Algemeen Coco Plaza, Duiven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dankjewel!! 😘💋

Hier wil ik wel op reageren,waarom allemaal zo moeilijk, U kunt het op de website zetten, bv leeftijd,actuele foto, enz U zegd daarmee bezig te zijn,het lijkt mij geen hoge wiskunde omdat te doen,gewoon doen,eerlijk zijn.U maakt wel een mooie info over Emma,U zegt dat "Emma" ze 15 en 16 april aanwezig te zijn,heb gisteren weer contact opgenomen,en ja hoor weer beide dagen volgeboekt...............zo gaat dat al weken.Maak U website nu eens eerlijk.Mvgr.Clowntje!.

Hier wil ik wel op reageren,waarom allemaal zo moeilijk, U kunt het op de website zetten, bv leeftijd,actuele foto, enz U zegd daarmee bezig te zijn,het lijkt mij geen hoge wiskunde omdat te doen,gewoon doen,eerlijk zijn.U maakt wel een mooie info over Emma,U zegt dat "Emma" ze 15 en 16 april aanwezig te zijn,heb gisteren weer contact opgenomen,en ja hoor weer beide dagen volgeboekt...............zo gaat dat al weken.Maak U website nu eens eerlijk.Mvgr.Clowntje!.

Het is jammer dat weer deze discussie ontstaat over Emma, terwijl al eerder is aangegeven dat Emma geen vaste dagen werkt, daarnaast geen volle dagen en daarom snel volgeboekt is.
Er werken ook andere mooie, jonge dames bij Coco Plaza die wel op meerdere dagen beschikbaar zijn. Er is voor ieder wat wils 😉

Het is jammer dat weer deze discussie ontstaat over Emma, terwijl al eerder is aangegeven dat Emma geen vaste dagen werkt, daarnaast geen volle dagen en daarom snel volgeboekt is.
Er werken ook andere mooie, jonge dames bij Coco Plaza die wel op meerdere dagen beschikbaar zijn. Er is voor ieder wat wils
Eindeloze discussie, zet dan meer info op de site,van de dame,s dier er zijn en wat Emma betreft, bestaat niet, foto,s zijn bv ook niet bij U genomen,goed geshopt,U kunt goed met laptop omgaan ,pas de site aan.Voor Clowntje1 is deze discussie gesloten

Laatst bewerkt:
Zeg Clowntje, wees blij dat er weer foto's opstaan etc. Het is nooit goed . En eerlijkheid????????? Pardon ?? Emma zit inderdaad 2 dagen vol. Als je het niet geloofd prima maar val ons er niet mee lastig. Vind ik niet leuk, dat je ons afschrijft als leugenaar. En trouwens buiten om zijn er ook andere leuke meiden. Dus niet zo doen.....

Eindeloze discussie, zet dan meer info op de site,van de dame,s dier er zijn en wat Emma betreft, bestaat niet, foto,s zijn bv ook niet bij U genomen,goed geshopt,U kunt goed met laptop omgaan ,pas de site aan.Voor Clowntje1 is deze discussie gesloten

Je praat hier niet tegen de eigenaar, maar tegen een zelfstandige dame van plezier die een kamer huurt bij Coco Plaza.

Wij als dames werken onafhankelijk en zelfstandig. Wij zorgen zelf voor foto's, zodat we ze voor meerdere doeleinden kunnen gebruiken. Onze foto's zijn 100% echt!!

Misschien heeft Emma zelf wel een reden om niet met je af te spreken?

Je beseft dat je met mensen praat die de website niet beheren, maar wel proberen om enige verbetering aan te brengen?

En sommige dames werken weinig en/of zijn zo populair dat ze ruim vantevoren al helemaal volgeboekt zijn.
Is dat vervelend als gewillige/behoeftige klant? Ja.

Maar het zijn vooral First World Problems. Volgens mij is er nog keuze genoeg qua huizen en dames.

Je beseft dat je met mensen praat die de website niet beheren, maar wel proberen om enige verbetering aan te brengen?

En sommige dames werken weinig en/of zijn zo populair dat ze ruim vantevoren al helemaal volgeboekt zijn.

Maar het zijn vooral First World Problems. Volgens mij is er nog keuze genoeg qua huizen en dames.
Ja je kan niet alles hebben.
Doet je naam goed eer aan CLOWNTJE. Mensen als jou hebben wij ook liever niet. Denk wat je denken wilt. En wat ga jij af als je erachter komt dat alles gewoon waar is van Emma , hahahah fotoshoppen dat is niet meer van deze tijd.

We doen ons best en ja is vervelend soms dat het niet bijgehouden word, maar dan moet je niet naar ons kijken. Wij beheren de website inderdaad niet. En doen er nu alles aan om het anders te doen. Excuses dat populaire meiden moeilijk afspraak mee te maken valt. Maar we kunnen niet iedereen in tweeën splitsen. Advies bel om 08:30/09:00 en lukt dat niet dan dag van te voren bellen. Bij Emma werkt het anders hou X in de gaten want zij werkt niet iedere week! Ik hoop dat je genoeg info hebt nu en anders horen wij het wel van je.

Groetjes Meiden van Coco Plaza

Laatst bewerkt:
Zeg Clowntje, wees blij dat er weer foto's opstaan etc. Het is nooit goed . En eerlijkheid????????? Pardon ?? Emma zit inderdaad 2 dagen vol. Als je het niet geloofd prima maar val ons er niet mee lastig. Vind ik niet leuk, dat je ons afschrijft als leugenaar. En trouwens buiten om zijn er ook andere leuke meiden. Dus niet zo doen.....
Let gewoon niet op de onzin van die man.
We weten wel beter.

Mwah dit is wel weer gewoon een zaadje planten, wat niet tof is.
Deze man heeft schijnbaar een soort van mythe rondom een dame gecreëerd of is gewoon echt een clown die zit te trollen. Anyway in beide gevallen niet oké.
Ik heb meer het idee dat ie iets minder begaafd is gelet op zijn schrijven.
En hij begrijpt ook niet dat meisjes niet speciaal op hem zitten te wachten maar dat ie tijdig moet afspreken en dat is soms gewoon een kwestie van geduld bij populaire dames.

Laatst bewerkt:
Hier wil ik wel op reageren,waarom allemaal zo moeilijk, U kunt het op de website zetten, bv leeftijd,actuele foto, enz U zegd daarmee bezig te zijn,het lijkt mij geen hoge wiskunde omdat te doen,gewoon doen,eerlijk zijn.U maakt wel een mooie info over Emma,U zegt dat "Emma" ze 15 en 16 april aanwezig te zijn,heb gisteren weer contact opgenomen,en ja hoor weer beide dagen volgeboekt...............zo gaat dat al weken.Maak U website nu eens eerlijk.Mvgr.Clowntje!.,ps,blijkbaar kan de website wel aangepast worden gezien nu de info bv Keesje.

Omdat we een aantal reacties lazen dat er weinig informatie over de dames van Coco Plaza te vinden zou zijn op de website, hebben we een aantal dingen toegevoegd.
Laat ons gerust weten wat jullie graag op de site zouden willen zien of eventuele andere vragen en wensen....
@MeisjesVanCoco
@Dutchnina
@Zoëy💋

@Clowntje1
🙄🙄🙄
Dat was ook de hele insteek van mijn eerdere reactie.....
Dat er een aantal dingen zijn toegevoegd...

Iets met klok horen luiden en klepel......?
Ik heb meer het idee dat ie iets minder begaafd is gelet op zijn schrijven.
En hij begrijpt ook niet dat meisjes speciaal op hem zitten te wachten maar dat ie tijdig moet afspreken en dat is soms gewoon een kwestie van geduld bij populaire dames.

Zo jammer dat hij alleen geobsedeerd is door Emma 😅

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan