Algemeen Coco Plaza, Duiven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet best dan
Wij vinden het ook erg dat jij deze ervaring had. Dit is ook noet gebruikelijk. Maar dat wil niet zeggen dat wij allemaal zo zijn als Noa. Mercedes, Tessa, Carmen, Suzan, Emma zijn super leuke meiden en daar zal je dat niet mee ervaren. En als ik je een tip mag geven, je had dit aan de gastvrouw moeten vertellen. Dan was het probleem direct opgelost. Nogmaals wij zijn echt wel leuke meiden en Noa werkt er niet niet meer.

Groetjes
Meiden van coco plaza

Wij vinden het ook erg dat jij deze ervaring had. Dit is ook noet gebruikelijk. Maar dat wil niet zeggen dat wij allemaal zo zijn als Noa. Mercedes, Tessa, Carmen, Suzan, Emma zijn super leuke meiden en daar zal je dat niet mee ervaren. En als ik je een tip mag geven, je had dit aan de gastvrouw moeten vertellen. Dan was het probleem direct opgelost. Nogmaals wij zijn echt wel leuke meiden en Noa werkt er niet niet meer.

Groetjes
Meiden van coco plaza
Het is ook niet naar alle dames gericht, Maar ik vertrouw de foto"s op de website ook niet meer, ik kom niet terug, liever naar HOD in Amersfoort of toch maar weer naar HF in Apeldoorn

Terug
Bovenaan Onderaan