat ze weg is), Gloria is beste gfe, Lara is Galgadot replica en goed gfe. Met gfe bedoel ik dan ook zoenen met tong en alles.
+ Altijd douche, schone laken, schone handdoek
+ Agenda is up to date, ook zie je als dame niet meer aanwezig is (al naar huis) of nog moet komen
+ Privacy gedeelte heel goed, nooit ander man gezien, altijd of bij de wachtruimte of naar een kamer gestuurd. Ingang is ook discreet.
- Wachtruimte kan een opfrisbeurt gebruiken, maar hygiene is daar echt niet slecht
- Soms rookgeur inderdaad maar als je het aangeeft krijg je ander kamer (kan soms door vorige klant)
- Zo.. weinig dames de laatste tijd. Soms maar 1, soms helemaal niemand?!

Samantha Prive,
+ Goedkoop
+ Heel af en toe een pareltje (Amanda was een bloedmooi slanke blondine)
- Alleen als je voor goedkoop en snelle sex wilt
- Lijkt niet echt hygienisch qua laken, lijkt dat de dames ook niet altijd zichzelf verschonen tussen de beurt in (kan ook fout hebben)
- Heel af en toe pareltje maar vaak totaal niet mijn type (bbw latina etc)

Maison Monty
+ Discrete ingang, makkelijk parkeren
+ Agenda lijkt up2date tot nu toe maar ben ook maar 3x geweest
+ Overal hygiene lijkt goed te zijn (laken etc)
+ Jonge dames
- Geen douche in de kamer, dit kan toch echt niet he?!
- Eenmaal in de douche hebben ze daar geen zeep/ wasgel. Serieus....
 

Unlimited Prive stopt er mee. Een van de eerste huizen waar ik dames heb bezocht. Mooie uurtjes beleefd met Lexy, Lara en Leila.
 
Bij DS moet je enkel wel de Roemeense of Hongaarse taal machtig zijn, anders kan je er vrij weinig mee.... net voor de sluiting in december dat ik daar was was alle Oost-Europees, uiteindelijk een mooie grietje gekozen, naar de kamer, was niet mee te communiceren, nou dan maar op het instinkt dacht ik.... maar net toen ik stevig in de aanslag wilde gaan, ging de hand ertussen en ging ik te diep en begon zij moeilijk te kijken..... dan ben ik er klaar mee, voorlopig even dames waarmee ik fatsoenlijk kan communiceren....
 

Unlimited Prive stopt er mee. Een van de eerste huizen waar ik dames heb bezocht. Mooie uurtjes beleefd met Lexy, Lara en Leila.
Over slecht nieuws gesproken zeg....
Ik heb de beste sex van me leven in dat prive huis meegemaakt (met verschillende dames)
Was toevallig ook mijn eerste prive huis die ik bezocht

Goed te bereiken voor onze mede rotterdammers

Als het nog kon was ik daar deze zaterdag maarja
 
Sluit me hier toch even bij Willie aan. Unlimited kan her en der een verfje gebruiken maar is wat gastvrijheid van de ontvangstdame en een aantal leuke meiden zoals Lara en Sandra een prima adres wat mijn persoonlijke mening betreft.
Zonde dat UP dicht is. Kon wel een make over gebruiken maar alles was wel gewoon goed geregeld. Goede gastenvrouwen en heer, afspraken altijd op tijd en leuke goede nl meiden zonder poespas! Heb in mn 6 jarige wandelperiode hier toch de leukste meiden ontmoet! Gewoon lekker normaal rotterdamse nie mauwe maar douwe mentaliteit.
 
Sluit me hier toch even bij Willie aan. Unlimited kan her en der een verfje gebruiken maar is wat gastvrijheid van de ontvangstdame en een aantal leuke meiden zoals Lara en Sandra een prima adres wat mijn persoonlijke mening betreft.
+1. Zonde dat UP dicht is. Kon wel een make over gebruiken maar alles was wel gewoon goed geregeld. Goede gastenvrouwen en heer, afspraken altijd op tijd en leuke goede nl meiden zonder poespas! Heb in mn 6 jarige wandelperiode hier toch de leukste meiden ontmoet! Gewoon lekker normale rotterdamse nie mauwe maar douwe mentaliteit :D .
 
Wordt er toch wel beetje verdrietig van dat zo'n goed privehuis dicht gaat. Leuke gemotiveerde dames en een goed bijgewerkte website met realistische foto's van de dames. In de paar jaren dat ik wandel zag ik toch best wel wat privehuizen verdwijnen in Rotterdam. Tot voor corona drie in Rotterdam-Noord: Huize Marleen, Royal Rooms en een filiaal van SexySex in de Benthuizerstraat. En dan komt nu Lust en UP bij.

Huize Marleen is de bestemming inmiddels omgezet tot woningen. De andere locaties mag volgens mij nog wel een seksinrichting komen. Maar zijn nu niet in gebruik. IJdele hoop, maar hoop dat er een nieuwe uitbater komt.
 
Idd zou zo maar kunnen. 😉
Nu idd alleen Sibel en Ilona. Misschien is er inmiddels verbetering opgetreden. 😉👍🏻Laten we het hopen 🙏 DS blijft uiteindelijk toch mijn favoriet. 😉
Niks mis met Roemeense dames. Beoordeel de dvps als individu, ipv op hun afkomst, want om ze af te schrijven op basis van waar ze vandaan komen slaat nergens op. Ilona is een echte 10/10 en een zeer leuk en lief meisje.
 
Niks mis met Roemeense dames. Beoordeel de dvps als individu, ipv op hun afkomst, want om ze af te schrijven op basis van waar ze vandaan komen slaat nergens op. Ilona is een echte 10/10 en een zeer leuk en lief meisje.
Eindelijk iemand die het begrijpt. Begon het bijna racistisch te vinden als men over dames met bepaalde afkomst praat hier. Geef gewoon individueel feedback als je iets hebt meegemaakt met een dame.
 
Niks mis met Roemeense dames. Beoordeel de dvps als individu, ipv op hun afkomst, want om ze af te schrijven op basis van waar ze vandaan komen slaat nergens op. Ilona is een echte 10/10 en een zeer leuk en lief meisje.
Het ging om de algemene tendens bij DS en hoe "bepaalde" dames zich gedroegen in de huiskamer. Maar gelukkig hoeven we het niet altijd met elkaar eens te zijn. En mij van racistisch gedrag beschuldigen zoals Hookers2 doet. Ga gerust je gang. Ik heb mijn eigen mening. That's it. Einde bericht.
 
Wordt er toch wel beetje verdrietig van dat zo'n goed privehuis dicht gaat. Leuke gemotiveerde dames en een goed bijgewerkte website met realistische foto's van de dames. In de paar jaren dat ik wandel zag ik toch best wel wat privehuizen verdwijnen in Rotterdam. Tot voor corona drie in Rotterdam-Noord: Huize Marleen, Royal Rooms en een filiaal van SexySex in de Benthuizerstraat. En dan komt nu Lust en UP bij.

Huize Marleen is de bestemming inmiddels omgezet tot woningen. De andere locaties mag volgens mij nog wel een seksinrichting komen. Maar zijn nu niet in gebruik. IJdele hoop, maar hoop dat er een nieuwe uitbater komt.
Ook dat idd, realistische foto's ipv oud en/of gefotoshopped. Echt jammer. Mn huidige favoriet heb ik nog contact mee dus ik verkas wel mee. Hopelijk niet te ver weg haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan