Algemeen Colombia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was (zeer) kort geleden in het centrum Medellin waar ik in de taxi even naar mijn telefoon en route aan het kijken was. De taxi chauffeur stopte om dwingend te vragen of ik mijn telefoon op wilde bergen. Hij was bang anders met een Gringo met een blauw oog en ingegooid raam te zitten. En een blauw oog is dan de beste optie...:).

Als het donker is dan is het voor iedere Gringo ogende persoon (en dat zijn wij) echt wel levens bedreigend. Maar dat is hetzelfde als in Zuid Afrika en meerdere grote steden.

Meten is weten... :): https://wisevoter.com/country-rankings/murder-rate-by-country/ ter info; in Amsterdam is de murder rate 0.64 en in Colombia 22 per 100k. Daar zit wel een aardige gevaren factor tussen.

Ik heb denk ik tweemaal een beetje gevaarlijke toestand meegemaakt. De persoon naast mij in het vliegtuig was tweemaal overvallen in twee jaar tijd. Dat is wel echt naar en pech hebben. Vrees dat dit ook een beetje aan jezelf ligt.

Maar ik ga er zo weer terug...:), zulke lieve en mooie mensen.
 
Als je dat soort statistieken per stad bekijkt, dan zie je dat er meer moorden worden gepleegd in verschillende steden in de VS. In die zin is de gevaarlijkste stad in Colombia minder gevaarlijk dan een aantal steden in de VS. Vooral Medellin is structureel aan het zakken in dergelijke statistieken en ligt onder het nationale gemiddelde.

Amsterdam is natuurlijk ook een rustig boerendorp vergeleken met echt grote steden.
 
Over het algemeen worden moorden waar dan ook ter wereld gepleegd in het criminele circuit , ripdeals en afrekeningen onder elkaar bij bendeoorlogen , dat soort werk
Als je daar buiten blijft zal het allemaal wel los lopen
Gewone straatboefjes zijn op je geld en je kostbaarheden uit en niets anders

Dooie Gringo's halen de kranten en de tientallen lokale tv zenders die het gemiddelde Latijns Amerikaanse land overspoelen en de politie gaat zich geroepen voelen om serieus in actie te komen , daar zit geen crimineel op te wachten

Wat niet wil zeggen dat het risico op berovingen en oplichterij er niet groter is natuurlijk dan in Nederland

Ik kan de gebruikelijke tips aangaande niet te veel geld op zak en niet met je rijkdom te koop lopen die in elke reisgids staan nog wel voor de zoveelste keer herhalen maar opvallen doe je nou eenmaal daar

Ja wat doe je er aan ? met je rug naar een muur zitten als je wat gaat drinken , een hoed opzetten om je blonde koppie te camoufleren , niet al je poen in één zak douwen , je iphone in het hotel laten en je ouwe Nokia meenemen om je taxi te bellen , het kan allemaal helpen maar als je de verkeerde tegenkomt ben je aan de beurt
 
Grappige video. Op 3:20 zie je een in het zwart geklede dame die een handtasje in de vorm van een poezenkop voor haar pussy houdt.

De titel van die video "Most attractive and dangerous street of Medellin" is misleidend. Ik zie niks gevaarlijks in die straat, tenzij misschien het chaotische verkeer of de kans op zakkenrollerij. Typisch een video voor een US Amerikaans publiek: alles wat met sex of de sexindustrie te maken heeft is daar per definitie gevaarlijk, crimineel, immoreel of minstens te vermijden (maar oh zo aantrekkelijk) voor een "deftige" burger. Dat de eerste de beste gek in de USA je kan neerschieten met een vuurwapen is echter OK, want dat is een hen door god en de grondwet gegeven recht.
misschien is het gevaarlijke niet zo zichtbaar in de video, maar ik heb op meerdere filmpjes over dit gebied, de melding gekregen, dat je er na zonsondergang beter niet kan zijn.
 
misschien is het gevaarlijke niet zo zichtbaar in de video, maar ik heb op meerdere filmpjes over dit gebied, de melding gekregen, dat je er na zonsondergang beter niet kan zijn.
"Na zonsondergang".

Dat is ook weer zoiets. Alsof bij het ondergaan van de zon alle deftige mensen thuis voor de TV gaan zitten en ze allemaal op straat worden vervangen door tuig en uitschot. Of zijn die misdadigers allemaal vampieren die niet tegen zonlicht kunnen?

M.i. spelen al dergelijke "goedbedoelde" waarschuwingen in op oude archetypen, legendes, sprookjes, ...

Neem nu bijv. de waarschuwing "Don't go to Central Park at night". Wel, ik ben ik het New Yorkse Central Park 's nachts geweest. Er was daar toen een groot concert met tienduizende toeschouwers. Me absoluut toen niet onveilig gevoeld. Maar een uur later zou ik niet in het park gaan wandelen, niet omdat het donker of nacht is, maar omdat er ongeveer niemand is en dus de gelegenheid dat iemand je iets wil aandoen groter is door gebrek aan (sociaal) toezicht. "Gelegenheid maakt de dief" zoals een wijs spreekwoord zegt.

Als het centrum van Medellin 's nachts levendig en druk is, dan lijkt me het gevaar gering. Blijf weg uit enge, verlaten straatjes; loop niet stomdronken rond; geef geen aanstoot aan de locals; loop niet te pronken met je rijkdom (en meer van die wijze richtlijnen). Maar eigenlijk gelden die zowel overdag als 's nachts.
 
"Na zonsondergang".

Dat is ook weer zoiets. Alsof bij het ondergaan van de zon alle deftige mensen thuis voor de TV gaan zitten en ze allemaal op straat worden vervangen door tuig en uitschot. Of zijn die misdadigers allemaal vampieren die niet tegen zonlicht kunnen?

M.i. spelen al dergelijke "goedbedoelde" waarschuwingen in op oude archetypen, legendes, sprookjes, ...

Neem nu bijv. de waarschuwing "Don't go to Central Park at night". Wel, ik ben ik het New Yorkse Central Park 's nachts geweest. Er was daar toen een groot concert met tienduizende toeschouwers. Me absoluut toen niet onveilig gevoeld. Maar een uur later zou ik niet in het park gaan wandelen, niet omdat het donker of nacht is, maar omdat er ongeveer niemand is en dus de gelegenheid dat iemand je iets wil aandoen groter is door gebrek aan (sociaal) toezicht. "Gelegenheid maakt de dief" zoals een wijs spreekwoord zegt.

Als het centrum van Medellin 's nachts levendig en druk is, dan lijkt me het gevaar gering. Blijf weg uit enge, verlaten straatjes; loop niet stomdronken rond; geef geen aanstoot aan de locals; loop niet te pronken met je rijkdom (en meer van die wijze richtlijnen). Maar eigenlijk gelden die zowel overdag als 's nachts.
Nee maar jij bent Brussel gewend en als ik de berichten hier over de Linnéstraat moet geloven is Bachmut nog een slaperig provinciestadje daarmee vergeleken
 
Nee maar jij bent Brussel gewend en als ik de berichten hier over de Linnéstraat moet geloven is Bachmut nog een slaperig provinciestadje daarmee vergeleken
Ja het probleem met de hele discussie is dat iedereen het met Europa aan het vergelijken is. Maar de Linnestraat is wel vergelijkbaar en even onveilig, alleen is dat maar een hoekje en de politie is er niet corrupt... :), en in ieder geval aanwezig (op de volgende hoek).

Ik zou zeggen ga er eens langs en vorm je dan een mening. Van mij mag echt iedereen iets zeggen, maar het zijn heel aparte steden en onvergelijkbaar. Op basis van een filmpje uit 2016 kun je dat niet zien.

Het is zoals @ome aad al aangeeft, niks meenemen. En inderdaad gaat het licht om zes uur uit in Medellin omdat de zon achter de bergen schuift en daarna is er geen hond meer in het centrum. In sommige andere wijken nog wel, maar het is oppassen geblazen. Het leven steekt er gewoon anders in elkaar. Mensen gaan op tijd naar bed om om zes in de ochtend uur te starten met werken.

Nog niet zo heel lang geleden (namelijk tien jaar) reden ze nog met brommers en geweren rond om iedereen dood te schieten, had je nog de FARC die Gringos ontvoerden voor geld.

Blijft nog steeds een geweldig land... :cool:

Maar 22/100k vermoorde mensen in een stad van 4 miljoen zijn toch 880 mensen die er ieder jaar doodgeschoten worden. In Brussel zijn dat er 2 per jaar. Maar ook daar (in Brussel) heb je wappies die er opeens 10 neerschieten, eerlijk is eerlijk... :).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu in Colombia medellin en ben mogelijkheden aan het verkennen tot wandelen.

Gisteren: de dag dat mijn wandelavondtuur begon. Via een advertentie op co.mileroticos ben ik gestuit op een advertentie van een knappe dame van een jaar op 20 die zich verhuurt in een appartement waar meerdere dames op de 5e etage aan het werk waren. Eenmaal binnen was het erg lastig om met haar te communiceren over de prijs. Ze zei dat 2 keer klaarkomen een uur lang met haar (80mil) de kamer (10mil en pzc (30mil)kost. Eenmaal het gewenste bedrag betaald begon ze in het spaans over dat het nog niet genoeg was. Ik snapte er niets van en ben ook gewoon weer weggegaan. Deze 'spa' had dan ook hele lage beoordeling op google maps en ik vraag me nogsteeds af of ze niet stiekem 50mil heeft verstopt, maargoed het kan aan mij liggen.

Meteen daarna ben ik met de taxi gegaan naar de volgende 'spa' die hoog stond aangeschreven op de website girlsheavens. Waar veel infor wordt gegeven over dvp's. Eenmaal binnen werd er keurig uitgelegd war de prijzen waren door een knappe vriendelijke en oudere dame. Erg duidelijk: 160k voor een uur massage plus bj/sex en 100k extra voor pzc. 260k is €59 dus ik heb dat gedaan met de enige dame die er was die overigens wel erg prettig was in de omgang bij ontvangst. Ze masseerde heel goed en professioneel en gaf een redelijke gfe. Lieve dame die ook erg goed wist wat ik lekker vond zonder dat ik veel uitleg hoefde te geven. Pijpen zc kon ze als de beste en ze had geen haast. Deze ervaring was in jade palace spa.

Vandaag ben ik naar een andere spa geweest: 'fantasies energy'. Het interieur was heel luxe en er waren een stuk of 8 dames die zich in een sexy roze jurkje zich kwamen voorstellen die ze bij de voorstelronde ook wel even uit deden. Ik koos voor megan; een supersexy dame die er jammergenoeg geen zin in had. Ze vroeg mijn naam niet, was niet een harde werker, pijpte heel gehaast zonder passie en steeds met de tanden over mijn eikel. Ik vond het erg moeilijk om hem hard te krijgen bij zon dame die gewoon geen passie heeft in wat ze doet en ook totaal geen interesse toont in mij. Ik vroeg nog wel of ze wat mijn nek wat wilde zoenen en dat deed ze aardig. Al met al een kut ervaring voor 170k (€39) in een vrij nette en salon met veel keuze van sexy geklede dames waarvan de meesten een 6 of 6.5 zijn. Megan was een 7.5 qua uiterlijk.
 
Vandaag ben ik bij een spa geweest in medellin. Dit is de eerste spa waar ik geen aanhalingtekens bij plaats. Dat doe ik niet omdat dit een echte spa was met zwembad, sauna e.d. Verder was het heel erg zoals een bordeel en redelijk luxe ingericht. De naam die ik verkreeg via de website mil.eroticos is santa's spa. Bij binnenkomst afgesproken dat een massage van 1 uur als extra pzc en nmc 300.000 moet betalen, komt er de enige dame die ik kon kiezen rustig een trap afgelopen. Ik kon alvast zien dat het in elk geval niet bepaald tegen viel (dikke billen, hoge hakken, super kort rokje en dikke tieten). Wanneer ze eenmaal beneden stond zag ik dat haar gezicht ook prima was. Ik zou haar een 7,5 geven. Met haar naar boven gegaan naar een kamer waar ik me uitkleedde en waarna de massage kon beginnen. Ze deed dit opzich prima maar besteedde wat mij betreft te veel aandacht aan de massage. Ze wilde daarna meteen beginnenet pijpen, maar ik gaf aan dit ik het fijn vind als ze eerst wat bezig is met mij teasen en opgeilen. Daarna begon ze met wat kusjes (met tong) op mijn buik en daarna op mijn eikel. Hierdoor werd ik vrij snel vrij hard want dat deed ze heel goed. Pijpen zelf deed ze iets minder maar ik moet zeggen dat veel dames hier wat mij betreft niet heel goed in zijn. Enfin, daarom gaf ik haar dus wat adviezen ;). Tussendoor wilde ik haar ook graag op z'z Russisch neuken tussen haar siliconenborsten. Toen ik deze bij elkaar hield met mijn handen (voor de eerste keer in mn leven hield ik silliconenborsten vast), vond ik het tegenvallen; liever geen plastic tussen mijn piemel. Voor het oog waren de borsten wel heel mooi en goed gelukt. Uiteindelijk sex gehad met condoom wat vrij snel klaar was. Hierna nog wat nagepraat en verder knuffelen wilde ze niet. Ze zei dat dat extra was. Over contact hebben gesproken: ze was ondernemer en verkoopt dezelfde producten als ik en we hebben puur zakelijk nummer uitgewisseld! Een GFE was het zeker niet, maar voor 300 mil (=€67) een prima ervaring gehad.
 
Vandaag ben ik met de taxi naar El Centro gegaan wat een van de armere delen is van Medellin. Er leven veel mensen op straat en de prijzen voor diverse producten/diensten liggen hier lager dan in andere rijkere delen van Colombia zoals El Poblado en Laureles.

Naar dit deel ben ik gegaan omdat ik op de website Girlsheavens heb gelezen dat in de 'spa' genaamd New Life een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding is. Heren, dit was niet gelogen. Allereerst kom ik binnen op een plek die trouwens niet zo discreet is als reviews zeggen. Vele mannen die op een stoeltje zitten te wachten en in de hal staan vele dames een beetje met elkaar te kletsen zoals in de pauze van een middelbare school. Ik werd begeleid naar een ruimte waar de dames zich een voor een kwamen voorstellen. Nadat ongeveer 12 dames langs kwamen zaten er zeker 3 knappe tussen. Ik koos voor de knappe Kristal die van mij een 8 krijgt, heel mooi gezicht en echte tieten. Deze spa had trouwens niet de kenmerken van de eerdere spa's waar ik ben geweest, waar het ook om massages gaat. De kleding die de dames dragen lijkt ook een stuk meer op die van dames op de wallen ;). Enfin, eenmaal in het kamerje gedouched en op bed kwam betaal ik 50.000 als extra voor pzc. De betaling van 100.000 voor een uur met de knappe Cristal moest ik achteraf betalen. Na wat pijpen en over en weer kusjes geven in elkaars nek kwam ze bovenopzitten. Ik kwam denk ik klaar in zon 20 seconden haha. Daarna heb ik nog geprobeerd maar doordat zei een stuk kleiner is dan ik lukte dat niet optimaal. Het leuke was dat zei er heel erg van genoot hoe ik in haar nek zoende. Het jammere was dat mijn internet op was en communicatie wederom de romantiek in de weg zat.

Ik heb haar nog 20.000 fooi gegeven waardoor de totale uitgave van 170 mil (€38) deze spa een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding geeft. Ik vraag me wel eens af waar in de wereld het beter is.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Ik heb in Cartagena een masseuse langs laten komen. Ze was nog geen 3 seconden binnen of ze stelde al voor om mij te pijpen voor een extra 10 euro. De dame in kwestie was zeker leuk en ik zou haar zeker aanraden. Nadat ik de eerste keer gekomen was, begon ze weer met masseren om vervolgens daarna voor een extra 10 euro weer mij opnieuw te pijpen. De spa heette Aypa.
 
Gisteravond ben ik uitgeweest in El Poblado, waar ik een groot gedeelte van de tijd heb doorgebracht in Laque Lleras. Naar mijn idee is dit niet een soort wallen zoals hierboven wordt beschreven. Het is eigenlijk beter namelijk. Het aanbod is veel groter en de dames staan niet achter ramen. Er zijn gewoon overal discotheken in dit gebied maar de vrouwen die hier komen bestaan vrijwel alleen maar uit prostituees die zich erg sexy kleden. Ik had geen zin om een dame uit een van deze discotheken mee naar huis te nemen dus ik heb veek gekeken en ben uiteindelijk naar club Gusto gegaan. Dit is de meest pretentieuze club van parque lleras. De entree was 20.000 zo'n 5€, maar het is er vrij luxe van binnen en de club zit wederom vol met prostituees die gewoon normale kleding aanhebben. Super sexy kleding dat wel. Ik wilde graag schuren met een dame en dacht waarom zou ik daar niet voor betalen. Dus ik heb op google translate een bericht getypt met de vraag wil je voor 80.000 sexy dansen met mij. Dit heb ik laten zien een een dame met een superleker kontje en ze was blij verrast met het voorstel. Dus zei begon op mijn pik te dansen en steeds draaide ze om om vervolgens haar borsten tegen me aan te drukken. Als je bedenkt dat je in de gemiddelde stripclub snel €20 betaalt voor een minutje of 2-3 is het toch de moeite waard om een dame in parque lleras te vragen of ze even sexy wilt dansen. Ze weet sowieso hoe ze dat moet doen en je kan prima een half uurtje vragen voor €20. Uiteindelijk heb ik ook nog sexy gedanst met een dame waar ik niet voor betaalde zei zag er gewoon uit als mijn type en stond alleen. Wel heb ik haar nummer gevraagd om over te komen alsof ze het niet voor niets doet. Verder heb ik haar niet meer gesproken.

De volgende dag werd ik wakker met een kater en vond dat ik maar eens een stripclub moest gaan proberen. Na met redelijke entousiasme het nieuws van Pieter Omtzigt gelezen te hebben ben ik naar een restaurant gegaan die 5 van de 5 sterren heeft op tripadvisor. Dus na heerlijk gegeten te hebben ben ik in een taxi gestapt en richting playmates bar show gegaan in el centro. Beter bekend als conejitas grill. Dit was in El centro en dus in een arm gedeelte van Medellin. Er zaten zeker knappe dames tussen, maar ik ben niet gecharmeerd van de prijs die de eerste dame die ik sprak: 350 mil voor een uur en alles met condoom. De dame was zeker knap, maar had geen fijne stem en was ook heel jong. Ze had geen borsten en was ook vrij dun. Ik weet uit ervaring dat een dame wel goed moet kunnen pijpen om mij geil te krijgen met condoom en ik vond de stripclub er vrij verpauperd uitzien dus ben naar Luna Lunera geweest; een wat meer high class stripclub.

Eenmaal daar aangekomen kwam ik erachter dat een uur met een dame 310 mil was. Toen ik een superknappe dame had uitgekozen, werd er nog gevraagd of ik 2 drankjes voor haar en voor mij wilde kopen wat in totaal 40 mil extra kostte. Ik ben hier eigenlijk niet zo van gediend omdat de man buiten zei dat de totale prijs 310 mil was, maar goed ik reken het mezelf bij deze aan dat ik ja heb gezegd en hier voor heb betaald en ook het feit dat ik geen Spaans spreek maakt dat ik niet zeker weet of ik een drankje voor de dame moest kopen. Enfin, ik had gelukkig nog net het geld. En betaalde de 350 mil om samen met de super knappe dame mee naar boven te gaan. Ze was vooral heel vrolijk en leek totaal geen moeite te hebben met het werk dat ze doet. Haar billen waren inmens zacht en Luna Lunera is een redelijk luxe stripclub met duidelijke communicatie. Eenmaal met de betreffende dame op de kamer gingen we samen douchen en ze ging mega grappig om met het feit dat de douche vrij koud was. Echt een entertainer. Suler vrolijk, energiek en veek zin om mij op re geilen. Ze schuurde me in de douche en ik werd vrij snel hard. Pijpen deed ze met condoom en neuken uiteraard ook. Ik heb echt lekkere sex met haar gehad uiteindelijk en ik was vooral verrast over het feit dat ze mij het ook echt graag naar de zin wilde maken. Ze zei meerdere malen dat ze me knap vond (tuurlijk doen ze allemaal), maar zei leek het wel te menen. Verder wilde ze nadat ik klaar was gekomen nog een keer, maar toen we neukten ging mijn pik er uit waardoor ze erop landde en het ging eigenlijk gewoon niet meer. Ik vond haar reactie om het mislukken van de sex wel heel schattig 'what happened' ' 'are you okay' 'I dont understand'. Heel lief en begripvol was ze. Verder vroeg ze nog mijn nummer en wilde ze graag nog een keer afspreken. Een leuk detail was dat ze toen ik haar naam vroeg haar naam van Luna Lunera gaf, en ook haar echte naam. Dit was zeker een GFE en voor 350 mil (€78) een hele goede prijskwaliteitsverhouding. En verder is Club Colombia ook prima bier ;)
 
Hahaha Club Colombia is zeker lekker bier...;-).

Het mooie van Parque Lleras is dat je geen idee hebt wie hoer of niet is, ze zien er echt allemaal hetzelfde uit. Zelfs met een avondje alleen kijken of wat jij hebt gedaan dansen dan heb je het geweldig naar je zin.

Goed gedaan!
 
Ik ben zelf ook paar keer in Colombia geweest, en gelijk hier al vermeld een chick laten komen via mileroticos wat goed bevallen was.
Heb verschillende steden bezocht Bogota, Medellin(te toeristisch en daarmee rapper de kans dat ze van je profiteren met die amerikanen), santa martha,pereira,armenia, cucuta , cali en cartagena.
In Cucuta is het fout gelopen(grensstad met Venezuela) Bij het station een taxi gepakt en die man gaf erna zn nummer en zei als er iets is bel maar. Dus ik belde die alle dagen en hij bracht me overal rond. De laatste dag besloten we dan ergens te gaan eten in een buitenwijk Prada Norte, hij wou zn auto pal voor t restaurant zetten maar deze was bezet...eenmaal binnen bestelde we fles cola (die dicht was) met 2 glazen met ijs. Ik nam een slok en we waren wat aan het praten, ineens schudde hij bij en zei drink maar terwijl mn glas meer als halfvol nog was wat ik "raar" vond. Paar minuten later werd ik licht in mn hoofd en een droge keel, dus ik dacht hier vertrekken. Hij probeerde op me in te praten om te blijven en haalde een taser uit... ik ben er vandoor kunnen gaan gelukkig . Heb ook geluk gehad dat ik ervoor al gegeten had en maar 1 slok had genomen. Gaf ik die vent alle dagen 2 of 3 euro fooi en gaan ze je dan nog proberen te rippen de laatste dag focker. Ben erna ook bij de dokter gegaan en die zei dat t om scopolamine ging

Santa fe ben ik geweest, zei de taxichauffeur daar ga niet binnen om te drinken daar... had je sjans echt lekker meiden voor 30 a 35000 pesos(meestal venezolaanse) maar heb besloten om niet weer in de problemen te komen, zie je ook basucoverslaafden op straat(is afval van cocaine wat ze roken ) en van die gasten die me met "coca" probeerden binnen te lokken...

In Cucuta had je pimpineros(gasten die benzine uit venezuela verkochten aan 1/3de van de prijs aan de pomp) Stond een rij aan te schuiven aan ene zijn huis , grappig om te zien.
 
Beste wandelaars

Ik moet voor mijn werk naar Medellin gaan volgende zomer (ik zou daar 3 maanden blijven). Ik vroeg me af of je ook in dat uitgaansgebied 'parque lleras' ook dames kan vinden op straat? Ik heb al video's op youtube gezien en daar dacht ik dat alle dames daar 'hoeren' waren?? Ik zag ook westerse mannen dusja... veel verder moest ik niet denken. Heeft iemand ervaring met dat gebied en die clubs of hoe gaat het daar? Ik zou het gewoon vlakaf vragen aan die dames.

ALvast hartelijk dank

Groeten
 
Ja, maar je moet enorm uitkijken met die dames hoor. Er gaan best veel verhalen van drogeren. Zo zouden ze een of andere drug op hun tieten doen en in iemands gezicht blazen. Wat er van waar is.. geen idee.

Ikzelf had de voorkeur voor massagesalons. Er zijn daar genoeg en dan kun je op de website gelijk zien wie je krijgt. En daar is vaak ook van alles mogelijk.

Medellin is wel een geweldige stad!
 
Ja, maar je moet enorm uitkijken met die dames hoor. Er gaan best veel verhalen van drogeren. Zo zouden ze een of andere drug op hun tieten doen en in iemands gezicht blazen. Wat er van waar is.. geen idee.

Ikzelf had de voorkeur voor massagesalons. Er zijn daar genoeg en dan kun je op de website gelijk zien wie je krijgt. En daar is vaak ook van alles mogelijk.

Medellin is wel een geweldige stad!
Goed om te weten, wel in verband met die video's:

Denkt u dat deze dames sexwerkers zijn als u d
ze ziet in deze video?

Dit is de link naar 1 van die video's met vooral volgende tijdssloten:
Link:
Tijd: 20:45
 
Ik heb de video niet helemaal bekeken, maar als je straatdames zoekt, dan ga je ze vinden. Je struikelt er letterlijk over in Medellin. Op de hoofdstraat in El Poblado, de toeristische zone, staan er ruim 300 op 100 meter asfalt (zonder overdrijven).

Maar wat ik al zei.. de waarschuwing is groot. Ditzelfde geldt voor Tinder eigenlijk.

Aangezien je enorm makkelijk aan je trekken kunt komen in die stad, zou ik persoonlijk niet op de straat kijken, maar gewoon lekker naar zo'n massagesalon. De foto's op de website van die salons laten meteen al wel zien dat er meer mogelijk is en dan weet je tenminste dat je veilig zit.
 
Ik heb de video niet helemaal bekeken, maar als je straatdames zoekt, dan ga je ze vinden. Je struikelt er letterlijk over in Medellin. Op de hoofdstraat in El Poblado, de toeristische zone, staan er ruim 300 op 100 meter asfalt (zonder overdrijven).

Maar wat ik al zei.. de waarschuwing is groot. Ditzelfde geldt voor Tinder eigenlijk.

Aangezien je enorm makkelijk aan je trekken kunt komen in die stad, zou ik persoonlijk niet op de straat kijken, maar gewoon lekker naar zo'n massagesalon. De foto's op de website van die salons laten meteen al wel zien dat er meer mogelijk is en dan weet je tenminste dat je veilig zit.
Super voor je info. Ik hou wel van die straatdames (ik hou van de toegankelijkheid en de kick algemeen). Nemen die dames je mee naar HUN kamer of moet jij die dan naar een hotel brengen?

Ben je ook in 'Parque lleras geweest'?
 
Parque Lleras ligt midden in Provenza en dat is gewoon een belangrijk uitgaansgebied. Het is daar ook "zien en gezien" worden, met veel uitdagend geklede dames die zeker niet allemaal sekswerkers zijn. Dat er 300 dvp op 100 meter staan is mij nooit opgevallen, maar ik ben daar dan ook nooit geweest met de bedoeling om een dvp op te pikken (ze hangen daar in principe niet plotseling aan je arm, wat ik in Panama bijvoorbeeld wel meemaakte).

Er zijn zeker verhalen bekend van toeristen die gedrogeerd worden. Let dus altijd op je drankjes en neem niet zomaar wat aan. Wanneer je met een dame meegaat geef je dus wel een deel van de controle uit handen. Beter is naar jouw hotel of appartement te gaan. Bedenk dat niet ieder hotel op een extra dame als gast zit te wachten.
 
Parque Lleras ligt midden in Provenza en dat is gewoon een belangrijk uitgaansgebied. Het is daar ook "zien en gezien" worden, met veel uitdagend geklede dames die zeker niet allemaal sekswerkers zijn. Dat er 300 dvp op 100 meter staan is mij nooit opgevallen, maar ik ben daar dan ook nooit geweest met de bedoeling om een dvp op te pikken (ze hangen daar in principe niet plotseling aan je arm, wat ik in Panama bijvoorbeeld wel meemaakte).

Er zijn zeker verhalen bekend van toeristen die gedrogeerd worden. Let dus altijd op je drankjes en neem niet zomaar wat aan. Wanneer je met een dame meegaat geef je dus wel een deel van de controle uit handen. Beter is naar jouw hotel of appartement te gaan. Bedenk dat niet ieder hotel op een extra dame als gast zit te wachten.
Interessant en welk land in latijns amerika zou u mij aandaren en welke stad dan? U als kenner, ervaren man haha. Als u ultiem 1 land moet kiezen, welke dan?

Ik heb de vrijheid om nog door te reizen daarom zoek ik wat aanraders.

Alvast bedankt jongens
 
Op wandelgebied ben ik niet eens heel ervaren in Latijns Amerika. In Panama was het wel heel makkelijk, want in de tippelzone daar heb ik letterlijk een dame van me afgeduwd omdat ze maar aan mijn arm bleef hangen en ik haar niet aantrekkelijk vond. Maar er liepen daar wel zeer mooie dames rond. Panama is overigens wel relatief duur.

Ik ben het meest in Colombia geweest en ken het daar het beste, maar ik kom daar onbetaald aan mijn trekken. Hierdoor ben ik niet altijd op de hoogte van de laatste gang van zaken op wandelgebied aldaar.

Halloween is net geweest, dan kijk je echt je ogen uit in Parque Lleras: lingerie met een klein detail als bijvoorbeeld van die kattenoortjes of duivelhoorntjes is voor sommige dames dan een gangbare manier van verkleden.
 
Op wandelgebied ben ik niet eens heel ervaren in Latijns Amerika. In Panama was het wel heel makkelijk, want in de tippelzone daar heb ik letterlijk een dame van me afgeduwd omdat ze maar aan mijn arm bleef hangen en ik haar niet aantrekkelijk vond. Maar er liepen daar wel zeer mooie dames rond. Panama is overigens wel relatief duur.

Ik ben het meest in Colombia geweest en ken het daar het beste, maar ik kom daar onbetaald aan mijn trekken. Hierdoor ben ik niet altijd op de hoogte van de laatste gang van zaken op wandelgebied aldaar.

Halloween is net geweest, dan kijk je echt je ogen uit in Parque Lleras: lingerie met een klein detail als bijvoorbeeld van die kattenoortjes of duivelhoorntjes is voor sommige dames dan een gangbare manier van verkleden.
Ik ga dan tochmet volle overtuiging naar Medelinn gaan. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zal opvallen denk ik aangezien ik dus al Westers benn.. hoe heeft u dat ervaren? Ik ben wel zonne- bruin en donker van haar, maar ben ook best groot... dus ik weet niet hoe die dames dat zien of daar van houden?
 
Dit inderdaad. Toen ik er was hoorde ik bijna net zoveel Nederlands om mij heen als Spaans; het is nogal een populaire bestemming tegenwoordig.

De dames zagen bij mij ook dat ik een toerist was, maar dat vonden ze an sich niet heel bijzonder.
Houden ze dan van grotere mannen want ik voel me (als ik daar dan loop) wat onzeker... Ik ben midden de 20... misschien willen ze liever oudere mannen? Vallen de dames daar eigenlijk te vergelijken met Roemeense qua karakter of zijn ze veel eerlijker en gewoon echt fun/open.
 
Houden ze dan van grotere mannen want ik voel me (als ik daar dan loop) wat onzeker... Ik ben midden de 20... misschien willen ze liever oudere mannen? Vallen de dames daar eigenlijk te vergelijken met Roemeense qua karakter of zijn ze veel eerlijker en gewoon echt fun/open.
Een Zuid Amerikaanse dame is niet te vergelijken met een Oost Europese.

En wat betreft leeftijd maakt het niet uit, zolang je maar keiharde dollars overhandigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan