Condoom angst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girlsaanbidder

Meubelstuk
1.245
22/09/24
4.129
5
Ik vind het n beetje gênant , maar de sex is altijd fijn en lekker , alleen als het om neuken gaat en de condoom word er om gedaan , dan word hij slapper , heeft iemand dit ook , want ik word er onzeker van , dit is van beginnen in het afgelopen jaar , ( ik ben 69jaar ) maar hou er nog steeds van om een dvp te bezoeken , ik vind het rot voor de dame , dat ze denkt ik ben niet mooi genoeg of ik doe het niet goed , maar dat is het niet het ligt aan mij , want allen dames die ik bezocht heb waren leuk en lief , en ik ben ook niet verlegen of terug houdend , heb altijd wat te vertellen tegen de dames , alleen dat condoom 😓.

Ik vind het n beetje gênant , maar de sex is altijd fijn en lekker , alleen als het om neuken gaat en de condoom word er om gedaan , dan word hij slapper , heeft iemand dit ook , want ik word er onzeker van , dit is van beginnen in het afgelopen jaar , ( ik ben 69jaar ) maar hou er nog steeds van om een dvp te bezoeken , ik vind het rot voor de dame , dat ze denkt ik ben niet mooi genoeg of ik doe het niet goed , maar dat is het niet het ligt aan mij , want allen dames die ik bezocht heb waren leuk en lief , en ik ben ook niet verlegen of terug houdend , heb altijd wat te vertellen tegen de dames , alleen dat condoom 😓.
Koop u een lading goedkope condooms en gebruik deze bij mastrubatie. Zorg ervoor dat je enkele weken enkel en alleen in condooms klaarkomt of je nu een dvp, partner, vriendin, solo...

Ik heb het weleens als ie er eenmaal omzit, tijdens het neuken. Het kan eraan liggen dat de dame hem niet afrolt, maar uitrekt met 2 handen en dan in een keer helemaal er overheen doet. Dan zit de condoom strakker dan bij afrollen en geeft ie druk op de verkeerde plek.

Ja, veel dvp doen de 2 handen methode. Ze kunnen immers niet lezen lijkt het.!

Afrollen is best, ook nog plek voor reservoir ipv alles opspannen. Aan de uitrekmethode is tevens he-le-maal niet erotisch meer aan. Integendeel.
Verder; niet eraan denken dat je misschien de dvp teleurstelt.ze maken veel erger mee. Ook wat eerder aangehaald werd over thuis proberen kan helpen.
Het zit uiteindelijk allemaal in je hoofd.
En, soms heb je een dvp die doet hem met de mond erover en gaat op je zitten zonder dat je het ziet of merkt.
Er is ook een verschil in gevoel tussen met en zonder. Als dit in je hoofd gaat zitten qua gevoel is het ook moeilijk!
Als het allemaal niet helpt dan blijft de bj over.

Nee, je bent niet alleen. Na drie DVP bezoeken heb ik nog altijd niet echt kunnen neuken, maar bij mij ligt het zeker niet alleen aan het condoom. In elk geval is thuis masturberen met condoom wel iets dat ook door experts aangeraden wordt, zie paragraaf over condooms hier:

Het moeilijkste is denk ik het niet in uw hoofd te steken.

Ik heb het weleens als ie er eenmaal omzit, tijdens het neuken. Het kan eraan liggen dat de dame hem niet afrolt, maar uitrekt met 2 handen en dan in een keer helemaal er overheen doet. Dan zit de condoom strakker dan bij afrollen en geeft ie druk op de verkeerde plek.
Deze methode alsjeblieft niet gebruiken. De kans dat het condoom stuk gaat is veel groter. Afrollen is veel beter. Helaas zie ik deze methode te vaak op feesten.

Het advies van @De kabouter is wel een goede. Koop condooms en ga thuis oefenen.

Ik ken dat gevoel maar al tegoed. Stijf worden is geen enkel probleem, maar zodra er een condoom wordt omgedaan is het 9 van de 10 keer gewoon einde verhaal. Met de huisarts hierover gepraat, maar het zit blijkbaar gewoon tussen Uw oren.

Geen problemen mee.
Heb al een aardig formaat aan pik maar mijne wordt wel (enorm) stijf van condooms
Neuken met condooms ook geen probleem, spuit ze vaak flink vol en vind het wel lekker om met condoom te neuken, zeker met zo'n dame. Ongeremd neuken, lekker in haar kutje en dan veel sperma lekker in het condoom spuiten. Heb al aardig wat geneukt, dus prima zo met condoom.

Mastuberen met condoom doe ik ook soms.

Ik doe het condoom altijd zelf om met de afrol methode , gebruik die dingen al zolang , doet niks af aan mijn erectie .
Het zit bij de meeste toch tussen de oren volgens mij .
Thuis neuk ik zonder condoom en da's wel iets fijner maar bij iemand vreemd doe ik altijd condoom om ....maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit als ik maar neuk :ROFLMAO:

Ik heb ook zoiets meegemaakt ik het begin maar voor mij had het meer met de maat van het condoom te maken. Tijdens de sex kon ik niet een goede erectie behouden en klaarkomen ging ook lastig. Ik heb toen zelf durex xl condooms gehaald en daarna nooit meer last van gehad, dames denken vaak omdat je een condoom enorm kan oprekken dat het wel past en werkt maar bij mij knelde het juist af. Ik ben dan misschien wat groter dan gemiddeld maar ik zou zeggen probeer het een keer

Als je 69 bent dan denkt dame eerder dat het door je leeftijd komt dan dat je haar niet mooi vind. Bezoek een dame als je je fit voelt die dag en niet als je geen energie hebt en probeer voor de date je te ontspannen fysiek en mentaal. Ik ben geen type wandelaar die paar dagen van tevoren een afspraak maakt, ik spreek meestal met een dvp op dezelfde dag af wanneer ik zin heb en me fit voel zo voorkom je teleurstellende prestaties zeker bij een lange date.

Terug
Bovenaan Onderaan